اسامی بازیگران سریال داستان یک اسم جدید + خلاصه داستان

در این مطلب، اسامی بازیگران سریال داستان یک اسم جدید در حل جدول و همچنین خلاصه داستان این سریال را توضیح خواهیم داد! با ما همراه باشید. سریال تلویزیونی ” داستان یک اسم جدید ” با نام اصلی ” The Story of a New Name ” فصل دوم سریال تلویزیونی ” دوست نابغه من ” با نام اصلی ” My Brilliant Friend ” یک سریال تلویزیونی ایتالیایی و آمریکایی است که براساس رمانی به نویسندگی النا فرنته ، ساخته شده‌ است.

بازیگران سریال داستان یک اسم جدید

بد نیست بدانید فصل اول سریال تلویزیونی ” دوست نابغه من ” با استقبال خوبی از سوی تماشاگران مواجه شد! این سریال با اقتباس از رمان‌ های پرفروش النا فرانته با عنوان ” رمان‌های ناپلی ” ساخته شده است. درباره النا فرنته ، به عنوان یک نویسنده ی زن مطرح و صاحب نام بد نیست بدانید این اسم، یک نام مستعار می باشد! وی به‌ صورت ناشناس فعالیت می‌ کند. کتاب‌ های فرانته تاکنون به چندین زبان از جمله زبان های انگلیسی، فرانسه، آلمانی، هلندی، اسپانیایی و همچنین فارسی و در بیش از ۳۹ کشور جهان ترجمه شده‌ است.

رمان ” داستان یک اسم جدید ” دومین اثر از سری ” داستان‌ های ناپلی ” است که با ” دوست نابغه من ” در سال ۲۰۱۲ میلادی آغاز شد. ” النا ” و ” لی‌ لا ” در ” دوست نابغه من ” معرفی شدند و در ” داستان یک اسم جدید ” هر دو بزرگ شده اند؛ لی‌ لا و النا اکنون ۱۶ ساله هستند و  هر دو احساس می‌ کنند با فشارهای جدیدی روبرو هستند!

لی‌ لا ازدواج می‌ کند و وارد تجارت می‌ شود! النا هم به درس و کشف‌ های خود می‌ پردازد. عشق، آزادی، خانواده، حسادت و تعهد عناصری هستند که زندگی این دو را در این داستان تحت تاثیر خود قرار می دهند؛ چون لی‌ لا احساس می‌ کند ازدواج او را محدود کرده است و النا هم به خود فشار می‌ آورد تا از دیگران برتر باشد! با این همه این دو دوست در پیوند با یکدیگر در حال تکامل هستند و این موضوع در زندگی آن ها مرکزیت دارد و آن ها را توانمند می‌ کند.

فصل دوم ” دوست نابغه من ” در هشت قسمت ساخته شده است که دو اپیزود چهار و پنج آن در ایشیا می‌ گذرد و کارگردان مشهور، آلس رورواچر کارگردانی این دو اپیزود را بر عهده دارد! ساوریو کوستانزو ، کارگردان اصلی این سریال می باشد که النا فرنته خود، وی را برای این کار انتخاب کرده است!

بازیگران سریال داستان یک اسم جدید

النورا آندرئاتا مدیر شبکه ایتالیایی RAI در کنفرانس مطبوعاتی که روز سه‌ شنبه ۲۱ ژانویه سال ۲۰۲۰ میلادی در شهر رم درباره این سریال چنین می گوید: ” فصل دوم بیشتر بر ترس‌ های بزرگ شدن، دل باختن، روابط خانوادگی و خشونت‌ های وحشتناک خانگی و تلاش برای دست یافتن به یک زندگی بهتر و… استوار است. “

لورنزو میلی ، یکی از تهیه کنندگان این سریال تلویزویونی نیز در مصاحبه ای یادآور شده است که به لطف دیدگاه ساوریو کوستانزو ، کارگردان اصلی این سریال، فصل دوم از تُن خاکستری که یادآور نئورآلیسم دهه ۵۰ میلادی است، فاصله می‌ گیرد و به دوره ۶۰ میلادی و کشف آزادی می‌ رسد! داستان این سریال ها به قرن بیستم میلادی باز می‌ گردد و از سال ۱۹۵۰ میلادی در شهر ناپل کشور ایتالیا آغاز می‌ شود! جایی که هنوز قدرت اصلی شهر در دست گروه‌ های مافیایی و خانواده‌ های ثروتمندی است که کمتر کسی جرات رودررویی با آن‌ ها را دارد.

داستان یک اسم جدید ” از ۱۰ ماه فوریه سال ۲۰۲۰ میلادی در شبکه ایتالیایی RAI روی آنتن خواهد رفت و پیش از آن، سه روز در سینماهای کشور ایتالیا به نمایش در می‌ آید. HBO فصل دوم این سریال درام را از ماه مارس در ایالات متحده آمریکا روی آنتن می‌ برد! همچنین سری اول سریال تلویزیونی ” دوست نابغه من ” به کارگردانی ساوریو کوستانزو و به تهیه کنندگی فرانچسکو ناردله ، لوئیجی مارینلو ، سارا لهستانی ، لورا پاولوسی و در ژانر درام از شبکه ماهواره‌ ای من و تو و با دوبله فارسی در سال ۱۳۹۸ شمسی پخش شد!

شاید جالب باشد که بدانید النا فرانته در سری داستان‌ های ناپل، داستانی همیشگی، جهانی و تکان‌ دهنده درباره دوستی و وابستگی را بازگو می‌ کند. در انتها لازم به بیان است سری داستان‌ های ناپل شامل ” دوست نابغه من ” ، ” داستان یک اسم جدید ” ، ” آن ها که می‌ روند و آن ها که می‌ مانند ” و ” داستان بچه گمشده ” است.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا