اسامی بازیگران سریال ملکاوان + خلاصه داستان

اسامی بازیگران سریال ملکاوان را در اینجا با خلاصه ای از داستان آن آمده که می توانید مرور کنید:

در این بخش عکس و اسامی بازیگران سریال ملکاوان احمد معظمی را مرور خواهیم کرد. سریال ملکاوان دومین اثر اختصاصی شبکه آی فیلم است که در دی ماه سال ۱۳۹۸ از شبکه تلویزیونی آی فیلم روی آنتن رفته. شبکه آی فیلم قبل از این کار فقط یک سریال ساخته بود که یادآوری نام داشت. در این مجموعه بازیگران معروف بسیاری ایفای نقش کرده اند و داستان بسیار جذاب با ملودرام جنایی دارد.

نازنین فراهانی، بهناز نادری، رضا مولایی، داریوش فرهنگ، امین زندگانی، فرید قبادی، فریبا متخصص، پانته آ سیروس، پرویز فلاحی پور، آسو پاشاپور، کمند امیرسلیمانی، سعید امیرسلیمانی، علی سلیمانی، هادی نوری، سمیه تاجیک، حسن اسدی، افسانه ناصری، غزال نظر، حمید شریف زاده، معصومه آقاجانی، سیامک قاسمی، بهار قاسمی، صفا آقاجانی، ریحانه رضی، بهزاد داوری، میثاق زارع و آریا جوکار در لیست بازیگران سریال ملکاوان قرار گرفته اند.

داستان سریال ملکاوان

این سریال داستان زندگی زنی را به تصویر کشیده است که همسرش در خارج از کشور خودکشی کرده و این ماجرا و یافتن علت خودکشی پای نهادهای امنیتی را به میان می کشد و ماجراهایی را در این سریال رقم می‌زند که بسیار هیجان انگیز بوده و ترس و وحشت را در دل  مخاطب ایجاد خواهد کرد. در این سریال سکانس های وحشتناکی نیز دیده شده است که از تولیدات اختصاصی شبکه ifilm است.

زمان پخش سریال ملکاوان

این سریال از روز یکشنبه ۲۲ دی ماه ۱۳۹۸ هرشب راس ساعت ۲۲ از شبکه آی فیلم پخش شده و زمان پخش تکرار آن نیز در ساعات ۶ صبح و ۲ بعد از ظهر می باشد.

سریال ملکاوان چند قسمت است

این سریال در ۳۰ قسمت ساخته شده و بخشی از آن در تهران و بخشی نیز در چالوس فیلمبرداری شده است و در قالب ژانرهای وحشت و معمایی جا می‌گیرد. ملکاوان سریال جدید شبکه آی‌فیلم می‌باشد، که به کارگردانی احمد معظمی ساخته شده است. در این مجموعه تلویزیونی بازیگران سرشناس سینما و تلویزیون نظیر داریوش فرهنگ و کمند امیر سلیمانی حضور دارند.

معنی کلمه ملکاوان چیست

ملکاوان نام ملک و منطقه‌ای در شمال کشور و شهر چالوس است که بسیاری از سکانس های این اثر تلویزیونی در همین منطقه تصویربرداری شده است.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا