استیو جابز چه اعتقاد و باوری درباره مرگ داشت؟ +ویدیو

امروز دیگر نام اپل در کنار استیو جابز و محصولات شگفت‌ انگیزی با نشانه «i» از قبیل: iPhone، iPod iPad، iTunes، iMac، iBook، iAD، iOS و… شناخته می‌ شود و بسیارند کسانی که با جزئیات یا چگونگی و نحوه ی زندگی وی آشنایی داشته و مسائل مربوط به آن را دنبال می‌ کنند اما به نظر می‌رسد صرف‌ نظر از زندگینامه این مبدع و بنیانگذار اپل، آن‌ چه بیشتر باید مورد توجه قرار گیرد، درس‌ هایی است که استیو جابز می‌تواند به هر فردی بدهد.

چه زیبا می گوید استیو جابز که:

بیچاره هستید اگر فکر کنید همه‌چیز به قیمت وابسته است و باز هم بیچاره‌تر هستید اگر فکر کنید تنها می‌توان روی قیمت با دیگران رقابت کرد. قیمت تمام آن چیزی نیست که شما باید روی آن حساب کنید: آن‌چه باید روی آن حساب کرد، حداقل به اعتقاد تعداد کمی ‌از مردم، ارزش است. ارزش است که باید در آماده‌سازی محصول خود به آن فکر کنید تا بتوانید لذت استفاده از بهترین دستگاه موجود را به مشتری بدهید. می‌توانیم بگوییم هیچ‌کس محصولات اپل را به خاطر قیمت پایین آن‌ها نمی‌خرد.

در ویدیوی بالا، استیو جابز نظر خود را درباره ی مرگ می گوید! این سخنرانی در سال ۲۰۰۵ میلادی، یعنی یک سال بعد سرطان گرفتن استیو جابز در دانشگاه استنفورد انجام شده است. استیو جابز در تاریخ چهارشنبه ۵ اکتبر سال ۲۰۱۱ میلادی در سن ۵۶ سالگی بر اثر ایست تنفسی ناشی از سرطان لوزالمعده درگذشت.

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا