افشای علت واقعی مرگ فونیکه‌ سی ، آقای گل سابق فوتبال ایران

در این مطلب، توضیحاتی درباره علت واقعی مرگ فونیکه‌ سی ، آقای گل سابق فوتبال ایران خواهیم داشت! با ما همراه باشید. فونیکه سی ، بازیکن فوتبال اهل کشور مالی (متولد ۲۱ ژوئیه سال ۱۹۸۶ میلادی) و مهاجم سابق تیم‌ های فوتبال صنعت نفت آبادان، نساجی مازندران و همچنین  ایران‌ جوان بوشهر روز ۱۶ فروردین ماه سال ۱۳۹۹ شمسی درگذشت.

علت واقعی مرگ فونیکه‌ سی

فونیکه سی ، مهاجم گلزن در حالی از دنیا رفت که بسیاری از رسانه‌ های عربی و فارسی دلیل مرگ وی را تصادف و سانحه رانندگی عنوان کردند! اما در واقع این گونه نبوده است و وی به دلیل بیماری کهنه ای فوت کرده است.

موسی کولیبالی ، مدافع اهل مالی در تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره این ماجرا چنین می گوید: ” فونیکه سی در اندونزی فوتبال بازی می‌ کرد و یک بیماری داشت! بیماری وی نیز ربطی به ویروس کرونا نداشت چرا که از قبل شروع ویروس کرونا او مریض بود و پس از اینکه بیماری‌ وی عود می‌ کند، به مالی باز می‌ گردد و روز گذشته فوت می‌ کند. “

موسی کولیبالی ، مدافع تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره شناخت خود از این مهاجم گلزن می گوید: ” در مالی یک تیم به نام جولیبا اتلتیکو داریم که تیم معروف این کشور است؛ هر بازیکنی در این تیم بازی می‌ کند را همه می‌ شناسند مانند تیم فوتبال پرسپولیس تهران و تیم فوتبال استقلال تهران در ایران! جولیبا اتلتیکو مثل تیم فوتبال پرسپولیس تهران، قرمز می‌ پوشید و فونیکه سی در آن فوتبال بازی می‌ کرد، او در تیم ملی کشور مالی هم بود و چه من چه همه بازیکنان و اهالی فوتبال فونیکه را به خوبی می‌ شناختیم. زمانی‌ که فونیکه سی به ایران آمد، من بچه بودم اما فوتبال وی را به یاد دارم که چقدر خوب بود! مدیربرنامه‌ های ما یکی بود، اما رابطه دوستانه و شناخت نزدیک از هم نداشتیم. اکنون در مالی هم فوتبال تعطیل است و این خبر همه را ناراحت کرده است. “

موسی کولیبالی ، مدافع تیم فوتبال فولاد خوزستان با انتشار این عکس خبر مرگ فونیکه را اعلام کرد.

البته لازم به بیان است گفته می شود فونیکه سی در رقابت‌ های مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۰ میلادی با پیراهن تیم ملی فوتبال مالی ، نخستین بازی ملی‌ خود را برابر سودان به انجام رسانده است که طبق آمار فیفا، در این بازی، بازیکنی با این نام حتی بین بازیکنان ذخیره هم وجود نداشته است!

فونیکه سی با گل‌ های خود به تیم فوتبال پرسپولیس تهران و تیم فوتبال استقلال تهران در فوتبال ایران، مطرح شده بود! علاوه بر حضور در سه تیم ایرانی ایرانجوان بوشهر، صنعت نفت آبادان و همچنین نساجی مازندران، وی سابقه بازی در لیگ‌ های امارات، مالی، سودان و اندونزی را نیز در کارنامه ورزشی خود داشت.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا