اولین عکس از شقایق دهقان در فصل دوم سریال نون.خ

در این مطلب، اولین عکس از شقایق دهقان در فصل دوم سریال نون.خ به کارگردانی سعید آقاخانی را خواهیم دید! با ما همراه باشید. شقایق دهقان به عنوان بازیگر جدیدجلوی دوربین فصل دوم ” نون.خ ” به کارگردانی سعید آقا خانی و به تهیه کنندگی مهدی فرجی رفت.

تصویربرداری فصل دوم مجموعه تلویزیونی ” نون.خ ” به کارگردانی سعید آقاخانی و به تهیه کنندگی مهدی فرجی همچنان ادامه دارد و تاکنون حدود ۷۰ درصد سریال ضبط شده است و همزمان تدوین و صداگذاری سریال در حال انجام است. این مجموعه تلویزیونی قرار است از ۲۰ فروردین ۹۹ روی آنتن شبکه یک سیما برود.

سعید آقاخانی، حمیدرضا آذرنگ، شقایق دهقان، سیروس میمنت، پاشا جمالى، هدیه بازوند، ندا قاسمی میرطاهر مظلومی و مجید یاسر از جمله بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند. بد نیست بدانید ” ن. خ” مخفف نقش سعید آقاخانی در این سریال یعنی نورالدین خانزاده می باشد! سعید آقاخانی در سریال “ نون.خ ” برای اولین بار نقش یک کرد با اصالت را بازی کرده است! او برای اولین بار از لهجه کردی که زبان مادری‌ خود است در بازی‌ های خود استفاده کرده است.

شقایق دهقان در فصل دوم سریال نون.خ

خلاصه داستان فصل دوم سریال نون.خ

در فصل دوم سریال تلویزیونی ” نون.خ ” اتفاقات زیادی خواهد افتاد! شنیده‌ ها حاکی از آن است که آقای نون.خ در فصل دوم این سریال تلویزیونی، سر و سامان می‌ گیرد و قرار است برای او همسری انتخاب شود! لازم به بیان است هنوز بازیگر این نقش انتخاب نشده است!

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا