اولین مصاحبه با زنی که اولین واکسن ویروس کرونا را زد + عکس

در این مطلب، اولین مصاحبه را با زنی که اولین واکسن ویروس کرونا را زد، خواهیم خواند! با ما همراه باشید. در شرایطی که کشورهای زیادی در جهان در تلاش برای تولید واکسن ویروس کرونا هستند، جالب است بدانید یک زن داوطلب آمریکایی، یکی از اولین حاملان ویروس ضعیف شده این بیماری جهت آزمایش این واکسن لقب گرفته است!

جنیفر هالر ، زنی با ۴۳ سال سن و اهل سیاتل ایالات متحده آمریکا می باشد که برای سرعت بخشیدن به ساخت واکسن ویروس کرونا، بسیار زودتر از زمان معمول، به عنوان نخستین فرد داوطلب، حاضر شد بدن سالم خود را در معرض نمونه های اولیه آزمایشگاهی واکسن ویروس کرونا قرار دهد.

جنیفر هالر در اولین مصاحبه ی خود با خبرنگاران این چنین می گوید: ” امیدوار هستم با این کار، واکسن بیماری کرونا هر چه زودتر ساخته شود و منجر به نجات جان مردم جهان شود! ” او در جریان یک گفت و گوی تلویزیونی، در مورد رفتارهای روزمره‌ ی خود پس از تزریق واکسن گفت دمای بدن خود را به طور مستمر می‌ سنجد و هر نشانه جانبی را به طرف های ذیربط اطلاع می‌ دهد!

جنیفر هالر درباره بروز آثار جانبی احتمالی این واکسن هم اعلام کرد آماده هر احتمالی است و با وجود آن که اولین انسانی است که این واکسن وارد بدن او شده است، اما احساس ترس ندارد!

هالر تاکید کرد: ” اکنون ویروس کرونا را در بدن من وجود دارد و از این رو نگرانی از بابت مبتلا شدن به این ویروس را به هیچ وجه ندارم! ”

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا