اولین نفری که به ویروس کرونا مبتلا شد ، چه کسی بود؟

در این مطلب، توضیحاتی درباره اولین نفری که به ویروس کرونا مبتلا شد، خواهیم داشت! با ما همراه باشید. همه درباره بیماری ویروس کرونای ۲۰۱۹ یا همان COVID-19 صحبت می‌ کنند! ویروسی که با سرعت تمام در حال همه گیری در سراسر دنیا و کشورها می باشد. ویروسی که شیوع آن سبب توقف برگزاری بسیاری از ایونت های بزرگ در سراسر نقاط جهان شد. اما شاید این سوال پیش آید اولین نفری که به ویروس کرونا مبتلا شد، که بود؟

اولین نفری که به ویروس کرونا مبتلا شد

در پاسخ بایستی گفت اولین نفری که آزمایش ابتلا به ویروس کرونا در شهر ووهان کشور چین مثبت شد، زنی میگوفروش بود که در ۵۰۰ متری بازار فروش موجودات دریایی زندگی می‌ کرد و ۱۱ دسامبر دچار تب کرونایی شد! خانم ” Wei ” با تصور اینکه مبتلا به بیماری آنلفوانزا است و مشغول کار تب کرده بود، به مطب دکتر رفت و ۵ روز بعد علائم بیماری وخیم شد و به بیمارستان رفت.

جزئیات هویتی وی فاش نشده است اما اطلاعات طبقه‌ بندی‌ شده نشان می‌ دهد اولین عفونت در تاریخ ۱۷ ماه نوامبر به ثبت رسیده است.

وال استریت ژورنال نوشته است اولین مبتلا به ویروس کرونا ، زن ۵۷ ساله ای با نام ” Wei Guixian ” بوده است که زنده مانده است و بهبود یافته است! او هر سال آنفلوانزا می‌ گرفته است، اما این بار خستگی عجیبی بر بدن او حکمفرما می‌ شود! مرکز CDC کشور چین اعلام کرد ویروس از طریق حیوانات وحشی فروخته شده در بازار ” Huanan ” به انسان سرایت کرده است.
۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا