اینستاگرام بهرام افشاری بازیگر محبوب سریال پایتخت ۶ رکورد زد! + عکس

در این مطلب، توضیحاتی درباره زندگی شخصی و همچنین اینستاگرام بهرام افشاری خواهیم داشت! با ما همراه باشید. بهرام افشاری ، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون متولد ۶ خرداد ماه سال ۱۳۶۶ شمسی در جورقان استان همدان می باشد. بهرام افشاری به عنوان محبوب ترین بازیگر سریال پایتخت ۶ که بازی اش در این سریال مورد تمجید نوید محمدزاده و برخی از سلبریتی ها قرار گرفت از سوی فالوورها نیز مورد توجه قرار گرفت و به یکباره فالورهایش اوج گرفت.

بهرام ، بازیگری را به صورت جدی از سال ۱۳۸۲ شمسی و وقتی تنها ۱۶ سال سن داشت، به صورت آماتور از دنیای تئاتر آغاز کرد! او علاقه ی فوق العاده قابل توجهی به دنیای بازیگری و فعالیت در این عرصه از هنر داشت به گونه ای که وی در سال ۱۳۸۸ شمسی و وقتی ۲۲ سال سن داشت، برای پیشرفت راهی شهر تهران شد! بهرام فارغ التحصیل رشته فنی ساخت و تولید و همچنین فارغ التحصیل مقطع کارشناسی بازیگری از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران می باشد.

بهرام افشاری در شهر تهران در کلاس های بازیگری حمید سمندریان شرکت کرد؛ سپس با تمرینات بسیار، به صورت حرفه ای وارد کار تئاتر شد. به گونه ای که وی تاکنون در بیش ۳۰ اجرای حرفه ای حضور داشته است! بهرام در سال ۱۳۸۹ شمسی به عنوان بازیگر اول جشنواره تئاتر شهر معرفی شد و در سال ۱۳۹۰ شمسی نیز تندیس بهترین بازیگر مرد را از جشنواره بین المللی تئاتر فجر دریافت کرد.

بهرام در خرداد ماه سال ۱۳۹۲ شمسی و وقتی ۲۶ سال سن داشت، تجربه کوتاهی در فیلم سینمایی ” عصبانی نیستم ” به‌ کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌ کنندگی رضا درمیشیان در دنیای سینما کسب کرد.

بهرام افشاری با بازی در نقش ” بهتاش فریبا ”  در سریال ” پایتخت ۲ ” به کارگردانی سیروس مقدم و به تهیه کنندگی الهام غفوری و با طراحی و بازی محسن تنابنده شناخته شد! بهرام در سریال تلویزیونی ” پایتخت ” تکیه کلام مشهوری دارد که بیشتر در حالات عصبانی و غیرتی می گوید: ” اَی خِدا ” جالب است بدانید این لفظ در میان مردم بسیار رایج شده بود و است! بهرام خود در این باره در مصاحبه ای می گوید: ” امروز مردم من را که می بینند، به جای سلام می گویند اَی خِدا “

بهرام افشاری ، بلندقد ترین بازیگر ایران، تاکنون ازدواج نکرده است؛ و وی مجرد می باشد. البته بد نیست بدانید انتشار چندین عکس از او با هواداران مختلف خود و با این عنوان که ” بهرام افشاری و همسرش ” کذب بوده است!

افتخارات بهرام افشاری

  • نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل مرد نوزدهمین دوره جشن بزرگ سینمای ایران برای فیلم لانتوری به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌ کنندگی رضا درمیشیان – ۱۳۹۷ شمسی
  • برنده تندیس بهترین بازیگر مرد کمدی جشن حافظ برای مجموعه تلویزیونی پایتخت ۵ – ۱۳۹۷ شمسی
  • نامزد بهترین بازیگر مرد کمدی جشن حافظ برای مجموعه تلویزیونی علی‌ البدل به کارگردانی سیروس مقدم و با طراحی و بازی محسن تنابنده – ۱۳۹۶ شمسی
  • نامزد بهترین بازیگر مرد ششمین دوره جشنواره بین‌ المللی فیلم شهر برای فیلم کارگر ساده نیازمندیم به کارگردانی و تهیه‌ کنندگی منوچهر هادی و به نویسندگی پدرام کریمی – ۱۳۹۶ شمسی
  • نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشن انجمن منتقدان و نویسندگان برای فیلم کارگر ساده نیازمندیم به کارگردانی و تهیه‌ کنندگی منوچهر هادی و به نویسندگی پدرام کریمی – ۱۳۹۶ شمسی

آدرس اینستاگرام بهرام افشاری

https://www.instagram.com/bahramafshariofficial

ماجرای رکوردزنی بهرام افشاری در اینستاگرام چه بود؟

بررسی‌ های دو سال گذشته نشان می‌ دهد که در ایران رکورد افزایش مخاطبان و تعداد بازدید از یک صفحه، در اختیار بهرام افشاری بازیگر نقش ” بهتاش فریبا ” سریال ” پایتخت ” است. بهرام اواخر سال ۱۳۹۶ شمسی تنها ۳۶ هزار دنبال کننده داشت، اما با آغاز فصل پنجم سریال پایتخت که نوروز ۱۳۹۷ شمسی روی آنتن رفت، تعداد فالوئر‌های بازیگر نقش ” بهتاش فریبا ” به بیش از ۶۰۰ هزار نفر رسید!

در طول چهارده روز گذشته نزدیک به یک میلیون نفر صفحه بهرام افشاری را فالو کردند تا تعداد دنبال کنندگان او در اینستاگرام به مرز یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر برسد! افشاری تنها در زمینه تعداد فالوئر رکورددار نیست؛ زیرا صفحه او از ۲۹ اسفند تا ۶ فروردین امسال نزدیک به ۵۰ میلیون بازدید منحصر به فرد داشته است که نسبت به جمعیت ایران آماری بسیار چشمگیر است.

امیر تشکر از فعالان اینستاگرام با اشاره به رشد قابل توجه فالوورهای اینستاگرام بهرام افشاری بعد از دو فصل «پایتخت» در صفحه اش نوشت: «افشاری اواخر سال ۹۶ تنها ۳۶ هزار دنبال کننده داشت، اما با آغاز فصل پنجم «پایتخت» که نوروز ۹۷ روی آنتن رفت تعداد فالوئر‌های بازیگر نقش بهتاش به بیش از ۶۰۰ هزار نفر رسید.
در فاصله بین «پایتخت۵» تا فصل ششم آن، فیلم‌های «رحمان ۱۴۰۰»، «نیوکاسل»، «چشم و‌گوش بسته» و سریال «دل» با بازی افشاری اکران و پخش شدند تا دنبال کننده‌های این بازیگر در اینستاگرام‌ به ۸۰۰ هزار نفر نزدیک شوند.ولی اوج پیشرفت تعداد دنبال کننده‌های صفحه بهرام افشاری، نوروز امسال و آغاز فصل ششم «پایتخت» بود.در طول چهارده روز گذشته نزدیک به یک میلیون نفر صفحه افشاری را فالو کردن تا تعداد دنبال کنندگان او در اینستاگرام به مرز یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر برسد.همچنین صفحه او از ۲۹ اسفند تا ۶ فروردین امسال آمار نزدیک به ۵۰ میلیون بازدید منحصر به فرد داشته!»

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا