بازی موبایلی ارباب جنگ ؛ به همه ثابت کن فرمانده ی واقعی کیه!

جدول یاب، محمد سیمری : یکی از بازی هایی که در سال های گذشته مخاطبان گسترده را به خود اختصاص داده بود، بی شک بازی Worms می باشد! بازی که شما در فضایی سه بعدی، کنترل سربازان خود را در دست می‌ گرفتید و برای از بین بردن افراد تیم مقابل، تمام تلاش خود را به کار می‌ بستید. جالب است بدانید که کانسپت بازی ارباب جنگ نیز مشابه این بازی خاطره انگیز است.

بازی موبایلی ارباب جنگ

بازی ارباب جنگ با شعار “اردوگاه خودت رو پیشرفت بده و به همه ثابت کن فرمانده ی واقعی کیه! ” تنها یک ایده قدیمی را بومی سازی نکرده است! بلکه با اضافه کردن مکانیزم‌ هایی جدید به پیشرفت آن نیز کمک کرده است.

ارباب جنگ ، داستان مخروبه شدن کمپ نظامی‌ ای را روایت می‌ کند که به دست شما سپرده شده است؛ و شما برای احیای دوباره ی این کمپ، به پول و مواد اولیه احتیاج دارید… قسمت منابع این بازی، به دستان شما سپرده می شود و بی شک به مدیریت قوی و حساب شده ی شما نیاز دارد! شما می‌ بایستی با جمع‌ آوری هر چه بهتر منابع، آن‌ ها را در راستای ارتقای ساختمان‌ های کمپ، ارتقای تانک و مهمات و همچنین دیگر قابلیت‌ های موجود در این بازی هیجان انگیز هزینه کنید.

روند ارباب جنگ ساده است! شما کنترل تانک خود را در فضایی دو بعدی به دست می گیرید و در برابر رقیب خود قرار می‌ گیرید. دقت داشته باشید با شناخت هر یک از مهمات و همچنین نحوه ی عملکرد آن ها، بایستی تانک رقیب خود را هدف حمله قرار دهید! تانکی که آسیب بیشتری ببینید و زودتر از دور مبارزه خارج شود، بازنده است! درنهایت امتیاز و جوایز مسابقه به کسی خواهد رسید که توانسته باشد با موفقیت از این نبرد خطرناک خارج شود.

طراحی بصری بازی ارباب جنگ یکی از نقاط قوت آن محسوب می‌ شود! جزییات در طراحی محیط، طراحی تانک‌ ها و همچنین طراحی شخصیت‌ های بازی، فوق‌ العاده است؛ بی شک رنگ بندی زیبای بازی از همان ابتدا شما را محسور خود خواهد کرد!

بازی آنلاین

ویژگی های بازی ارباب جنگ

  • گرافیک چشم نواز و جذاب
  • استفاده از صداپیشگان حرفه ای
  • قابلیت ساخت و پیشرفت اردوگاه خود
  • مبارزات آنلاین
  • میدان های نبرد متفاوت با جوایز متنوع
  • تانک های متنوع با توانایی های خاص و قابل ارتقاء
  • بیش از ۶۰ تیر متنوع (از یک تیر و کمان ساده تا بمب اتمی و…!)
بازی مبارزه ای

درباره ی افتخارات بازی ارباب جنگ لازم به بیان است:

  • کسب جایزه بهترین بازی ژانر اکشن از هشتمین جشنواره بازی های ویدیویی ایران
  • کسب جایزه بهترین دستاورد فنی از هشتمین جشنواره بازی های ویدیویی ایران
  • نامزد بهترین بازی سال از هشتمین جشنواره بازی های ویدیویی ایران
مبارزه و نبرد در یک بازی موبایلی

در انتها لازم به بیان است بازی ارباب جنگ یک رقابت آنلاین است؛ یعنی برای این بازی، به اتصال به اینترنت نیاز دارید.

دانلود بازی ارباب جنگ از کافه بازار

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا