با متفاوت ترین و دیدنی ترین روستاهای دنیا آشنا شوید

در تمامی کشورهای دنیا روستا های بی نظیری وجود دارد که بیشتر ما با آن ها آشنا نیستیم. بیشتر این روستا ها را مردم محلی شهر ها تشکیل داده اند و گاه در آمدی که از طریق گردشگری کسب می‌کنند آنقدر زیاد است که دیگر نیازی به کار کردن ندارند. معمولا همه روستا ها از دنیا مدرن به دور می‌باشند و در آب و هوایی خوب و به دور از فضای مجازی هستند.

بایبوری

شهر مانارولا

بانیونه

این روستا کوچک بی نظیر وسعتی حدود ۷۳.۸ کیلومتر مربع دارد و جمعیتی حدود ۱۹۴۵ نفر را در خود جای داده است. این روستا زیبا در کشور ایتالیا، استان ماسا-کارا واقع شده است.

روستا گوکایاما

این روستا رویایی زیبا در مجاورت رودخانه شوگاوا در شمال کشور چین واقع شده است. همچنین جالب است بدانید که این روستا جز آثار ملی ثبت شده در یونسکو می‌باشد.

همنوی

این روستا یک دهکده بسیار کوچک است که در بخش شمالی کشور نروژ قرار گرفته است. مردم محلی این روستا به ماهی گیری می‌پردازند و انواع صنایع مربوط به ماهی شغل اصلی مردم رویتا همنوی است.

رندولسترا

این روستا سر سبز و بکر در کشور نروژ قرار گرفته است. طبیعت این روستا وحشی است که به همین دلیل مردمان کمی در این روستا زندگی می‌کنند. خانه های مردم محلی این روستا با استفاده از چوب ساخته می‌شود.

روستا کوهستان

همانطور که از نام و عکس های این روستا مشخص است، خانه های چوبی آن در ارتفاعات بسیار بالایی و بر روی کوه های حاصل خیزی ساخته شده اند که از گذشته تا به امروز برای مصارف کشاورزی و دامپروری از آن ها استفاده می‌شده است. نحوه شخم زدن این زمین ها و معماری خانه ها در چنین ارتفاعی از ویژگی های اصلی روستا کوهستان در چین است.

اگوییسهایم

این شهر کوچک که تمام خیابان های آن سنگفرش شده است و خانه های آن در کوچه ها کم عرضی ساخته شده اند، در شمال شرقی کشور فرانسه قرار دارد و سالانه بازدیدکنندگان فراوانی برای لذت بردن از نوشنیدنی های معروفش به آنجا سفر می‌کنند.

دهکده ماهیگیری متروکه در شنگسی

این دهکده در یکی از قسمت های مجمع الجزایر شنگسی در کشور چین واقع شده است. این مجمع الجزایر از ۳۹۴ جزیره ریز و درشت تشکیل شده است که همه آن ها دارای مساحتی بیشتر از ۵۰۰ متر مربع هستند اما تنها ۱۸ مور از آن ها دارای جمعیت انسانی و قابل سکونت هستند.

مانارولا

شهر مانارولا در کشور ایتالیا واقع شده و زیبایی آن همتایی ندارد. مانارولا به شهر صخره ای معروف است چرا که ساختمان های آن روی تکه صخره ای بنا شده است.

هال اشتات

هال اشتات، شهری کوچک در منطقه سالزکامرگوت واقع در ایالت اوبراسترایش کشور اتریش قرار گرفته و دریاچه ای با همین نام در کنار این شهر واقع شده است.

گاسادالور

جزایر فارو در کشور زیبا دانمارک قرار دارد و گاسادالور یکی از شهر های زیبا این منطقه است. جزایر فارو به صورت کلی شامل ۳۰ شهر و روستا می‌شود.

رتبورگ

شهر رتنبورگ آب در تراوبر در ایالات بایرن کشور آلمان قرار دارد که ظاهر فانتزی آن همانند شهر های موجود در کتاب داستان ها است.

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا