بخور جوش‌ شیرین سبب درمان بیماری کرونا می شود؟

در این مطلب، توضیحاتی درباره اثر بخور جوش‌ شیرین بر درمان بیماری کرونا خواهیم داشت! با ما همراه باشید. احتمالا جوش شیرین یکی از موادی است که همیشه در آشپزخانه‌ ی شما وجود دارد. انتشار خبرهای مربوط به درمان قطعی بیماری کرونا توسط گروهی از پزشکان طب سنتی، سبب شد تا برخی شبکه‌ های معاند اخبار و ویدیوهای کذبی در این ارتباط منتشر کنند که یکی از آن ها کلیپ مربوط به بهبود یافتن بیماران کرونایی با بخور جوش‌ شیرین است که این موضوع با پیگیری‌ های به عمل آمده معلوم شد کذب است!

این روزها با شیوع گسترده بیماری کرونا افراد مختلفی ادعا می‌کنند که راه حل‌ های درمانی زیادی برای کرونا وجود دارد که پزشکان از گفتن و انجام آن امتناع می‌ کنند؛ موضوعی که سبب شد تا برخی رسانه‌ های معاند با دامن زدن به خبری مدعی شوند که درمان قطعی کرونا با عمل به دستور یکی از پزشکان طب سنتی به روش بخور با جوش شیرین به طور قطع بیماری کرونا را از میان می‌ برد. خبری که شایعه آن به سرعت در فضای مجازی منتشر شد اما با پیگیری‌ های رسانه‌ های معتبر معلوم شد که این خبر غیر کاربردی و یک شایعه بین المللی است!

دقت داشته باشید جوش شیرین در تسکین برخی دردها و بیماری‌ های شایع موثر است. مقداری جوش شیرین را در آب حل و به‌ عنوان کمپرس گرم استفاده کنید یا آن را غرغره کنید! شما می‌ توانید از جوش شیرین برای مواردی هم چون درمان سوء هاضمه ، درمان نفخ ناشی از مصرف سبزیجات ، کاهش سوزش پوست ناشی از تماس با پیچک سمی و نیش عروس دریایی ، تسکین سوزش و خارش ناشی از آبله‌ مرغان ، کاهش درد ورم لوزه و سرعت بخشیدن به فرایند درمان آن ، باز کردن راه بینی و همچنین تسکین درد مفاصل استفاده نمایید.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا