برای رسیدن به هر خواسته ای بایستی چه کنیم؟

جدول یاب: انسان برای درخواست از کائنات، جذب و رسیدن به هر خواسته ای، ۳  قدم بیشتر پیش رو ندارد. با هم ببینیم که این ۳ قدم چیستند و چگونه باید خواسته هایمان محقق شوند:

 

گام اول درخواست از کائنات: خواست

برای درخواست از کائنات، علاوه بر اینکه باید دقیقا مشخص کنید که چه می خواهید -آن هم  به طور واضح و روشن- باید بتوانید این خواسته خود را به ضمیر ناخودآگاهتان هم وارد کنید.

چگونه خواسته خود را وارد ضمیر ناخودآگاه کنیم؟

اگر تجربه رانندگی برای بار اول را داشته باشید متوجه شده اید، با اینکه تمام چیزها را می دانید، اما پیاده سازی آنها چقدر دشوار بوده است. شما می دانید که فرمان، کلاج، گاز و ترمز را چه وقت باید استفاده کنید، اما استفاده هماهنگ از این ابزار ها برای دفعات اول بسیار دشواز است و پس از چند دقیقه مرتکب اشتباهاتی شده، خسته و کلافه می شویم.

اما پس از مدت ۳ سال چقدر این فرآیند ساده تر می شود؟ بدون توجه و تمرکز خاصی، می توان هم رانندگی کرد، هم موسیقی گوش داد و … در زمان لازم هم تمام کارها انجام می شوند. چه اتفاقی افتاد؟ با تکرار در زمان، عمل رانندگی از ضمیر خودآگاه به ناخودآگاه منتقل شد. حالا دیگر کارها روان تر با انرژی کمتر و به صورت خودکار انجام می شوند. این فوق العاده است!

پس ما با تکرار می توانیم فرآیندها را به ضمیر ناخودآگاه منتقل کنیم. البته راه های تخصصی تری هم وجود دارند که در قالب این مطلب نمی گنجند. در مجموع تلاش کنید با تکرار جملات تاکیدی و تجسم واضح از لحظه رسیدن به اهدافتان، آن ها را با تکرار منظم وارد ضمیر ناخودآگاه کنید.

وزن گام اول ۲۰ درصد است.

 

گام دوم درخواست از کائنات: همراهی

ضمیر ناخوددآگاه به خرد نامتناهی کائنات متصل است. خرد کائنات راه رسیدن به هدف شما را می داند. برای درخواست از کائنات و رسیدن به خواسته خود باید با کائنات همراهی کنید. همراهی با کائنات، نیاز به ضمیر ناخودآگاهی روشن دارد. ضمیر روشن یعنی ذهنی که افکار منفی کمتر و افکار مثبت بیشتری در آن وجود دارند.

در هر برش زمانی، ۱۰۰۰ واحد اطلاعات وارد ذهن انسان می شود که ضمیر خودآگاه ما تنها توانایی پردازش ۳ تا ۷ مورد از این اطلاعات را دارد و مابقی به طور مستقیم وارد ناخودآگاه می شوند.

تصور نکنید اگر در محیط منفی قرار دارید و حواستان هست که نکات منفی وارد ذهنتان نشود، تاثیری نمی گیرید! اصلا چنین چیزی نیست! ما همواره در هجوم اطلاعات اطرافمان هستیم و اشخاص، رسانه ها و تمام چیزهایی که توسط حواسمان دریافت می کنیم مستقم یا غیر مستقیم بر روی نظام افکار و باورهای ما تاثیر گذار هستند.

چگونه ضمیر روشن داشته باشیم؟

راهی برای بیرون کردن افکار منفی از ذهن وجود ندارد. همانطور که تاریکی وجود ندارد و تنها با روشن کردن چراغ می توان تاریکی را از میان برد، از ذهن تاریک هم نمی توان تاریکی را بیرون کرد و باید افکار و اطلاعات نورانی وارد ذهن کرد.
کتاب های خوب، فیلم های خوب، ویدیو های انگیزشی، معاشرت با افراد خوب، همه و همه می توانند در نورانی ساخت ذهن اثرگذار باشد.

تنها با داشتن ذهن مثبت است که می توان نشانه های درست را دید و به هدف رسید.

در این مرحله شما باید حواستان را جمع کنید و نشانه هایی که کانات به شما می دهد را دریافت کنید. بعد از کاشت هدف در ضمیر ناخودآگاه باید حواستان به اطراف باشد. شاید تماسی با شما گرفته شود، شاید روزنامه ای را به طور اتفاقی ببینید که در مورد هدف شما نکته ای در آن است و یاهرچیز دیگری. همچنین باید در راستای این نشانه ها اقدامات عملی کنید. به هیچ وجه منتظر نزول پول از آسمان نباشید برای رسیدن همواره بایید اقدام کرد.

ممکن است ۶ ماه یا حتی ۱ سال نشانه ای دریافت نکنید! اما همواره باید در ذهنتان به این نکته توجه داشته باشید. چرا که کائنات در صدد برآوردن خواسته شماست و بهترین راه حصول آن را می داند.

وزن گام دوم ۸۰ درصد است.

 

گام سوم درخواست از کائنات: دریافت

وزن این گام صفر درصد است.

شما در تعیین زمان رسیدن به هدف و خواسته خود نقشی ندارید. این گام بر عهده کائنات است. فقط ایمان داشته باشید نشانه ها را دنبال کنید و اقدام کنید!

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا