بهترین سریال های خارجی ۲۰۲۰ + زمان پخش

در این مطلب، توضیحاتی درباره بهترین سریال های خارجی که در سال ۲۰۲۰ منتشر خواهند شد و همچنین زمان دقیق انتشار آن ها خواهیم داشت! با ما همراه باشید. بعضی روزها که برای تفریح کردن حوصله بیرون رفتن از خانه را نداریم و یا حتی در این روزهای کرونایی که بیرون رفتن از خانه، به هیچ وجه کار درستی نیست، شاید اولین چیزی که به ذهنمان می‌ رسد تماشای سریال و فیلم باشد! ممکن است چند سریال یا فیلم را پشت سر هم نگاه کنیم و حالمان هم خوب باشد.

بهترین سریال های خارجی در سال ۲۰۲۰ میلادی

در سال ۲۰۱۹ میلادی سریال های خوب و تماشایی زیادی از سوی شبکه های مختلف پخش گردید و منتشر شد. اکنون که در سال ۲۰۲ میلادی قرار داریم، تصمیم داریم به معرفی بهترین سریال های خارجی در سال ۲۰۲۰ میلادی بپردازیم! سریال هایی که بی شک تماشاهای آن ها، لحظات ارزشمندی را برای ما فراهم خواهد آورد.

سریال Star Trek: Picard

بدون شک Star Trek یکی از محبوب‌ ترین فرنچایز‌های تاریخ سینما به شمار می آید که طرفداران آن خاطرات بسیار خوبی با داستان و کاراکترهای مختلف آن دارند. یکی از به‌ یادمانی‌ ترین کاراکترهای این فرنچایز ، کاپیتان جین لوک پیکارد است که توانست با بازی فوق‌ العاده پاتریک استوارت خیلی زود در دل طرفداران جایگاه ویژه ای پیدا کند. حال پاتریک استوارت بار دیگر بازگشته است تا در سریال Star Trek: Picard به ایفای نقش قدیمی خود بپردازد.

داستان سریال Star Trek: Picard پس از حوادث سریال ” پیشتازان فضا: نسل بعدی ” (Star Trek: Next Generation) جریان دارد که کاپیتان جین لوک پیکارداکنون بازنشسته شده است و حال به‌ نظر می‌ رسد که یک دختر که دارای قدرت‌ هایی است، تبدیل به تهدیدی برای کهکشان شده است و اکنون کاپیتان جین لوک پیکارد به‌دنبال بازگشت به کهکشان و انجام مأموریت‌ ها و ماجراجویی‌ های جدید خود است.

فصل اول سریال Star Trek: Picard که در ۱۰ قسمت تولید شده است، از تاریخ ۲۳ ژانویه سال ۲۰۲۰ میلادی یا ۳ بهمن ماه سال ۱۳۹۸ شمسی از سرویس استریم CBS All Access پخش می شود. پاتریک استوارت، آلیسون پیل، هری ترداوی، آیسا بریونیس، سانتیاگو کاباررا، میشل هارد و ایوان اواگورا، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل اول سریال Star Trek: Picard حضور دارند و به‌ ایفای نقش پرداخته‌ اند.

بهترین سریال های خارجی در سال ۲۰۲۰ میلادی

سریال The Boys

سریال” پسران ” (The Boys) یک سریال اکشن، کمدی، جنایی و علمی تخیلی محصول کشور ایالات متحده آمریکا می باشد که در سال ۲۰۱۹ میلادی، فصل اول آن توسط کمپانی آمازون منتشر شد. این سریال، برنده یک جایزه و کاندیدای دریافت یک جایزه معتبر دیگر از جشنواره های بین المللی فیلم شده است. فصل دوم این سریال از ۲۶ جولای سال ۲۰۲۰ میلادی یا ۵ مردادماه سال ۱۳۹۹ میلادی از شبکه تلویزیونی آمازون پخش خواهد شد.

کارل اوربان، کارن فوکوهارا، آنتونی استار، جسی آشر، جک کوئید و ارین موریارتی از جمله بازیگرانی هستند که در فصل نخست سریال The Boys حضور داشتند و انتظار بازگشت آن‌ ها در فصل دوم را نیز داریم. سریال در دنیایی جریان دارد که گروه ابرقهرمانان به نام The Seven (هفت قهرمان) از قدرت‌ شان سوء استفاده می‌ کنند! اما فردی به نام بیلی بوچر که کینه‌ ای شخصی از نسخه قدرتمند اما فاسد سوپرمن یعنی Homelander / هوملندر به دل گرفته است، سعی دارد با جمع کردن گروه خودش یعنی پسران، انتقام بگیرد و قهرمانان فاسد یکی نابود کند!

سریال Locke & Key

سریال Locke & Key ، سریالی ترسناک، گوتیک و فانتزی می باشد؛ این سریال روایت گر داستان چند خواهر و برادر است که در خانه جدیدشان کلیدی جادویی پیدا می‌ کنند که به آن‌ ها قدرت‌ های فراوانی اعطا می‌ کند. این خواهران و برادران به خانه پدری خود باز می‌ گردند و این خانه رازی بسیار جادویی در خود دارد. این گروه خانوادگی خیلی زود با اهریمنی مواجه می‌ شوند که به هر قیمتی که شده، خواهان به‌ دست آوردن کلید جادویی است!

پخش فصل اول سریال Locke & Key در ۱۰ قسمت در تاریخ ۷ فوریه سال ۲۰۲۰ میلادی یا ۱۸ بهمن ماه سال ۱۳۹۸ شمسی از شبکه تلویزیونی آغاز شد. کوین آلوز ، توماس میچل بارنت ، کوبی برد ، آشا برومفیلد ، لیسلا د الیویه و گریفین گلاک از جمله بازیگرانی هستند که در فصل اول سریال Locke & Key حضور دارند و به‌ ایفای نقش پرداخته‌ اند.

بهترین سریال های خارجی در سال ۲۰۲۰ میلادی

سریال The Walking Dead: World Beyond

سریال The Walking Dead: World Beyond یک اسپین آف از سری Walking Dead می باشد که مدتی پیش شبکه AMC با انتشار یک تیزر ، ساخت و انتشار این سریال جدید را تایید کرد. فصل اول سریال The Walking Dead: World Beyond قرار است در ۱۰ قسمت تولید و در بهار سال ۲۰۲۰ میلادی از شبکه AMC منتشر شود.

از بازیگران اصلی این سریال می توان به آلِکسا منصور در نقش هوپ، Aliyah Royale در نقش آیریس، آنت ماهندرو (Black List) در نقش هاک، Nicolas Cantu در نقش التون، Hal Cumpston در نقش سیلاس و نیکو ترترلا (جیغ ۴) در نقش فلکس اشاره کنیم. سومین سریال Walking Daed بر روی نسل جدیدی از جان سالم بدر برده ها تمرکز دارد که کمتر از هر کس دیگری در مورد دنیای مرده خودشان اطلاعات دارند، و تاکنون خودشان مجبور به مقـابله با مرده های متحرک گوشتخوار نشده اند که البته بزودی می شوند!

سریال The Outsider

سریال بیگانه (The Outsider) بر اساس رمان جنایی – ترسناک نوشته‌ ی استیون کینگ (Stephen King) است که داستان تحقیقات نیروی پلیس پیرامون قتل فجیع یک پسربچه در شهر خیالی «مین» (Maine) را به روایت می‌کند که در ادامه آن‌ها متوجه دخالت نیروهای مرموز و فرا طبیعی در پرونده قتل می‌شوند. فصل اول مینی سریال The Outsider در قالب ده قسمت تولید شد و دو قسمت ابتدایی آن پشت سر هم در تاریخ ۱۲ ژانویه مصادف با ۲۲ دیماه سال ۱۳۹۸ شمسی از شبکه HBO پخش شد

کادر بازیگران این سریال را بازیگران نام‌ داری مانند بن مندلسون (قلمروی حیوانات)، سینتیا اریوو (اوقات بد در ال‌رویال)، جیسون بیتمن (اوزارک) و پدی کانسیداین (مرگ استالین) در سریال حضور دارند. هر چند اعلام شده فصل اول، تنها فصل این سریال خواهد بود اما با توجه به زمزمه‌ ها و سابقه‌ ی شبکه‌ ی پخش‌ کننده، اچ‌بی‌او، ساخت فصل دوم دور از تصور نیست!

بهترین سریال های خارجی در سال ۲۰۲۰ میلادی

سریال Better Call Saul

سریال ” بهتره با ساول تماس بگیری “ (Better Call Saul) سریالی جنایی و درام محصول شبکه AMC است، که پخش آن از سال ۲۰۱۵ میلادی آغاز شد و بازیگرانی چون باب اودنکرک، جاناتان بنکس، ریا سیهورن، پاتریک فابیان، مایکل مندو و مایکل مک‌ کین در آن به ایفای نقش پرداخته‌ اند. این سریال به وقایع قبل از سریال ‌Breaking Bad می‌ پردازد!

در خلاصه داستان این سریال آمده است که “سریال بهتره با ساول تماس بگیری اسپین‌آف سریال بریکینگ بد می باشد که داستانش در مورد وکیل والتر وایت، ساول گودمن و دفتر وکالت او و نحوه آشنایی او با اعضای گروه درست قبل از رخ دادن اتفاقات بریکینگ بد می باشد. ماجرا از سال ۲۰۰۲ میلادی یعنی زمانی که ساول با نام جیمی مک‌گیل و بعنوان وکیل مدافع عمومی در دادگاه آلباکرکی مشغول به کار بود، آغاز می‌شود. او در ابتدا با پرونده سه نوجوان که مخفیانه وارد سردخانه‌ای شده‌بودند دست و پنجه نرم می‌کنند و…”.

به گفته شبکه AMC فصل پنجم سریال Better Call Saul در تاریخ ۲۴ فوریه سال ۲۰۲۰ میلادی یا ۴ اسفند ماه سال ۱۳۹۸شمسی با پخش دو قسمت پشت سرهم در دو شب آغاز خواهد شد که قسمت اول در تاریخ ۲۳ فوریه سال ۲۰۲۰ میلادی یا ۴ اسفند ماه سال ۱۳۹۸ شمسی و قسمت دوم در تاریخ ۲۴ فوریه سال ۲۰۲۰ میلادی یا ۵ اسفند ماه سال ۱۳۹۸ شمسی از شبکه AMC منتشر خواهد شد. قسمت‌ های بعدی فصل پنجم سریال Better Call Saul نیز قرار است به‌ صورت هفتگی در بامداد روز سه شنبه از شبکه AMC منتشر شود.

سریال House of the Dragon

مدتی پیش بود که شبکه HBO از تایید ساخت یک فصل کامل از سریال پیش درآمد جدید Game of Thrones با نام سریال House of the Dragon که قرار است به داستان خاندان تارگاریان بپردازد، خبر داد. تاریخ شروع پخش سریال House of the Dragon هنوز بطور رسمی توسط HBO تایید نشده، اما با توجه به اینکه هنوز در نخستین مراحل توسعه قرار دارد بعید است که تا قبل از ۲۰۲۱ موفق به تماشای آن شویم اما امیدواریم در سال ۲۰۲۰ میلادی  یا ۱۳۹۹ شمسی منتشر شود.

جرج‌آر‌آر مارتین و رایان کاندل در نوشتن این سریال به HBO کمک خواهند کرد. قرار است کاندل قسمت‌هایی از این سریال را هم کارگردانی کند. خانه اژدها در ده قسمت ساخته خواهد شد و سرنوشت خاندان تارگاریان را ۳۰۰ سال قبل از حوادث Game of Thrones به تصویر می‌ کشد. خانه اژدها در ده قسمت ساخته خواهد شد و سازندگان قول ارائه کیفیتی در حد و اندازه خود مجموعه گیم آو ترونز را در آن داده‌ اند.

سریال Westworld

در دنیای سریال Westworld (دنیای غرب) شاهد رسیدن انسان به هدف خود بودیم! هدفی که رسیدن به آن در آخر تبدیل به جنگی خونین میان ربات ها و انسان ها شد، ربات‌ هایی که کم کم از هوش مصنوعی تنظیم شده‌ ی خود فاصله گرفته اند و به سمت هوشیاری خطرناکی رفته اند که فاجعه هایی جبران ناپذیر را در پی داشت و مطمئنا شاهد خون ریزی های بیشتری در فصل سوم از این مجموعه خواهیم بود.

فصل اول این مجموعه در سال ۲۰۱۶ میلادی به طور رسمی از شبکه HBO پخش شد و توانست نگاه های زیادی را به سمت خود بکشاند و طرفداران زیادی را به طرف خود جذب کند. فصل دوم این سریال در سال ۲۰۱۸ میلادی پخش شد و مانند فصل گذشته‌ی خود نتوانست با استقبالی خوب از سمت منتقدین و ببیندگان خود مواجه شود. حال فصل سوم این سریال در سال ۲۰۲۰ میلادی و دو سال بعد از دومین فصل خود به خانه‌ های دوستداران خود باز گشته است!

سریال Snowpiercer

سریال Snowpiercer طرفداران فیلم محبوب سال ۲۰۱۳ میلادی را دوباره به آینده‌ ای ویران می‌ برد که در آن زمین به مکانی غیرقابل سکونت تبدیل شده است و بیشتر انسان‌ ها به یک قطار در حال حرکت منتقل شده‌ اند. ساخت شبکه TBS ساخت این سریال را بر عهده دارد و زمان مشخصی را برای انتشار آن اعلام نکرده است ، اما پیش بینی می شود که در نیمه سال ۲۰۲۰ میلادی یا سال ۱۳۹۹ شمسی شاهد پخش فصل اول سریال Snowpiercer خواهیم بود.

داستان سریال برف‌ شکن ۷ سال بعد از یخ زدن کره زمین اتفاق می‌ افتد. این سریال راجع به نجات‌ یافتگانی‌ است که در یک قطار در حال حرکت گیر افتاده‌ اند. شرایط این قطار در هر بخش متفاوت است و درجه‌ های مختلفی دارد. طبقه‌ بندی افراد در این بخش‌ ها تنها بستگی به شانس آن‌ ها دارد.! جنیفر کانلی، داوید دیگز، میکی سامنر، سوزان پارک، بنجامین هیگ، ساشا فرولوا، کیتی مک‌گینس، الیسون رایت، سم اوتو، روبرتو اربینا، شیلا وند و لنا هال از بازیگران اصلی سریال برف‌ شکن هستند.

سریال The Falcon and the Winter Soldier

یکی از مورد انتظارترین سریال ها ، سریال Falcon & Winter Soldier (شاهین و سرباز زمستان) به کارگردانی خانم کاری اسکاگلند (The Walking Dead و The Handmaid’s Tale) است. پیش بینی می شود که این سریال در پاییز سال ۲۰۲۰ میلادی یا سال ۱۳۹۹ شمسی از سوی دیزنی پلاس شود.

سباستین استن در نقش باکی بارنز (وینتر سولجر)، آنتونی مکی در نقش سم ویلسون (فالکون)، دنیل برول در نقش هلموت زیمو، امیلی ونکمپ در نقش شارون کارتر، وایت راسل در نقش جان واکر، میکی ایشیکاوا و دزموند چیام، دیگر بازیگرانی هستند که در سریال The Falcon and the Winter Soldier حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

سریال Hunters

سریال شکارچیان (Hunters) برای اینکه تبدیل به یکی از مورد انتظارترین سریال های سال ۲۰۲۰ تبدیل شود، تنها کافی بود که حضور آل پاچینوی افسانه‌ ای را اعلام کند. آمازون این سریال را در ۲۱ فوریه ۲۰۲۰ میلادی یا ۲ اسفند ماه سال ۱۳۹۸ شمسی پخش نمود! شبکه اینترنتی آمازون از چندی پیش به صورت جدی وارد عرصه تهیه و تولید سریال تلویزیونی و فیلم سینمایی شده و سریالشکارچیان یکی از مجموعه های پرخرج این شرکت محسوب می شود.

سریال شکارچیان درباره گروهی از شکارچیان نازی‌ های قاتل است که در سال ۱۹۷۷ در شهر نیویورک زندگی می‌کنند. کشف شده که شماری از افسران رده بالای نازی در میان مردم زندگی می‌کنند و قصد دارند تا رایش چهارم را در آمریکا به راه بیندازند. جونا هایدل‌باوم (با بازی لوگان لرمن) با کشته شدن ناگهانی مادربزرگش به دنبال ردپای قاتلان اوست و ناگهان با گروهی به نام «شکار» یا «هانت» روبه رو می‌شود و می‌بیند ماجرا خیلی جدی‌تر از این حرف‌ هاست. آمازون ساخت سریالی ۱۰ قسمتی بر مبنای این داستان اوریجینال و غیراقتباسی را داده است.

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا