بهترین هدیه برای افراد سیگاری چیست؟

 انتخاب هدیه برای دوستانی که سیگار می کشند یکی از ساده ترین کارهای دنیا به حساب می آید. باید از خودتان بپرسید چقدر طرف را دوست دارید و ترجیح می دهید به سیگار کشیدنش ادامه دهد یا نه. با اطلاع از این موضوع دست تان باز است که از لیست زیر برایش حسگر دود، زیرسیگاری، فندک، جعبه سیگار، کتاب های خودآموز ترک سیگار، عطر یا خوشبوکننده بخرید و خوشحالش کنید.

 

بهترین هدیه برای افراد سیگاری چیست؟

 

۱) حسگر دود شیائومی

حسگر دود شیائومی، دود و آتش را تشخیص داده و هشدار می دهد. این دستگاه ۱۵ تا ۳۰ دقیقه پیش از رسیدن دود به حداکثر غلظتش، صدای بلندی تولید می کند و هشدار می دهد. همچنین به لطف استفاده از فناوری ZigBee این دستگاه می توانید آن را به سنسور (Gateway) شیائومی وصل کنید و از این طریق از هشدارها با گوشی همراه خود مطلع شوید.

برای این منظور کافی است نرم افزار MI Home را دانلود کرده و در گوشی همراه خود نصب کنید. ازز طریق این نرم افزار به غیر از اطلاع یافتن هشدارها می توانید از میزان شارژ باتری دستگاه نیز باخبر شوید. لازم به ذکر است که باتری این دستگاه از نوع CR123A بوده و تا پنج سال می تواند دستگاه را روشن نگه دارد. جنس بدنه حسگر دود شیائومی از پلاستیک است و ابعاد آن ۲٫۵ در ۳٫۶ در ۹ سانتیمتر بوده و حدود ۱۰۰ گرم وزن دارد. این حسگر برای سیگاری های حواس پرتی که احتمال دارد ته سیگارشان را روی فرش بیندازند هدیه خوبی به حساب می آید.

 

 

۲) ست هدیه بوروئی Sn-222

ست هدیه بوروئی یک فندک است در کنار جاسیگاری که از جنس استیل هستند. روکش این جاسیگاری و فندک از جنس چرم است. فندک این ست هدیه از نوع گازی است و احتراق آن به صورت الکتریکی اتفاق می افتد. شعله اتمی این فندک باعث می شود که وزش باد روی شعله تاثیر نگذاشته و شعله را خاموش نکند. وزن این فندک ۷۰ گرم است و در ابعاد ۶٫۵ در چهار در چهار سانتی متر ساخته شده است.

 

بهترین هدیه برای افراد سیگاری چیست؟

 

۳) زیرسیگاری واته لایتر مدل Ashtray 14

زیرسیگاری واته لایتر تماما از فلز ساخته شده و دارای یک درپوش چرخشی است که از پراکنده شدن خاکستر سیگار جلوگیری می کند. همچنین این درپوش چرخشی از انتشار بوی خاکستر سیگار نیز جلوگیری می کند. استفاده از این زیرسیگاری به این شیوه است که در ابتدا خاکستر و زباله سیگار را روی در آن ریخته و بعد از تمام شدن سیگار در آن را باز کرده و خاکستری و نه سیگار را داخل محفظه زیرسیگاری می ریزند.

 

بهترین هدیه برای افراد سیگاری چیست؟

 

۴) جعبه سیگار گوپای مدل SN-157

این جعبه سیگار کتابی، دارای تیغه های فلزی و فنری است که حکم نگه دارنده سیگار را دارند. علاوه بر تیغه های نگه دارنده، این جعبه سیگار به آتش زن الکتریکی هم مجهز است. این آتش زن از طریق کابل یو اس بی شارژ شده و مثل فندک خودرو عمل می کند. آتش زن این جاسیگاری شعله نداشته و با داغ کردن یک سیم پیچ فلزی سیگار شما را روشن می کند. این جعبه سیگار همچنین یک فیلتر مخصوص هم دارد که شخص سیگاری را از لب زدن به هر سیگاری معاف می کند.

جنس بدنه این جعبه سیگار استیل بوده و در ابعاد ۸٫۵ در ۱۱ سانتیمتر ساخته شده است. به همراه جعبه سیگار گوپای یک کابل micro USB هم هست که برای شارژ کردن آتش زن از آن استفاده می شود. داخل بسته این جعبه سیگار یک آتش زن یدک هم وجود دارد که در صورت فرسوده شدن آتش زن اصلی، امکان جایگزین کردن آن وجود داشته باشد.

 

بهترین هدیه برای افراد سیگاری چیست؟

 

۵) خوشبو کننده ماشین آرئون مدل Mon Miami Beach

بو گرفتن ماشین بعد از کشیدن سیگار احتمالا برای هیچ سیگاری خوشایند نباشد. به همین خاطر خوشبو کننده ماشین یک هدیه مناسب برای این قشر به حساب می آید. خوشبو کننده ماشین آرئون محصول کشور بلغالرستان بوده و در ابعاد ۶ در ۱۴ سانتی متر ساخته شده است. رایحه این خوشبو کننده ماشین، رایحه سواحل میامی است که عطر و بوی خاصی را در اتاقک خودرو منتشر می کند. مدت مفید استفاده و میزان ماندگاری عطر این خوشبو کننده دو ماه است.

 

بهترین هدیه برای افراد سیگاری چیست؟

 

۶) راهنمای جامع قطع مصرف دخانیات در چهار روز

راهنمای جامع قطع مصرف دخانیات در چهار روز شامل آموزش های علمی و تجربی در زمینه ترک سیگار است که به افراد آموزش می دهد چگونه گام به گام و با استفاده از روش ها و متد روز دنیا به راحتی بتوانند سیگار خود را برای همیشه کنار بگذارند و از یک زندگی شاد و سالم برخوردار شوند.

تجربه شخصی مدرس این دوره آموزشی به همراه علوم روز دنیا باعث شده است که این محصول دارای نتایج عالی و فوق العاده ای در این زمینه باشد. این مجموعه که اثر داریوش قاضی مرادی است بهترین هدیه برای سیگاری هایی است که می خواهند هر چه زودتر تغییری در زندگی شان ایجاد کرده و کشیدن سیگار را کنار بگذارند.

منبع: روزنامه هفت صبح

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا