بیوگرافی بازیگران سریال دوپینگ + عکس

سریال دوپینگ در سکوت کامل خبری با حضور برخی بازیگران سریال هیولا به کارگردانی رضا مقصودی در لوکیشن های متفاوت در تهران فیلم برداری شد. این  سریال مضمونی کمدی ـ فانتزی دارد و داستان دو شخصیت است که سال‌ها پیش متولد می‌شوند و با شرایطی که برایشان در دوران نوزادی پیش می‌آید داستان ادامه پیدا می‌کند تا این که بزرگ می‌شوند و …

بیوگرافی هادی حجازی فر

هادی حجازی فر ۳۱ خرداد سال ۱۳۵۵ در خوی به دنیا آمد. او تا ۲۲ سالگی در شهر خوی بزرگ شده و بعد از آن برای تحصیل در رشته عروسک گردانی در دانشگاه تهران به شهر تهران مهاجرت می کند. این بازیگر با الهام محمودی ازدواج کرده است و حاصل ازدواج او و همسرش یک فرزند پسر به نام هامون است.

حجازی فر از سال ۱۳۷۰ وقتی ۱۵ ساله بود در شهر خوی آذربایجان غربی فعالیت هنری خود را با تئاتر دانش آموزی شروع کردند و با نمایش فریاد تا نهایت در جشنواره کشور انتخاب شدند.

هادی حجازی فر در مدت کوتاه در سال۹۶-۱۳۹۵ بسیار موفق عمل کرده و نامش در بهترین و جنجالی ترین فیلم ها دیده شده است. هادی حجازی فر در مزرعه پدری بازی کرد و مدتی دیده نشد تا اینکه در سریال ایستاده در غبار در نقش احمد متوسلانیبازی کرد و نامش و چهره اش به یکی از چهره های مطرح سینما تبدیل شد. درحال حاضر هادی حجازی فر با بازی در فیلم هایی مانند لاتاری ، دارکوب و ماجرای نیمروز چهره ای مشهور در سینمای ایران محسوب می شود.

استارت موفقیت و شهرت هادی حجازی فر با ( ماجروی نیمروز ) زده شد. هادی حجازی فر علاوه بر بازیگری کارگردانی را نیز شغل اصلی خودش می داند. در سال ۱۳۹۴ وقتی ۳۹ ساله بود در فیلم ایستاده در غبار در مقام بازیگر نقش حاج احمد متوسلیان را بازی کرد، این فیلم سیمرغ بلورین بهترین فیلم جشنواره فجر را گرفت.

بیوگرافی شبنم مقدمی

شبنم مقدمی ٣ فروردین ماه سال ۱۳۵۱ در تهران متولد شد. او دارای مدرک کارشناسی ادبیات فارسی و دانش آموخته اموزشگاه ازاد بازیگری امین تارخ است. شبنم مقدمی دو ترم هم پرستاری خوانده است ولی به دلیل عدم علاقه تغییر رشته داد، وی عاشق شعر و رمان و دستی در نوشتن هم دارد. او در سال ۸۵ با بازی در مجموعه تلویزیونی زیر تیغ توانست به شهرت فراوانی برسد.

وی فعالیت خود در رادیو را در سال ۷۷ با اجرای برنامه” خانه ی کاغذی” به کارگردانی شهرام کرمی شروع کرد و سابقه اجرا در برنامه هایی مانند” هفت شنبه”،” خط خطیم،” کبوتری ناگهان” و” هفت ترانه” را داراست. وی به موازات فعالیت های رادیویی خود کار بازیگری در سینما را با فیلم” زخمی”( کامران قدکچیان، ۱۳۷۷) شروع نمود

شبنم مقدمی در مدرسه فیلمنامه نویسی حوزه هنری، زیر نظر بهترین اساتید فن، فیلمنامه نویسی آموخت و فعالیت در عرصه بازیگری را با گروه تئاتر شایا شروع کرد. بعد از آن بطور جدّی تر به اموزشگاه بازیگری آقای امین تارخ رفت و در آن جا لنز و بازی در برابر دوربین را شناخت. این بازیگر در سال ۱۳۸۳ با علیرضا آرا ( هنرپیشه و کارگردان ایرانی، متولد سال ۱۳۵۴ در تهران) ازدواج نموده است.

بیوگرافی الناز حبیبی

الناز حبیبی متولد۲۱ مرداد ۱۳۶۸، تهران بازیگر سینما و تلویزیون و دانشجوی رشته تدوین است. در کودکی تئاتر بازی می‎کرد. از ۱۳۷۸ همکاری با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را آغاز کرد. تا کنون، در چند مجموعه تلویزیونی و فیلم سینمایی بازی کرده است.

الناز حبیبی کار هنری را در کودکی و با بازی در تئاتر آغاز کرد. از سال ۱۳۷۶ همکاری با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را آغاز کرد. او تا کنون، در چند مجموعه تلویزیونی و فیلم سینمایی بازی کرده‌است. پس از آن که سعید سلطانی برای ۳ فیلم خود او را انتخاب کرد به‌طور جدی‌تر این حرفه را دنبال کرد. الناز حبیبی تاکنون در ۳ فیلم کیانوش عیاری نیز جلوی دوربین رفته‌است.

الناز حبیبی یک ازدواج ناموفق داشته‌است.

بیوگرافی محمد بحرانی

محمد بَحرانی ۶ آذر ماه سال ۱۳۶۰ در شهر شیراز متولد شد. بحرانی دارای مدرک لیسانس بازیگری از دانشگاه تهران و مدرک کارشناسی ارشد کارگردانی از دانشگاه تربیت مدرس است. او از سال ۱۳۸۰ وارد تلویزیون شد علاقهٔ بحرانی به نمایش عروسکی از جشنواره های تئاتر عروسکی دانشجویی آغاز شد. او که در آن دوران چند کار در این حیطه داشت، با گذر زمان به این موضوع علاقه مند شد.

در سال ۱۳۸۰ در همین حین مریم سعادت که داور یکی از این جشنواره ها بود کارِ وی پسندید و از او برای کار در یک برنامهٔ تلویزیونی دعوت کرد. از همان جا بود که فعالیت او در این مسیر جدی شد.اکثر کارهای وی از سال ۱۳۸۰ که او وارد تلویزیون شده در ژانر کودک و کارهای عروسکی بوده است.

از جمله کارهای بحرانی پیش از ورود به مجموعهٔ کلاه قرمزی مجموعه های استاد همه چی دون، شهر کودکان بود.از دیگر کارهای او می توان به مجموعهٔ «با ما کاش باشی» اشاره کرد که وی در این مجموعه صداپیشهٔ عروسک آقاشجاع است.

آشنایی محمد بحرانی با گروه کلاه قرمزی در ابتدا به واسطهٔ همکاری مشترک وی با ایرج طهماسب و حمید جبلی در فیلم رفیق بد بود؛ ولی در اصل از طریق امیر سلطان احمدی، عروسک گردان پسرعمه زا، که در کلاه قرمزی ۸۸ حضور داشت و یکی از دوستان بحرانی بود به گروه معرفی شده است.این بازیگر در یکی از آخرین فعالیت های هنری خود صدا پیشهٔ عروسک جناب خان در برنامهٔ خندوانه به کارگردانی رامبد جوان حضور داشته است.

بیوگرافی نیما شعبان نژاد

نیما شعبان نژاد ۲۱ اردیبهشت سال ۱۳۶۶ در کلن آلمان به دنیا آمد. وی دارای مدرک لیسانس کارگردانی تئاتر است. وی از بازیگران مجموعه خندوانه بوده‌است و در این مجموعه در شخصیت‌های مختلفی به ایفای نقش می‌پرداخته‌است. نیما شعبان‌نژاد در رشتهٔ کارگردانی تئاتر تحصیل کرده‌است و از سال ۱۳۸۳ به شکل حرفه‌ای، کار خود را در زمینه بازیگری تئاتر آغاز کرده‌است.

پای او توسط محمد زیکسازی که خود در خندوانه نقش استاد کهنمویی را بازی می‌کند به خندوانه باز شده‌است. نیما شعبان‌نژاد علاوه بر تئاتر در زمینه عکاسی، نقاشی و حتی موسیقی نیز فعالیت هایی دارد.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا