بیوگرافی رشامی دسای بازیگر نقش شوروری در سریال از دل تا دل + عکس

رشامی دسای یکی از بازیگران، مدل و رقصنده معروف هند است. او ۴ آگوست سال ۱۹۸۶ در هند به دنیا آمده است. او اصالتا گوجراتی است. او از سن پایین فعالیت هنری خود را آغاز کرد و سابقه مدلینگ و اجرای حرکات موزون را هم دارد و در برنامه های پرمخاطبی همچون «Jhalak Dikhhla Jaa» و «Nach Baliye» حضور داشته است. او را بیشتر با نقش “تپسیا پراتور راتویر” در سریال «Uttaran » می‌شناسند. پس از آن نقش «شوروری» در سریال هندی از دل تا دل بود که در اذهان پررنگ شد.

رشامی دسای
رشامی دسای

رشامی سابقه بازی در بیش از ۳۰ سریال تلویزیونی را در کارنامه کاری خود دارد و از سال ۲۰۱۸ به بعد به عنوان یکی از گران‌ترین چهره‌های تلویزیونی هند معرفی شده است که دستمزد بالایی دریافت می‌کند.

رشامی دسای

او در سال ۲۰۱۷ در سریالی عاشقانه به نام «از دل تا دل» بازی کرد که توانست نظر مخاطبین را جلب کند. رشامی در بمبئی رشته اقتصاد خوانده و یک برادر دارد. این بازیگر ۳۳ ساله در سال ۲۰۱۲ با ناندیش ساندو که او هم مدل و بازیگر تلویزیون است ازدواج کرد. آنها صاحب یک دختر به نام مانیا شدند. اما متاسفانه ازدواج آنها دوام نیاورد و در سال ۲۰۱۵ پس از ۴ سال زندگی مشترک از هم جدا شدند.

رشامی دسای سابقه حضور در سه فیلم بالیوودی را هم دارد. او در «دابانگ۲» حضوری افتخاری در یکی آیتم آهنگ‌های این فیلم داشت.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا