بیوگرافی و زندگی شخصی باربارا دی آنجلیس

جدول یاب:دکتر باربارا دی آنجلیس یکی از تأثیر گذارترین معلمان قرن بیستم در زمینه رشد شخصی و معنوی است که در ۳۵ سال گذشته به ده‌ها میلیون نفر در سراسر جهان با پیام‌های الهام بخش خود در مورد نحوه‌ی خلق یک زندگی آزاد واقعی، داشتن روابطی سالم و سرشار از عشق و همچنین رشد شخصی کمک کرده است. وی به عنوان یکی از بهترین نویسندگان جهان که در حوزه سینما و سمینارهای انگیزشی هم فعالیت دارد توانسته است به شهرت بسیار بالایی برسد. او همچنین در زمینه‌ی تحول فردی یکی از بهترین ایده‌های خود باوری در سال ۱۹۸۰ را داراست.

 

باربارا از طریق سمینارهای فروخته شده‌ خود، برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی، نشر و گفتگو، برند خود را ایجاد کرد. نه تنها شرکت‌ها، افراد مشهور و کارآفرینان بلکه هر کسی که خواستار تحول کسب و کار و بهبود روابط خود می‌باشد برنامه‌های دکتر دی انجلس را دنبال و پیگیری می‌کند.

دکتر باربارا نویسنده‌ی شانزده کتاب با بیش از فروش ده میلیون نسخه می‌باشد که تا به حال به ۲۵ زبان دنیا ترجمه و منتشر شده است پس قطعا خواندن بیوگرافی باربارا دی انجلیس خالی از لطف نیست. او به عنوان یکی از شگفت‌انگیزترین‌ها توسط نیویرک تایمز شناخته شده است و بارها جوایز زیادی را برای فروش کتاب‌های از جمله هر آنچه که زنان باید در مورد مردان بدانند، آیا تو نیمه‌ی گمشده‌ من هستی؟، سوپ مرغ برای روح زوج، … را دریافت کرده است. همه این نکات باعث شد تا بیوگرافی باربارا دی آنجلیس را برای شما بیاوریم.

زندگی شخصی باربارا دی انجلس

دوران کودکی و جوانی

در بیوگرافی باربارا دی آنجلیس باید بدانید که دکتر باربارا دی انجلس در ۴ مارس ۱۹۵۱ در فلادلفیای آمریکا متولد شد و در سن یازده سالگی پدر و مادر او از یکدیگر جدا شدند. جدایی پدر و مادر سبب شد او تا حد یادی با چالش های مهمی در زندگی خود مواجه شود. اما این چالش ها نه تنها وی را زمین نزدند بلکه از او فردی موفق و جسور و خودانگیخته ساختند که تشنه موفقیت بود. او وارد دانشگاه شد و توانست مدرک کارشناسی خود را با بالاترین معدل کسب نماید. او کارشناسی ارشد خود را از دانشگاه سیرا لس انجلس دریافت کرد و دکترای روانشناسی را از دانشگاه کلمبیا یاسیفیک گرفت.

باربارا با وجود موفقیت‌های چشم‌گیری که به دست آورده است به اعتقاد افراد زیادی در زندگی زناشویی ناموفق بوده است. اما آیا این نکته صحت دارد. در سن ۲۰ سالگی او برای اولین بار ازدواج کرد اما پس از پنج ماه از همسر خود جدا شد. همسر دوم او داگ هنینگ بود که پس از مدت کوتاهی از هم جدا شدند. او برای بار سوم با جان گری نویسنده ی کتاب مردان مریخی و زنان ونوسی ازدواج کرد که ازدواج آن‌ها نافرجام بود. اخرین ازدواج او با جفری جمیز بود که به مدت ده سال با یکدیگر زندگی کردند این دو فرزندی ندارند و با دو سگ و یک گربه خود در لس آنجلس زندگی می‌کنند.

آیا می توان ازدواج های بارابارا را که منجر به جدایی شدند یک شکست در زندگی وی تلقی کرد یا چالشی که از وی یک متخصص در زمینه روابط ساخت؟ گاهی نقاط عطف زندگی ما می توانند از ما الماس های درخشان تری بسازند. باربارا در تمام کتاب های خود از تجاربی می گوید در طی روابط خود کسب نموده است. وی اذعان می دارد که از گذشته خود اصلا پشیمان نیست بلکه اگر بارها این مسیر را طی نماید باز هم همان را ادامه می دهد. در زمینه روابط کتاب های وی مانند نسخه هایی هستند که هر فرد می تواند برای بهبود روابط خود از آن بهره مند شوند. وی معتقد است اگر روابط به ظاهر شکست خورده وی در زندگی نبودند، او هرگز نمی توانست خواسته دقیق خود از یک رابطه را بداند و برای خلق رابطه رویایی خود تلاش نماید.

ویژگی بر جسته باربارا دی آنجلس

در ادامه بیوگرافی باربارا دی انجلیس جالب است بدانید که هر انسانی به دلیل تجاربی که در زندگی گذشته خود داشته است باورهایی را برای خود ایجاد می کند و همین باورها تجارب آینده وی را می سازند. اما خوشبختانه باربارا باوجود اینکه از زندگی زناشویی پدر و مادر خود تجربه شیرینی نداشت و بارها خود نیز این تجربه را تکرار کرد، اما در نهایت او با فردی زندگی می کند که عاشقانه وی را همانگونه که هست دوست می دارد. در حال حاضر تجارب باربارا از وی روانپزشک و نویسنده و سخنران برجسته ای ساخته است که آموزه های وی الهام بخش میلیون ها انسان در سراسر جهان است.

موفقیت باربارا در تهیه فیلم ها و برنامه های تلویزیونی

در سال ۱۹۹۴ باربارا دی انجلیس به تولید برنامه‌های تلویزیونی در زمینه‌ی کارهای عاشقانه پرداخت و به یکی از پر بیننده‌ترین برنامه‌های تلویزیونی تبدیل شد و افراد زیادی در سراسر جهان برنامه‌ی او را دیدند. او در این حرفه بسیار پیشرفت کرد و افتخارات زیادی را نیز به‌ دست آورد. دکتر دی انجلس به مدت دو سال به طور مداوم در تلویزیون CNN حضور داشت و به همراه گروه خود برنامه‌ی روزانه ای برای تلویزیون CBS اجرا می‌کردند. همچنین میزبان یک برنامه‌ی محبوب در لس‌انجلس نیز بوده است.

دکتر باربارا دی انجلس به طور مداوم مهمان برنامه‌های OPRAH، THE TODAY SHOW، GOOD MORNING AMERICA، THE VIEW، GERALDO و POLITICALLY INCORRECT بوده است. به علاوه او در برنامه‌های E Entertainment و EYEWITNESS NEWS در لس آنجلس شرکت داشت. باربارا همچنین در ساعات خاصی برای تلویزیون PBS برنامه تولید می‌کرد.

در طول بیست سال گذشته دکتر دی‌انجلس به عنوان یک سخنران انگیزشی شناخته شده است و یکی از جالب‌ترین و پرطرفدارترین سخنرانان زن در جهان می‌باشد. او صدها سخنرانی برای گروه‌های از جمله AT&T،Proctor & Gamble ،Crystal Cruise Lines و Young Presidents Organization برگزار کرده است. باربارا در کنفرانس‌های بی‌شماری همراه با دالایی لاما، ریچارد برانسون، دپاک چوپرا، وین دایر، لوئیز هی، دی کلرک، لیس برون و افراد دیگر شرکت داشته است.

دکتر باربارا دی انجلس دریافت کننده‌ی بالاترین افتخار از Toastmasters International به عنوان برنده چکش طلایی ۲۰۰۷ و یکی از ۵ زن دریافت کننده از Toastmasters International در ۵۰ سال اخیر می‌باشد. او یکی از برجسته‌ترین معلمان الهام بخش در مستند یافتن بخشش (DISCOVER THE GIFT) به همراه دالایی لاما، مایکل برنارد، راوی شانکار و دیگر روشنفکران معنوی می‌باشد.

دکتر دی انجلس در حال حاضر رئیس کمیته SHAKTI COMMUNICATIONS INC است که متعهد به ارسال پیام روشن فکرانه به جهان از طریق رسانه‌های الکترونیکی و چاپی است. باربارا یک جوینده‌ی جدی است که از هجده سالگی عمیقاً مشغول به تمرین روحانی و تحصیل در آن بوده است. و چندین سال در همراه با روحانیون و استادان برجسته‌ی زمان ما اقامت داشته است. بر پایه‌ این حکمت عمیق درونی است که او برنامه‌های برای تغییر زندگی خود «انتقال از درون به بیرون» ارائه می‌دهد.

جملات زیبای باربارا دی انجلس

در ادامه بیوگرافی باربارا دی انجلیس خواندن جملاتی از باربار می تواند ساعت ها ما را به تامل وادار کند. او نویسنده بسیار قهاری است که هر جمله از کتاب های وی می تواند مسیر زندگی ما را به کلی تغییر دهد.

عشق نیروی قدرتمندتر از هر نیروی دیگری است.
هنگامی که فقط به کارهایی دست می‌زنید که می‌دانید موفق می‌شوید، هرگز به اعتماد‌به‌نفس واقعی دست پیدا نمی‌کنید.
هرگاه زندگی با عشق و شور را برمی‌گزنید، زندگی نیز عشق و شور خود را برای شما بر خواهد گزید.
هنگامی که همچنان به گذشته خیره‌ می‌شوید، قادر نخواهید بود آینده‌ای را که در انتظارتان است را ببینید.
هرگز اجازه ندهید ترس شما را به “بی‌تفاوتی” سوق دهد. این بدترین نوع زندگی است که هر فرد می تواند برای خود برگزیند.

لیست کتاب‌های باربارا دی انجلس

هر روز بر تعداد کتاب های نوشته شده این نویسنده افزوده می شود. در زیر ما لیستی از مهم ترین کتاب های وی که در ایران منتشر شده است را آورده ایم. به شما قول می دهم از خواندن هیچ یک از کتاب های این نویسنده پشیمان نخواهید شد.

رازهای درباره‌ی زنان که باید هر مردی بداند.
رازهای درباره‌ی مردان که باید هر زنی بداند.
سوپ مرغ برای تقویت روح همسران
اعتمادبه‌نفس
باهم بودن
راهنمای زنا‌شویی موفق
کتابچه‌ی تمرین‌ها، آزمون‌ها و راهنمای شخصی
ده راز زندگی که باید هر زنی بداند
رازهای عشق ورزی
چطور به این وضعیت دچار شدم؟
شناخت عشق واقعی
الهام‌های درباره‌ی عشق
آیا تو نیمه‌ی گمشده‌‌ام هستی؟
راز موفقیت زنان در اجتماع
عشق را بجویید تا بیابید

امیدوارم از خواندن این مطلب لذت برده باشید. اگر کتابی از این نویسنده را خوانده اید لطفا آن را از زبان خود در بخش نظرات معرفی کنید و بگویید که چه نتایجی از کتاب وی گرفته اید تا سایر دوستان بتوانند از تجارب شما بهره مند شوند.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا