احلام که سید حسن آقامیری با آن لایو برگزار کرد، کیست؟ + زندگی شخصی و اینستاگرام

در این مطلب، توضیحاتی درباره احلام ، خواننده ای که سید حسن آقامیری با آن لایو برگزار کرد، خواهیم داشت! با ما همراه باشید. در این روزها و شب های کرونایی که اغلب مردم جهان خانه نشین شده اند، شاهد برنامه های مختلفی از افراد مشهور و سلبریتی هستیم! برگزاری کنسرت های آنلاین و یا لایوهای اینستاگرامی و…

 

پس از لایو اینستاگرامی رضا صادقی ، خواننده موسیقی پاپ با کامران و هومن ، دو خواننده لس آنجلسی، شب گذشته ۲۷ فروردین ماه سال ۱۳۹۹ شمسی، شاهد لایو سید حسن آقامیری و احلام ، خواننده موسیقی پاپ بودیم که با هم قطعه معروف ” جهان ” را اجرا کردند.

احلام ، خواننده موسیقی پاپ متولد سال ۱۳۷۰ شمسی در شهر اصفهان می باشد. احلام با اصالتی اهوازی، در خانواده ای ۴ نفره بزرگ شد! او یک برادر بزرگ تر از خود داشت؛ برادر وی نیز در عرصه موسیقی فعالیت دارد. پدر احلام به شغل آزاد فعالیت دارد و مادر وی نیز خانه دار است.

حسن آقامیری و احلام

جالب است بدانید احلام علاقه ی فوق العاده ای به ورزش فوتبال داشت! او فوتبال را از دوره ی کودکی و بازی در کوچه و خیابان آغاز کرد. وی سرانجام با حمایت پدر خود که او نیز در ورزش فوتبال فعالیت داشت، در ابتدا وارد ورزش فوتسال شد. احلام در ادامه رشته ی ورزشی فوتبال چمنی را ادامه داد و وارد لیگ برتر فوتبال زنان جمهوری اسلامی ایران شد!

احلام به مدت ۵ سال در لیگ برتر فوتبال زنان جمهوری اسلامی ایران، به سبب توانایی در بازی با هر دو پای خود، در پست دفاع چپ و دفاع راست بازی کرد! او سابقه ی بازی در تیم فوتبال سپاهان اصفهان را نیز در کارنامه ی ورزشی خود دارد. البته وی یکی از طرفداران سرسخت تیم فوتبال پرسپولیس تهران به شمار می آید.

حسن آقامیری و احلام

ماجرای ورود احلام به دنیای موسیقی

احلام با ۱۷۴ سانتی متر قد، پس از مدتی حضور در دنیای فوتبال و بازی حرفه ای، به دلیل برخی از محدودیت ها، به پیشنهاد برادر خود تصمیم گرفت فعالیت در عرصه ی خوانندگی را تجربه نماید! احلام در مصاحبه ای می گوید پدر مادری او شاعر بوده است و پدر پدری وی نیز نوازنده بوده است!

احلام فعالیت در عرصه ی موسیقی را در ابتدا با حضور در موسیقی اصیل ایرانی آغاز کرد و در حال حاضر نیز در عرصه ی پاپ فعالیت دارد. بد نیست بدانید احلام به سبب اصالت اهوازی خود، به زبان عربی مسلط است اما بیشتر آهنگ های وی به فارسی تهیه و تولید شده است؛ البته وی به تازگی برخی قطعات به زبان عربی منتشر کرده است.

حسن آقامیری و احلام

زندگی شخصی احلام

احلام تاکنون ازدواج نکرده است؛ و وی مجرد می باشد. جالب است بدانید وی با وجود اینکه، هنوز به صورت رسمی ازدواج نکرده است، اما حلقه نامزدی دست می کند! او در این باره می گوید: ” شوهر دوست دارم اما نمی خواهم همسرم فوتبالیست یا خواننده باشد! “

احلام درباره زندگی خود چنین می گوید: ” در هر اجتماعی یک سری قوانین وجود دارد! من در زندگی خود سعی می کنم به قانون احترام بگذارم، در ایران قانون منع صدای زن وجود داشت، به همین خاطر در نوجوانی از ایران خارج شدم و به دبی آمدم! “

احلام در حال حاضر در کشور دبی زندگی می کند.

حسن آقامیری و احلام

آدرس اینستاگرام احلام

https://www.instagram.com/ahllammusic

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا