زندگینامه کامل تایگر شروف بازیگر جوان و مشهور بالیوود + زندگی‌ شخصی و اینستاگرام

جدول یاب ، ترجمه: سمیرا فیض آبادی: در این پست از جدول یاب زندگینامه کامل تایگر شروف بازیگر مشهور و شناخته شده هندی از نظرتان می گذرد. تایگر شروف یکی از بازیگران جوان، خوش چهره و خوش فیزیک بالیوود است که غالبا در فیلم‌های اکشن دیده می‌شود. نام اصلی این بازیگر جوان جی همنت است که به هنگام ورود به سینما تصمیم گرفت نام خود را به تایگر تغییر دهد. او پسر بازیگر پیشکوست و شناخته شده بالیوود، جکی شروف است. او در سال ۲۰۱۴ با فیلم «هیروپنتی» وارد سینما شد. او در آثار موفقی همچون «باغی» و «وار» بازی کرده و جزء بازیگرانی است که دستمزد بالایی دریافت می کند. در سال ۲۰۱۸، «ایندیا فوربز» نام او را در لیست ۱۰۰ سلبریتی برتر آورده بود.

زندگی اولیه تایگر شروف

تایگر شروف دوم مارس سال ۱۹۹۰ میلادی در هند به دنیا امد. جکی شروف بازیگر مطرح بالیوود پدر او و آیشا شروف مادر او هستند. او یک خواهر به نام کریشنا دارد که سه سال از او کوچکتر است. تایگر از سمت پدری گوجراتی است و اجداد آنها ترک بوده‌اند و از طرف مادر بنگالی و تبار بلژیکی دارند. تایگر هندو مذهب است و الهه «شیوا» را می‌پرستد و فیزیک خود را منتسبه به این می‌داند و هر دو شنبه را روزه می‌گیرد. تایگر در مدرسه آمریکایی بمبئی دوران متوسطه خود را تحصیل کرده است.

تایگر شروف دوره دیده هنرهای رزمی است و بدن بسیار آماده و ورزشکاری دارد و غالبا تمایل او بازی در فیلم‌های اکشن است. او به عامر خان برای بازی در فیلم «دووم۳» کمک کرد تا بدن خود را برای آن نقش آماده کند. در سال ۲۰۱۴ کمربند مشکی افتخاری درجه ۵ تکواندو به تایگر شروف اعطا شد.

از زمان کودکی یکی از تفریحات مورد علاقه تایگر، رقص بوده است. او مایکل جکسون را الهام بخش خود می‌داند و رقص ریتیک روشن، وارون داوان و کریس برون را دوست دارد.

شروع بازیگری تایگر شروف

از انجایی که پدر تایگر بازیگر بود قاعدتا ورود به این حرفه برای تایگر کار آسان‌تری بود و او که عاشق بازیگری بود از سال‌ها قبل خودش را برای ورود به این حرفه آماده کرده بود.  درسال ۲۰۱۲، تهیه کننده  معروف بالیوود ساجد نادیاولا با او برای بازی در یک فیلم اکشن عاطفی و کمدی به نام «هیروپنتی» قرارداد بست و او برای بازیگر در این فیلم دوره‌های گوناگونی دید. این فیلم در سال ۲۰۱۴ اکران شد اما نظرات منفی از سمت تحلیل گران سینمایی دریافت کرد. با این همه این فیلم به لحاظ تجاری موفق عمل کرد و در سطح سینمای جهانی ۱۰ میلیون دلار فروش کرد. توانایی تایگر در اجرای حرکات موزون نیز مورد تحسین و توجه قرار گرفت و و جایزه بهترین بازیگر تازه وارد را از جشنواره‌های آیفا و استار اسکرین برای این فیلم دریافت کرد.

زندگینامه کامل تایگر شروف

کریتی سنون نیز نقش مقابل او در این فیلم بود که او هم کار اول خود را تجربه می‌کرد. در سال ۲۰۱۵ تایگر کاری برای اکران نداشت اما در سال ۲۰۱۶ دوباره با ساجد نادیا والا و سبیر خان در یک فیلم اکشن به نام «باغی» همکاری کرد. داستان این فیلم درمورد دو عاشث عصیانگر بود که می‌خواهند مقابل اتفاقات پشت پرده یک مدرسه هنرهای رزمی بایستند. شرادا کاپور نقش مقابل تایگر را در این فیلم ایفا کرد. این فیلم هم مورد توجه منتقدین قرار گرفت و هم مخاطبین این فیلم را دوست داشتند و درمجموع فروش بی نظیری رقم خورد.

استقبال از این فیلم آن قدر خوب بود که عوامل سازنده تصمیم گرفتند سری دوم آن را بسازند و در سال ۲۰۱۸ سری دوم این فیلم ساخته و اکران شد. در سری دوم که داستان متفاوتی نقل می‌شد دیشا پتانی نقش مقابل تایگر را ایفا کرد. تایگر در سری دوم این فیلم نقش یک افسر نظامی ارتش را بازی کرد که در راستای افشای حقیقت جان خود را به مخاطره می‌اندازد. بازی او و اجرای بی نظیر صحنه‌های اکشن توسط او مورد تحسین منتقدین قرار گرفت و این فیلم یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های سال ۲۰۱۸ شد. فروش این فیلم در سطح جهانی ۳۵ میلیون دلار بود. تایگر میان سری اول و دوم باغی دوم فیلم دیگر به نام‌های « A Flying Jatt» و «Munna Michael» بازی کرد که هر دو آثار ضعیفی بودند و در گیشه شکست خوردند.

زندگینامه کامل تایگر شروف

شروف در سال ۲۰۱۹ در فیلم تینجری درام «دانش اموزان سال۲» به کارگردانی پونیت مالهوترا و تهیه کنندگی کارن جوهر بازی کرد. او در این فیلم نقش یک دانشجو را بازی کرد که در رقابت های قهرمانی سالانه دانشگاه شرکت می کند و در این درگیر یک سری اتفاقات می شود. یکی از منتقدین سینما که این فیلم را کاری ضعیف می دانست بازی او در این فیلم را تنها نقطه قوت فیلم نامید که سعی دارد به تنهایی بار فیلم را به دوش خود بکشد. این فیلم در گیشه هم نتوانست انتظارات را براورده کند.

آخرین فیلمی که از این بازیگر ۳۰ ساله هندی اکران شده فیلم اکشن تریلر «وار» بود که در آن با بازیگر محبوبش ریتیک روشن همبازی شد؛ فیلمی که در کارنامه کاری او به پرفروش ترین اثر او تبدیل شد. این فیلم علاوه بر اینکه پرفروش ترین فیلم تایگر شروف است پرفروش ترین فیلم سال ۲۰۱۹ بالیوود نیز نام گرفت.

تایگر شروف در حال حاضر مشغول بازی در سری سوم فیلم اکشن «باغی» است. شرادا کاپور بعد از غیبت در سری دوم این فیلم، در سری سوم دوباره نقش مقابل تایگر را ایفا می کند. آنها نوید این را داده اند که سری سوم این فیلم از سری دوم هم مهیج تر خواهد بود و صحنه‌های اکشن بی نظیری را طراحی کرده‌اند که امسال اکران خواهد شد. تایگر شروف همچنین اعلام کرده است که در یک اثر بازسازی شده هالیوودی ایفای نقش خواهد کرد.

زندگینامه کامل تایگر شروف

همبازی شدند تایگر شروف با پدرش برای اولین بار در سری سوم باغی

طبق اخبار که شنیده می‌شود جکی شروف، به گروه فیلمبرداری سری سوم «باغی» پیوسته است و این اولین باری خواهد بود که جکی شروف با پسرش تایگر همبازی می‌شود. گویا آنها در فیلم هم نقش پدر و پسر را ایفا می‌کنند. احمد خان کارگردان این سری از فیلم است. جکی شروف بازی در این فیلم را ماه ژانویه (ماه جاری میلادی) آغاز کرده است. ساجد نادیا والا تهیه کننده این فیلم در این خصوص چنین گفته است: «از همان زمان که تایگر شروف وارد سینما شد همه مشتاق بودند تایگر را جلوی دوربین در کنار پدر قهرمانش جکی شروف ببینند، بررسی‌های بسیاری در این باره انجام شد اما هیچ کس قادر نبود طی ۶ سال گذشته آنها را در یک قاب کنار هم بیاورد چراکه هر دوی آنها معتقد بودند زمانی کنار هم بازی می‌کنند که یک کار ارزش این هم بازی شدن را داشته باشد.

من و احمد در این فیلم به این نتیجه رسیدیم که داستان این فیلم به گونه‌ای که می‌توان از جکی شروف استفاده کرد چراکه نقشی محوری در این فیلم ایفا خواهد کرد و او نیز همین نگاه را داشت و بازی در این فیلم را پذیرفت.» جکی یک برنامه فیلمبرداری ۵ روزه دارد و نقش یک پلیس را بازی می کند و تایگر و ریتش دشموک نقش پسرهای او را ایفا می کنند. نادیاولا در ادامه گفت اضافه شدن جکی شروف به گروه  انتظاراتی که از این فیلم وجود دارد را بیشتر می‌کند اما قول می‌دهیم هیچ کس از دیدن این دو شروف توانمن مایوس نخواهد شد. تایگر شروف، شرادا کاپور، انکیتا لوکنده بازیگران اصلی «باغی۳» هستند و قرار است ۲۰ مارس این فیلم اکران شود.

آدرس صفحه اینستاگرام تایگر شروف:

Tiger Shroff (@tigerjackieshroff) • Instagram

https://www.instagram.com/tigerjackieshroff/?hl=en

 توئتیر تایگر شروف:

Tiger Shroff (@iTIGERSHROFF) | Twitter

 

زندگی خصوصی تایگر شروف

تایگر شروف در سال ۲۰۱۶ بعد از همبازی شدن با دیشا پتانی در فیلم «باغی۲» با او وارد رابطه شد. آنها در ابتدا سعی داشتند این رابطه را پنهان کنند اما قرار‌های آنها از دید پاپاراتزی‌های هند پنهان نمی‌ماند و کم کم این رابطه را تائید کردند. دیشا پتانی نیز یکی از بازیگران جوان و شناخته شده بالیوود است. او در سال ۲۰۱۶ با فیلم «M.S. Dhoni: The Untold Story» وارد بالیوود شد و در ادامه در فیلم‌هایی همچون «باغی۲» و «بهارت» بازی کرد و در حال حاضر فیلم «ملنگ» را آماده اکران دارد. او در این فیلم با آدیتیا روی کاپور همبازی شده است. او متولد ۱۳ ژوئن سال ۱۹۹۲ میلادی است. دیشا در سری سوم «باغی» در آیتم آهنگی حضوری افتخاری خواهد داشت.

زندگینامه کامل تایگر شروف

جوایز و افتخارات تایگر شروف

برنده جایزه سوپراستار فردا از جشنواره استار داست در سال ۲۰۱۴

برنده جایزه سرگرم کننده ترین بازیگر سال از جشنواره BIG Star Entertainment در سال ۲۰۱۴

برنده جایزه بهترین بازیگر تازه وارد از جشنواره ستار گلید برای فیلم «هیروپنتی»

برنده جایزه بهترین بازیگر تازه وارد جشنواره آیفا در سال ۲۰۱۵ برای فیلم «هیروپنتی»

برنده جایزه بهترین بازیگر تازه وارد و خوش اتیه از جشنواره لایف اوکی اسکرین در سال ۲۰۱۵ برای فیلم «هیروپنتی»

زندگینامه کامل تایگر شروف

نکات جالب درمورد تایگر شروف

بروسلی و مایکل جکسون رل مدل های تایگر پروف هستند.

رقص، ورزش در باشگاه و اجرای هنرهای رزمی از سرگرمی های او هستند.

در سال ۲۰۰۹ یک نقش اصلی تلویزیونی به او پیشنهاد شد اما از آنجایی که تمرکز او روی سینما بود این پیشنهاد را نپذیرفت.

همیشه ریتیک روشن را تحسین می کرده و دوست داشته یک بازیگر موفق مانند او شود.

او برای بازی در فیلم اولش سه سال زمان صرف شد و سخت کار کرد و دوره دید.

در مدرسه دانش اموز خیلی زرنگ و درسخوانی نبوده است و تحصیلات دانشگاهی خود را به اتمام نرساند.

او عاشق غذا خوردن است و طرفدا پیتزا، سالاد، پاستا و غذاهای گیاهی است.

فوتبال بازی کردن در اوقات بیکاری را دوست دارد.

رنگ مورد علاقه او مشکی است.

نام واقعی او جی همنت است اما از آنجایی که در بچگی عادت داشت مانند یک تایگر (ببر) گاز بگیرد پدرش او را تایگر صدا می کرد و او هم هنگام ورود به سینما تصمیم گرفت نامش را به تایگر تغییر دهد.

او کمربند مشکی دان پنج در تکواندو دارد.

تایگر و شرادا از دوستان صمیمی هم هستند و در مدرسه هم کلاس بوده اند.

تایگر شخصیتی درون گرا و خجالتی دارد و ماهیتا آدمی مرموز است.

۱.۵ ۲ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا