همسر ژاله صامتی بازیگر سریال زیرخاکی کیست؟ + زندگی شخصی و اینستاگرام

در این مطلب از سایت جدولیاب، توضیحاتی پیرامون همسر ژاله صامتی بازیگر سریال زیرخاکی خواهیم داشت! با ما همراه باشید. ژاله صامتی ، بازیگر سینما و تلویزیون متولد ۱۴ فروردین ۱۳۵۱ در تهران می باشد. بد نیست بدانید ژاله صامتی مدت های زیادی است که با ایرج سنجری ازدواج کرده است! این زوج صاحب دو فرزند دختر به نام های یاس متولد دهه ۱۳۷۰ شمسی و همچنین نیاز متولد دهه ۱۳۸۰ شمسی می باشند.

همسر ژاله صامتی

درباره ایرج سنجری ، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر، دوبلور و همچنین مدیر دوبلاژ بد نیست بدانید وی فرزند علی اصغر سنجری ، کارگردان است. تحصیلات ایرج سنجری در رشته کارگردانی از کشور کانادا می باشد.

ایرج سنجری پیش از انقلاب عضو گروه تئاتر هنر ملی بود؛ وی پیش از انقلاب در سریال‌ های ” داش پالکی ” و ” کیمیاگر ” به کارگردانی پدر خود در سال ۱۳۵۲ شمسی بازی کرد. همچنین ایرج سنجری در سریال ” سنگ و شیشه ” در سال ۱۳۷۲ شمسی به عنوان یکی از بازیگران اصلی به ایفای نقش پرداخت. نکته جالب درباره بازی ایرج سنجری در این سریال این بود که به علت حضور وی در کانادا در زمان دوبله این سریال، بدون اطلاع وی از صدای منوچهر والی زاده برای نقش وی استفاده کردند!

ایرج سنجری همچنین در سریال های ” آژانس دوستی ” به کارگردانی گروهی مشتمل بر احمد رمضان ‌زاده ، حمیدرضا صلاحمند ، مجید جعفری شیرازی ، محرم زینال ‌زاده ، فرامرز قریبیان و کاوه دژکام و اکبر منصور فلاح ، ” کارگاه شمسی و دستیارش مادام” به کارگردانی مرضیه برومند و ” روزگار قریب ” به کارگردانی کیانوش عیاری به عنوان بازیگر مهمان حضور داشته است.

وی مدیر دوبلاژ فیلم های سینمایی ” کینگ کنگ ” ، ” جزیره شاتر ” و… نیز بوده است. ایرج سنجری اعتقاد دارد مدیر دوبلاژ نباید نقش اصلی اثر را خود به عهده بگیرد و این مساله موجب ضربه زدن به دوبله اثر می شود. ایرج سنجری در سال ۱۳۹۳ شمسی در تئاتر ” برف سرخ ” به کارگردانی ابوالفضل حاجی علیخانی در کنار همسر خود بازی کرد و همچنین در سال ۱۳۹۵ شمسی در تئاتر ” یادم تو را فراموش ” به کارگردانی همسر خود یعنی ژاله صامتی و به تهیه کنندگی خود، به عنوان بازیگر بر روی صحنه رفت.

این زوج هنری در فیلم سینمایی ” وجه حامل ” به کارگردانی بهمن کامیار به عنوان زن و شوهر در مقابل یکدیگر بازی کردند. از دیگر کارهای ایرج سنجری در تئاتر می توان به نمایش ” نوای اسرار آمیز ” اشاره کرد.

همسر ژاله صامتی

ایرج سنجری درباره کم‌ کاری خود در تئاتر می گوید:

” از یک‌ سو شرایط تئاتر برای من دلپذیر نیست و از سویی دیگر بسیاری با من کار نمی ‌کنند چون زبان من تند است. مافیایی که در تئاتر است، از سینما بدتر است. برخی کار می‌ کنند و دیگرانی که ارتباط‌ های چندانی ندارند، باید کنار بنشینند تا اگر فرصتی دست داد، کار کنند. ما در هیچ گروه و باندی نیستیم ؛در نتیجه هر از گاهی اتفاقی می ‌افتد و ما یک کار کوچکی می ‌کنیم. در این ۴۵ الی ۵۰ سالی که در تئاتر هستم، شرایط ۱۰ سال اخیر، بی‌ سابقه بوده است! “

ژاله صامتی درباره خانواده خود می گوید: ” ما با هم خانوادگی به سینما، کنسرت و تئاتر می‌ رویم، تماشای تئاتر از برنامه‌ های همیشگی‌ مان است و ماهی حداقل سه، چهار بار به دیدن تئاتر می‌ رویم! بچه‌ های من از نوزادی به تئاتر شهر رفته‌ اند. “

ژاله صامتی و دختران وی

در انتها بد نیست بدانید ژاله صامتی فعالیت هنری خود را با حضور در فیلم ” دت یعنی دختر ” به کارگردانی ابوالفضل جلیلی آغاز کرد و پس از آن در سال ۱۳۷۳ شمسی به عنوان بازیگر نقش اول فیلم ” دشت ارغوانی ” به کارگردانی نادر مقدس انتخاب شد. او فعالیت حرفه ‌ای خود را با بازی در فیلم‌ های سینمایی ” سایه به سایه ” به کارگردانی و نویسندگی علی ژکان ، ” از جنوب تا شمال ” ، ” خفاش ” به کارگردانی علی اصغر شادروان و به نویسندگی سیمین بازرجانی و علی اصغر شادروان، ” آخرین نبرد ” به کارگردانی حمید بهمنی و به نویسندگی داوود امیریان ، ” فرار مرگبار ” به کارگردانی تورج منصوری و به نویسندگی تورج منصوری و اکبر یوسفی نجف آبادی و ” مربای شیرین ” به کارگردانی مرضیه برومند و به نویسندگی فرهاد توحیدی پی گرفت.

وی همچنین در مجموعه ‌های تلویزیونی متعددی از جمله ” یحیی و گلابتون ” به کارگردانی اصغر آبگون ، ” سفر به سرزمین ملائک ”  به کارگردانی علی غفاری ، ” هتل ” ، ” فکر پلید ” ، ” مجتمع فرخ و فرج ” ، ” آژانس دوستی ” و ” این زمینی ‌ها ” حضور داشته‌ است.

ایرج سنجری در اینستاگرام

https://www.instagram.com/irajsanjari29/?hl=en

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا