تست شخصیت عشقی: در زندگی عشقی چه شخصیتی داری؟

همه ما یک درک مشخصی از این دنیا داریم. در واقع آدم ها با توجه به شخصیت واقعیشون از رویدادهای زندگی برداشت های مختلفی می کنند. تست های شخصیت می تونن به اعماق ذهن راه پیدا کنند و رازهایی رو که در ظاهر مشخص نمیشه رو بر ملا کنند. نگرش واقعی افراد با نگاه کردن به تصاویر چندگانه به طرز عجیبی خودش رو نشون میده.

در تست شخصیت عشقی تنها یک تصویر وجود داره. مثل همه تست های شخصیت با نگاه کردن به این تصویر، اولین چیزی رو که می بینی اون رو بگو چیه پایین این پست کامنت کن. اگر به تصویر بیشتر نگاه کنی ۴ تصویر پنهان شده در این عکس رو می بینی ولی تست شخصیت عشقی فقط اولین چیزی رو که دیدی ملاک قرار میده. تصاویر دیگه ای که می بینی دیگه قبول نیست فقط همون تصویر اولی قبوله.

تست شخصیت عشقی

اولین چیزی که در تصویر می بینی چیست؟

صورت یک پیرمرد
مردی روی اسب
یک دختر کنار رودخانه دراز کشیده
یک گذرگاه سرپوشیده سنگی بالای رودخانه

خب تصویر رو نگاه کردی؟ کدامیک از این ۴ گزینه رو اول دیدی؟ نتیجه تست شخصیت عشقی رو در ادامه بخون.

صورت یک پیرمرد

آیا اول تصویر یک مرد سالخورده با ریش های سفید رو دیدی؟ تست شخصیت عشقی نشون میده که تو به خوبی میدونی یک رابطه عاشقانه نیاز به زمان، انرژِی و تعهد داره. حرکات عاشقانه رو دوست داری و به دنیا با دید عاشقانه نگاه می کنی ولی عشق برای تو چیزی والاتر از دوستی های زودگذر هست و کمتر احساست رو بروز میدی. اگر طرف مقابل باهات هم فرکانس باشه همیشه بهش وفادار باقی میمونی . زندگی عاشقانه برای تو چیزی بیشتر از آهنگ های عاشقانه و دست گل هست. اعتقاد داری تعهد زیربنای عشق حقیقی هست.

مردی روی اسب

آیا یک مرد رو روی اسب سفید در جلوی تصویر می بینی؟ تست شخصیت عشقی نشون میده که در زندگی عشقی آدم سخت گیری هستی و زندگی رو سخت می گیری! تو در جستجوی یک عشق عالی، کامل و بدون نقص هستی. این خوبه که ملاک های سخت گیرانه ای برای زندگی عاشقانه داری ولی به یک نکته توجه کن: شاید سخت گیری های بی مورد باعث بشه در همین لحظه یک عشق پاک و صادقانه رو از دست بدی. نباید سخت گیری ها باعث از دست دادن عشق واقعی ات باشه. چشمانت رو باز کن شاید عشق واقعی در همین نزدیکی ها باشه و تو اونو ندیده گرفتی. بیشتر دقت کن

یک دختر کنار رودخانه دراز کشیده

آیا با اولین تنگاه به تصویر، دختری رو که کنار رودخانه دراز کشیده دیدی؟ با توجه به تست شخصیت عشقی به نظر میاد که در گذشته صدمه عاطفی شدیدی خوردی و از برقرار کردن رابطه احساسی جدید خیلی می ترسی! اینو بدون خیلی ها در زندگی شکست عشقی داشتن و در زمان گذشته تعادل روحی و احساسی خودشون رو از دست دادند پس تو تنها نیستی. گذشته رو به گذشته بسپار و سعی نکن برای آسیبی که در گذشته داشتی خودت رو تا آخر عمر مجازات کنی. به یاد داشته باش که عشق حقیقی وجود داره و با اعتقاد قلبی حتما نصیبت میشه. هنوز سال های زیادی در پیش رو داری.

یک گذرگاه سرپوشیده سنگی بالای رودخانه

آیا تخته سنگ بالای رودخانه اولین چیزی بود که در تصویر دیدی؟ تست شخصیت عشقی نشان دهنده رویایی بودنت در عشق است. بیشتر رویا پردازی داری و کمتر عاشق میشی. همش در حال ماجراجویی های عشقی هستی ولی واقعا عاشق نمیشی. این رو بدون که نمی تونی تا ابد به این زندگی پر ماجرا ادامه بدی. لازمه تا کمی سرعت رو کم کنی و نگاهی به اطراف هم داشته باشی. اگر برای ماجراجویی هات یک همسر مناسب پیدا کنی حتما بیشتر خوش می گذره. بهتره به فکر یک شریک و همپای عشقی باشی تا زندگیت رو هیجان انگیزتر کنی. عشق واقعی با عشق خیالی تفاوت زیادی داره.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا