تعبیر خواب سوره اعلی | خواندن سوره الاعلی در خواب نشانه چیست؟

تعبیر خواب سوره اعلی ازنظر معبران مختلف تعابیر گوناگونی دارد لذا در این مطلب سعی بر آن داریم تا با آوردن دیدگاه معبران شما را یاری کنیم.

تعبیر خواب سوره اعلی

تعبیر خواب سوره اعلی

حضرت صادق (ع) می فرماید :هر کس در خواب ببیند سورۀ اعلی یا جزئی از آن را می خواند یا کسی بر او می خواند بسیار تسبیح گو می باشد و گفته شده که اثر اخروی آن بیشتر از اثر دنیوی آن خواهد بود و گفته شده برای جلوگیری از ترس فراموشی حفظ شود و کارها بر او آسان شود .

فضیلت و خواص سوره اعلی
رسول خدا صلی الله علیه و اله وسلم می فرماید: کسی که سوره اعلی را قرائت نماید خداوند به تعداد همه حروفی که بر پیامبران الهی ابراهیم ، موسی و محمد نازل کرده است به ازای هر حروف ده …

هشتاد و هفتمین سوره قرآن کریم است که مکی و ۱۹ آیه دارد.

این سوره در حقیقت از دو بخش تشکیل یافته:

بخشی که در آن روی سخن به شخص پیامبر است و دستوراتی را در زمینه تسبیح پروردگار، و ادای رسالت، به او می‌دهد، و اوصاف هفتگانه‌ای از خداوند بزرگ دراین رابطه می‌شمرد.

و بخش دیگری که از مؤمنان خاشع، و کافران شقی، سخن به میان می‌آورد، و عوامل سعادت و شقاوت این دو گروه را بطور فشرده در این بخش بیان می‌کند.

و در پایان سوره اعلام می‌دارد که این مطالب تنها در قرآن مجید نیامده‌است، بلکه حقایقی است که در کتب و صحف پیشین، صحف ابراهیم و موسی، نیز بر آن تاکید شده‌است .

*از شما خواننده عزیز می خواهیم تا نظرات و دیدگاه های خود را با ما در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید:

تعبیر خواب قرآن خواندن | قرآن خواندن در خواب نشانه چیست؟

تعبیر خواب نماز خواندن| نماز خواندن در خواب نشانه چیست ؟

تعبیر خواب معصومین | معصومین در خواب نشانه چیست ؟

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا