تعبیر خواب غول | دیدن غول در خواب نشانه چیست ؟

تعبیر خواب غول ازنظر معبران مختلف تعابیر گوناگونی دارد لذا در این مقاله سعی بر آن داریم تا با آوردن دیدگاه معبران شما را یاری کنیم.

تعبیر خواب غول
تعبیر خواب غول

تعبیر خواب غول از نظر معبران

تعبیر خواب به روایت منوچهر مطیعی تهرانی

غول در خواب یا واکنش ضعف است یا دشمنی است بزرگ که از او هم می ترسیم و هم آسیب می بینیم, و همیشه برای ما ایجاد خطر می کند .

اگر غولی دیدید که عزم شما را داشت از جانب کسی مورد تهدید قرار می گیرید . اگر در خواب دیدید از غول بگریزید امنیت می یابید و اگر او را بکشید یا منهدم کنید بر دشمن چیره می شوید .

اگر غولی ببینید که خوشحال است شما ناراحت می شوید و اگر غول اندوهگین و ژنده بود , شادی بزرگی برای شما پیش می آید . غول واکنش ضعف بیننده خواب است . بزرگی کار هم می تواند مولد احساس ضعف باشد.

بیشتر بدانید چرا خواب می بینیم و تعبیر می شود؟
در زندگی روزمره با احساسات زیادی سر وکار داریم. مشغله های کاری تا مشکلاتی که در سر راهمان قرار دارند. ذهن انسان محل ثبت و ضبط امور روزانه است.

شب هنگام وقتی فارغ از کارهای روزانه ذهن فعالیت خود را از سر می گیرد و شروع به چیدمان اطلاعات می کند. همگی شاید این تجربه را داشته باشیم که در هنگام خواب واقعه روزهای قبل در ذهن مان مرور می شود.

قوه تخیل شروع به جمع آوری از روزهای گذشته و سال های قبل می کند و شب در خواب رویا می بینیم. این در واقع حقیقت دیدن خواب است. حتی اگر خوابی ببینیم که خبر از وقوع اتفاقی در روزهای آتی دهد ما را به سمت آشفتگی خاطر سوق می دهد.

بیشتر بخوانید :

تعبیر خواب گرگ | دیدن گرگ در خواب نشانه چیست ؟

تعبیر خواب سگ| دیدن سگ در خواب نشانه چیست ؟

تعبیر خواب خون | دیدن خون در خواب نشانه چیست ؟

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا