تعبیر خواب فرار کردن | فرار کردن در خواب نشانه چیست؟

تعبیر خواب فرار کردن بسته به دیگر نمادهایی که در خواب دیده می شود و وضعیت کلی که در خواب دیده شده است می تواند تعابیر بسیار زیادی داشته باشد.

تعبیر خواب فرار کردن
تعبیر خواب فرار کردن

تعبیر خواب فرار کردن (گریختن)

محمدبن سیرین گوید: 
گریختن درخواب نشانه رستگاری است و برخی از معبرین گویند دلیل که بر دشمن ظفر یابد، زیرا که موسی درخواب دید به فرعون می‌گریخت بعد از شر فرعون رستگاری یافت و بر وی ظفر یافت.
جابرمغربی گوید:
 اگر دید مردان از زنان فرار می‌کردند، نشانه ترس بسیار زیاد بیننده خواب است.
حضرت امام جعفر صادق فرماید:
  • گریختن در خواب اگر بدون فریاد و زاری باشد، دلیل شادی و سرور است.
  • اگر با زاری همراه باشد نشانگر مصیبت است.
بیتون می‌گوید:
  • فرار کردن در خواب، بیانگر موفقیت در انجام کارها مى‏باشد.
  • اگر خواب ببینید که از صحنه‏ تصادفى فرار می‌کنید، نشانه‏ آن است که باید منتظر پیشامدى غیر منتظره باشید.
اچ میلر می‌گوید:
 اگر خواب ببینید به شخصى که در حال فرار است کمک می‌کنید، نشانه‏ آن است که باید بیشتر مراقب خود باشید.

اگر در خواب ببینید که از نردبان بالا می روید تا فرار کنید

دیدن بالا رفتن یا پایین آمدن از نردبان برای فرار کردن به معنای آن است که شما در به انجام رساندن اهداف و برنامه های خود با شکست روبرو خواهید شد. همه تلاش های شما بی ثمر خواهد بود. با این حال، به یاد داشته باشید که اوضاع همواره یکسان نمی ماند و تغییر می کند. اگر به اندازه کافی صبور باشید، معمولا شرایط بهتر خواهد شد.

اگر در خواب ببینید که به حیوانی کمک می کنید تا فرار کند

اگر در خواب دیدید که به حیوانی کمک می کنید تا از قفس فرار کند، تعبیر این خواب آن است که شما در محیط کار با همکاران تان به مشکل خواهید رسید.

شاید با فردی درگیری پیدا می کنید و این ماجرا به ضرر شما تمام خواهد شد. برقراری ارتباط خوب با همکاران و حفظ آن بسیار حائز اهمیت است. اما اگر  شما مسئول به وجود آمدن این درگیری نیستید، پس تمام تلاش خود را بکنید و مراقب باشید که گول دیگران را نخورید.

اگر ببینید که از شخصی فرار می کنید

اگر در خواب خود را در حال فرار از شخص دیگری می بینید، این خواب نشان دهنده کشش درونی شما به فرار کردن از مشکلات خود در زندگی است. شما مدت ها است که از مشکلات خود فرار کرده اید و اکنون در موقعیت بدتری نسبت به گذشته قرار گرفته اید.

شاید زمان آن رسیده است که با مشکلات خود روبرو شوید و یک بار برای همیشه به آن ها بپردازید. اگر همچنان از مشکلات خود فرار کنید، باید بدانید که اوضاع حتی وخیم تر از حالا می شود و شما قطعا خواستار چنین چیزی نخواهید بود.

اگر در خواب ببینید که از حیوانی فرار می کنید

اگر در خواب خود را در حال فرار از یک حیوان وحشی و درنده ببینید، این خواب نشان دهنده احساساتی منفی است که در حال حاضر آن ها را تجربه می کنید. فردی یا چیزی موجب بوجود آمدن این احساسات در شما شده است و شما نمی توانید به راحتی از شر این احساسات منفی راحت شوید.

سعی کنید وقت بیشتری را با افراد مثبت تر بگذرانید و کارهایی مفرح و شادی بخش انجام دهید. همچنین بهتر است با این احساسات منفی روبرو شوید و سعی کنید تا علت اصلی تجربه چنین احساساتی را شناسایی کنید.

اگر ببنید که تا ابد در حال فرار هستید

اگر در خواب خود را در حال دویدن یا فراری ببینید که ظاهرا پایانی ندارد، نشان دهنده آن است که شما ضررهای بسیاری را تجربه خواهید کرد. خسارت های مالی آشکاری برای شما به وجود خواهد آمد و شما مجبور هستید برای آنکه دوباره به راه خود برگردید بسیار کار کنید. در سرمایه گذاری های تان شدیدا احتیاط کنید، غفلت نکنید و پول خود را بدون فکر کردن هدر ندهید.

اکنون زمان مناسبی برای فکر کردن به پروژه های کاری جدید نیست و احتمالا بهتر است مدتی این کارها را به تعویق بیندازید.

اگر در خواب ببینید که شخصی از شما فرار می کند

اگر در خواب فرد دیگری را ببینید که از شما فرار می کند، نشان دهنده آن است که می خواهید با آن فرد تماس برقرار کنید اما ظاهرا در حال حاضر این کار شدنی نیست. این فرد در حال حاضر مشغله های بسیار زیادی دارد و نمی تواند به شما توجهی نشان دهد و همین موضوع شما را شدیدا آزرده خاطر کرده است.

اگر این وضعیت احساسات ناخوشایند بسیار زیادی را در شما موجب شده است، شاید بهتر باشد مقداری به این رابطه زمان بدهید یا به راحتی آن را فراموش کنید.

تعبیر خواب فرار کردن
تعبیر خواب فرار کردن

تعبیر کلی دیدن فرار کردن در خواب

بطور کلی دیدن فرار کردن در خواب نشان دهنده آن است که شما بیش از اندازه در مشکلات زندگی خود غرق شده اید و فقط می خواهید از همه چیز و همه کس فرار کنید.

استرس انرژی شما را بیش از اندازه پایین آورده و شما را سنگین و ناتوان ساخته است. شما با خودتان فکر می کنید که شدیدا نیاز دارید به مسافرت بروید یا به خودتان مرخصی بدهید و کمی استراحت کنید.

دیدن یک فرار موفقیت آمیز در خواب

اگر در خواب دیدید که با موفقیت از کسی یا چیزی فرار کردید، تعبیر آن است که شما می خواهید دشمنان خود را شکست دهید و تمامی مشکلات خود را حل کنید. اوقات خوبی منتظر شما است و شما باید از این فرصت برای بالا بردن کیفیت تمامی بخش های زندگی خود که نیازمند رسیدگی است استفاده کنید.

سرمایه گذاری ها، زندگی شخصی و خانوادگی شما با موفقیت روبرو می شود پس زمان خود را از دست ندهید و از این بازه زمانی مثبت در زندگی خود بهره مند شوید.

تعبیر خواب فرار ناموفق

اگر در خواب فراری ناموفق دیدید و در فرار کردن از کسی یا چیزی شکست خوردید، این خواب خبرهای بدی را برای شما به همراه دارد. شما قادر نخواهید بود که نقشه های خود را آنگونه که می خواهید عملی کنید. هنگامی که می خواهید هرچیزی را به موقع به انجام برسانید، با مشکلاتی روبرو خواهید شد که در نهایت منجر به شکستی بزرگ می شود.

ببشتر بخوانید:

تعبیر خواب کتاب | خواندن یا خریدن کتاب در خواب نشانه چیست؟

تعبیر خواب مرغ| دیدن و خوردن مرغ نشانه چیست؟

تعبیر خواب بوسیدن مرده | بوسیدن مرده در خواب نشانه چیست؟

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا