تعبیر خواب مار سیاه

مار سیاه
  • تعبیر خواب مار سیاه و معنای دیدن آن در خواب هشداری در رابطه با خطری بالقوه است. معمولا خواب مار سیاه مفهومی منفی داشته و منجر به وقوع ناراحتی در زندگی بیداری می‌گردد.
    حضور یک مار در رویا به مهار کردن انرژی‌های بیننده خواب اشاره دارد و رنگ سیاه نماد خطر بالقوه است. دیدن مار سیاه در خواب به این معنی است که باید مراقب خود باشید. اصولا این رویا مفهومی منفی داشته و ممکن است موجب ناراحتی و تحولات ناخوشایند در زندگیتان گردد.
    مار سیاه معمولا در خواب به صورت‌های زیر دیده می‌شود:
    مار سیاه دور بدن
    مار سیاه سمی
    مار سیاه در علف‌ها
    تعداد زیادی مار سیاه
    مار سیاه مرده که بیننده خواب را گاز می‌گیرد
    تصویر یک مار سیاه نمایانگر قدرت شما در درون است. غالبا این گونه رویا‌ها با وضعیت کنونی شما در زندگی بیداری کاملا در ارتباط است و منعکس کننده بخشی از آن است. شاید وقت آن رسیده که با واقعیت روبرو شوید.
    جزئیات پیرامون خواب زمانی مهم هستند که بتوانید معنی آن را درک کنید. اگر در خواب با تهدید مار سیاه مواجه شدید نشانه این است که شما نمی‌توانید از پس دغدغه‌های ذهنی خودتان برآیید. شاید به نظر همه چیز خوب و مرتب بیاید، ولی در لایه‌های زیرین زندگیتان مسائلی وجود دارد که شما را نگران می‌کند.
    اگر در خواب دیدید که مار سیاهی به دو نیم تقسیم شده است این نشانه‌ای است که شما باید در شرایط اجتماعی بهتر عمل کنید. پیام اصلی این خواب این است که شما هرگز نمی‌توانید که کاملا خوب باشید.
    مار سیاه کوچک در خواب اشاره به کودکی دارد. این خواب در برخی مواقع به این معناست که زمان آن رسیده است که با پول بهتر عمل کنید.
    اگر در خواب مار سیاه شما را به هر طریقی می‌ترساند، این رویا به تلاش برای غلبه بر یک مشکل دشوار یا یک فرد مزاحم مرتبط می‌شود. اغلب این رویا زمانی رخ می‌دهد که شما از یک نوع اندوه یا جدایی در زندگی‌تان رنجمی‌برید.
    ابراهیم کرمانی می‌گوید: اگر مار‌های سیاه ببینی، تعبیرش دشمنان فراوان می‌باشد.

پیشنهاد شما
جهت ثبت نظر و معنی پیشنهادی لطفا وارد حساب کاربری خود شوید. در صورتی که هنوز عضو جدول یاب نشده اید ثبت نام کنید.
اشتراک گذاری