تیزر فیلم سینمایی آن شب با بازی شهاب حسینی منتشر شد! + اسامی بازیگران

در این مطلب، تیزر فیلم سینمایی آن شب به کارگردانی کوروش آهاری و با بازی شهاب حسینی را خواهیم دید؛ با ما همراه باشید. لازم به بیان است فیلم سینمایی آن شب با بازی شهاب حسینی در بخش سودای سیمرغ و نگاه نو سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد! شاید جالب باشد که بدانید فیلمبرداری فیلم سینمایی ” آن شب ” به عنوان اولین فیلم بلند سینمایی کورش آهاری ، در ایالات متحده آمریکا انجام شده است. در ادامه تیزر فیلم سینمایی آن شب را خواهیم دید:

فیلم ” آن شب ” با محتوایی معمایی و رمزآلود، نخستین فیلم بلند کوروش آهاری به شمار می آید که فیلمنامه ی آن توسط کوروش آهاری و میلاد جرموز نوشته شده است.

داستان فیلم ” آن شب ” درباره یک زوج ایرانی در ایالات متحده آمریکا است که در یک هتل محبوس شده اند، در حالی که نیروهای بیگانه‌ ای آن‌ ها را وادار می‌ کنند که با رازهایی که از هم پنهان کرده اند، روبه رو شوند!

بازیگران فیلم آن شب

شهاب حسینی ، امیرعلی حسینی ، آرمین مهر ، گلبرگ خاوری و علی کوششی بازیگران ایرانی این فیلم سینمایی هستند. شهاب حسینی پس از چهار سال دوری به جشنواره فیلم فجر باز می‌ گردد. بد نیست بدانید امیر علی حسینی ، پسر شهاب حسینی نیز در این فیلم سینمایی حضور دارد!

در انتها لازم به بیان است فیلم سینمایی ” آن شب ” در بخش‌ های نگاه نو و سودای سیمرغ سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر حضور خواهد داشت.

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا