زندگینامه کامل جیانی دی بیاسی سرمربی معروف فوتبال جهان

در این مطلب، درباره جیانی دی بیاسی سرمربی احتمالی تیم ملی فوتبال ایران توضیحاتی خواهیم داشت! با ما همراه باشید. در جدیدترین خبر منتشر شده توسط جانلوکا دی مارتزیو ، خبرنگار نامدار ایتالیایی عنوان شده است که جیانی دی بیاسی در آستانه هدایت تیم ملی فوتبال ایران قرار دارد! خبرنگار نامدار ایتالیایی افزود فدراسیون فوتبال ایران آماده ی دادن پیشنهاد رسمی و توافق با جیانی دی بیاسی می باشد و قرار است این سرمربی تا پایان جام جهانی قطر ۲۰۲۲ میلادی، سرمربی تیم مالی فوتبال ایران شود.

جیانی دی بیاسی ، بازیکن سابق و سرمربی فوتبال متولد ۱۵ ماه ژوئن سال ۱۹۵۶ میلادی در شهر Sarmede کشور ایتالیا می باشد.

بد نیست بدانید وی  در ژانویه ی سال ۱۹۹۴ میلادی هدایت تیم ملی فوتبال بوسنی را بر عهده گرفته بود! جالب است بدانید مربی جیانی دی بیاسی، کارلوس کی‌ روش، سرمربی سابق تیم ملی فونبال ایران بوده است!

جیانی دی بیاسی در جوانی

جیانی دی بیاسی سابقه ی بازی در تیم فوتبال پالرمو را در کارنامه دارد. لازم به بیان است او در زمان بازیکنی، در پست هافبک به میدان فوتبال می‌ رفت! توجه داشته باشید بزرگ ترین باشگاه جیانی دی بیاسی، باشگاه ورزشی اینترمیلان بوده است، ولی هیچ‌ وقت برای این تیم در لیگ کشور ایتالیا به میدان نرفته است. وی به مدت پنج سال در تیم فوتبال برشیا توپ زد که تنها یک سال آن در سطح اول فوتبال کشور ایتالیا بود. او در نهایت در سری D. فوتبال را کنار گذاشت!

دی بیاسی کار مربیگری را در یک تیم فوتبال دسته چهارمی آغاز کرد. شاید جالب باشد که بدانید جیانی دی بیاسی عادت به شروع کردن از صفر دارد! او به نوعی در نجات دادن تیم‌ های فوتبال تبحر دارد و یک نجات دهنده به شمار می آید! دی بیاسی، تیم فوتبال مودنا را در سری C تحویل گرفت و به سری A رساند و آن‌ ها را سیزدهم کرد! وی به خاطر این موفقیت، جایزه نیمکت نقره‌ ای را نیز دریافت کرد. دی بیاسی، تیم فوتبال تورینو را در سال ۲۰۰۵ میلادی به سری A آورد! چند سال بعد وی مجددا به تیم فوتبال تورینو بازگشن و این تیم را در پنج هفته پایانی از سقوط به سری B نجات داد.

وی در دوران مربیگری دو بار راهی کشور اسپانیا شد و یک بار نیز در عرصه ی فوتبال ملی شانس خود را امتحان کرد!

دی بیاسی در کشور آلبانی و در سمت سرمربیگری تیم فوتبال این کشور، به موفقیت تاریخی دست یافت! در سال ۲۰۱۱ میلادی دی بیاسی سرمربی تیم فوتبال آلبانی شد و چیزی در حدود شش سال روی نیمکت این تیم نشست. او برای اولین بار تیم فوتبال آلبانی را به مسابقات یورو رساند و تیم وی علی‌ رغم نمایش آبرومندانه با چهار امتیاز، سوم شد و صعود نکرد.

تیم فوتبال آلبانی ، دو برد تاریخی در راه یورو مقابل تیم های پرتغال و فرانسه داشت! جالب است بدانید ادی بیاسی نشان افتخار از رییس جمهور کشور آلبانی دریافت کرده است و شهروند این کشور به شمار می آید! نکته ی جالب دیگر این است که در سال ۲۰۱۲ میلادی، تیم ملی فوتبال آلبانی به سرمربیگری دی بیاسی موفق به شکست تیم ملی فوتبال ایران با هدایت کارلوس کی‌ روش شده بود!

در انتها لازم به بیان است در کارنامه نه چندان بزرگ جیانی دی بیاسی ، می‌ توان کار‌های بزرگی را مشاهده کرد!

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا