حضور نیروهای حشدالشعبی برای سرکوب اعتراضات احتمالی در قم حقیقت دارد؟

در این مطلب، توضیحاتی درباره صحت یا عدم صحت خبر حضور نیروهای حشدالشعبی برای سرکوب اعتراضات احتمالی در قم خواهیم داشت! با ما همراه باشید. در راستای مقابله و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا افزون بر اقدامات پیشگیرانه خیابان‌ ها، معابر و مکان های در معرض آلودگی به وسیله عوامل زحمتکش معاونت خدمات شهری و اجرایی در تمامی شهرهای کشور ضد عفونی و گندزدایی می شود.

در همین راستا جمعی از جوانان حشدالشعبی عراق که در شهر قم مشغول به تحصیل دروس حوزوی در جامعه المصطفی هستند، در اقدامی جهادی با توزیع مایع ضدعفونی کننده و همچنین گندزدایی از سطوح، در برخی از محلات قم به مبارزه با کرونا رفتند. البته این موضوع از نگاه برخی شبکه های مجازی وابسته به معاندین دور نماند و آن ها با انتشار اخباری کذب مدعی شدند که نیروهای حشدالشعبی به منظور سرکوب اعتراضات احتمالی در سطح شهر تحت عنوان ضدعفونی منازل و معابر می پردازند که این خبر به شدت تکذیب و رد شد!

شایعه: حضور نیروهای حشدالشعبی برای سرکوب اعتراضات در قم تحت پوشش ضدعفونی کردن معابر

پاسخ به شایعه: با پیگیری های به عمل توسط رسانه ها و خبرگزاری های معتبر کشور معلوم شده است که جمعی از جوانان حشدالشعبی عراق که در شهر قم مشغول به تحصیل دروس حوزوی در جامعه المصطفی هستند، در اقدامی جهادی با توزیع مایع ضدعفونی کننده و همچنین گندزدایی از سطوح، در برخی از محلات قم به مبارزه با ویروس کرونا رفتند. لازم به یادآوری است که اکثر افرادی که به این امر خیر همت گماردند، در قم مشغول تحصیل مقاطع ارشد و دکتری هستند.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا