خبر فروش میوه های لاکچری به قیمت ۸۰۰ هزار تومان در میوه فروشی ها صحت دارد؟

در این مطلب، درباره خبر فروش برخی میوه های لاکچری به قیمت ۸۰۰ هزار تومان در فضای مجازی توضیحاتی خواهیم داشت! با ما همراه باشید. مدتی است سر و کله میوه‌ های لاکچری و فرنگی در مغازه‌ های میوه فروشی پیدا شده است! علاوه بر این این روز‌ها بازار میوه‌ های لاکچری و لوکس در فضای مجازی و در بستر سایت های خرید و فروش باز هم داغ شده است!

در برخی میوه فروشی‌ ها و فروشگاه‌ های زنجیره‌ ای، میوه‌ های لاکچری و لوکس با اسم‌ های عجیب و غریب هم چون درایان، گلابی قرمز آفریقایی، گل موز سوپر، کاستارد اپل بزرگ، جک بروت کامل با پوست، رد کارنت، گوسیبری و… با قیمت‌ های بالا خودنمایی می‌ کنند و به صورت دانه‌ ای به خریدار عرضه می‌ شوند!

با وجود آ‌نکه وزارت جهاد کشاورزی ، واردات میوه‌ های لاکچری و لوکس را ممنوع اعلام کرده است، اما همچنان رد پای این میوه‌ ها با قیمت‌ های بالا (حتی قیمت ۸۰۰ هزار تومانی) به چشم می‌ خورد! در حالی که  حتی برخی افراد فرصت یک بار چشیدن طعم آن را هم ندارند!

در انتها لازم به بیان است بسیاری از مسئولان امر بر این باورند که با وجود کیفیت بالای این میوه‌ ها، بعید است که آن‌ ها از طریق قاچاق و مسیر‌های کوله بری به ایران آمده باشند! از این رو وزارت جهاد کشاورزی به عنوان متولی امر بایستی پاسخگو باشد که با وجود ممنوعیت واردات، پای این میوه‌ های لاکچری و لوکس چگونه به مغازه‌ ها و فروشگاه‌ ها باز شده است؟

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا