خبر وجود ویروس کرونا در شهر مسجد سلیمان صحت دارد؟ + ویدیو

در این مطلب، توضیحاتی درباره خبر وجود ویروس کرونا در شهر مسجد سلیمان خواهیم داشت! با ما همراه باشید. چهارشنبه ۳۰ بهمن ماه سال ۱۳۹۸ شمسی در خبری اعلام شد که نتایج بررسی‌ ها در شهر قم نشان می‌ دهد دو شهروند قمی به ویروس کرونا مبتلا هستند! این نخستین خبر درباره ابتلا به این ویروس در ایران است. هرچند پیش از این نیز موارد مشکوک به ویروس کرونا در ایران گزارش شده بود ولی تمام آن‌ ها توسط مقامات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی رد شده بود.

منشا اصلی بروز این بیماری در ایران به درستی مشخص نیست! شب گذشته ویدیویی از انتقال مورد مشکوک به کرونا در بیمارستان ۲۲ بهمن شهر مسجد سلیمان منتشر شد! تاکنون خبری پیرامون تایید یا تکذیب این مورد منتشر نشده است.

به یاد داشته باشید ویروس کرونا، عمدتاا از راه دهان، بینی، چشم و گوش وارد بدن می شود؛ بنابراین دست های تان را قبل از شست و شوی کامل با آب و مایع دستشویی به این چهار قسمت بدن نزنید. همچنین هر روز چندین بار دست های تان را با آب و مایع دستشویی و هر بار به مدت نیم دقیقه با دقت بشویید. اگر مایع یا ژل ضدعفونی کننده هم بزنید، بهتر است. دست دادن و روبوسی را به حداقل ممکن برسانید.

به یاد داشته باشید چنانچه اگر نزدیک شما، کسی سرفه با عطسه کرد، فوری دهان و بینی تان را ببندید و حتی المقدور چند متری از او دور شوید؛ چون یکی از راه های انتقال کرونا، تنفس است.

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا