خلاصه داستان فیلم خداحافظ دختر شیرازی + اسامی بازیگران

فیلم خداحافظ دختر شیرازی افشین هاشمی از طریق موسسه هنراول به شبکه خانگی عرضه شد. فیلم درباره همنشینی دختری شیرازی و پسری آبادانی در تهران است… این فیلم به نویسندگی و کارگردانی افشین هاشمی، اقتباسی‌ است از یکی از مشهورترین آثارِ نیل سایمون (کمدی‌نویسِ آمریکایی) با نام «دخترِ خداحافظی». این فیلم دومین همکاری افشین هاشمی در مقام کارگردان با هومن برق‌نورد پس از فیلم «گذر موقت» است.

اسامی بازیگران فیلم خداحافظ دختر شیرازی

شبنم مقدمی، افشین هاشمی، آیسان حداد، مونا فرجاد، حسین محب اهری و رویا تیموریان در این فیلم ایفای نقش کرده اند. همچنین حسین یاری، هومن برق‌نورد، هدایت هاشمی و رسول صدرعاملی نیز حضورِ افتخاری در این فیلم دارند.

خلاصه داستان

در خلاصه این داستان آمده است؛ یکی از شیراز، یکی از آبادان، هر دو در تهران! مجبورند فعلاً باهم سر کنند تا محمود نارفیق را پیدا کنند.

محمد حدادی مدیر فیلمبرداری، ویلیام نیّری موسیقی، نازنین توسلی طراح صحنه و لباس، رضا عربی طراح چهره‌پردازی، حسن شبانکاره صدابردار، حسین قورچیان صداگذار، سیاوش رمضانلو دستیار کارگردان و برنامه‌ریز، حسین فرخزاد مدیر تولید، عباس امینی و سعید صفرپور مجریان طرح گروه تولیدِ این فیلم هستند.

فیلم خداحافظ دختر شیرازی

لینک تماشا و دانلود

برای تماشا این فیلم کلیک کنید.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا