خلاصه داستان فیلم پاستاریونی + اسامی بازیگران و عکس

بازیگران فیلم پاستاریونی عمدتا افراد نام آشنایی هستند. سام درخشانی، محمد نادری، بهاره رهنما و مهتاب ثروتی درکنار گوهر خیراندیش، بازیگران اصلی بزرگسال این فیلم را تشکیل می‌دهند. در کنار این هنرمندان حضور بازیگران اصفهانی، همچون مهدی باقربیگی و کوشان بازیگر کودک این فیلم که به لهجه اصفهانی صحبت می‌کنند هم جالب توجه است. البته در این اثر که داستانی حول محور غذا دارد، مستر تستر معروف ایرانی‌ها یعنی حمید سپیدنام نیز بازی کرده است.

فیلم پاستاریونی

پاستاریونی فیلمی به کارگردانی سهیل موفق و نویسندگی حمزه صالحی و تهیه‌کنندگی بیتا منصوری محصول سال ۱۳۹۷ است. نام این فیلم (پاستاریونی) برگرفته از دو کلمهٔ پاستا و بریونی است. این فیلم دومین فیلم سینمایی سهیل موفق بوده و همچون شکلاتی یک کمدی خانوادگی است که کودکان همراه والدین خود به راحتی می‌توانند به تماشای آن بنشینند.

سهیل موفق کارگردان این فیلم در مصاحبه ای گفت:  «پاستاریونی» به اولویت‌های سینمای کودک پرداخته است اما بیش از هر چیز فیلمی خانوادگی است و تلاش ما این است که بتوانیم اعضای خانواده را کنار هم داشته باشیم. برعکس فیلم «شکلاتی» که کودک بر خانواده اولویت داشت، این فیلم اولویتش بین کودک و خانواده تقسیم شده زیرا کودک تنهایی به سینما نمی‌آید و حتما با پدر، مادر یا هر ۲ به سالن سینما می‌آید.

فیلم پاستاریونی

اسامی بازیگران و نقش ها

بازیگرنقشتوضیحات
سام درخشانیرامین راستینصاحب رستوران ترنج و پدر هوشان
بهاره رهنماکتایون خنجری (کتی)صاحب رستوران پاستا دا پیتزا
محمد نادریتورجشوهر کتایون و ناپدری کامیل
گوهر خیراندیشعمه خانمعمه رامین
مهتاب ثروتیفرشته ترابیآشپز جدید رستوران ترنج
حسن علیرضاییمیزبان خسیسنقش اصلی بخش اصفهان
مهدی باقربیگیعلیدایی هوشان
کمند امیرسلیمانیپرستار کامیل
امید روحانیآقای جویامالک رستوران ترنج
حمید سپیدناممستر تیسترتست کننده غذاها
حمیدرضا فلاحیفریدون پاچناریاراذل و اوباش
محمد شاکریهوشانپسر رامین
سامیار محمدیکامیلپسر کتایون

فیلم پاستاریونی

خلاصه داستان فیلم

پاستاریونی داستان غذاهاست. فیلم با بریانی اصفهانی ها شروع می شود و هوشان وقتی رستوران پدرش در تهران را ورشکسته می بیند ، قصد می کند که یک بریانی به جای رستوران ، فست فود پدرش در تهران را باز کند. رستورانی که به دلیل یک رقیب بسیار قدرتمند و مجلل در آن گوشه خیابان ، پاستاداپیتزا رونق خود را از دست داده است و……

سایر عوامل فیلم پاستاریونی عبارتند از تهیه کننده: بیتا منصوری، نویسنده: حمزه صالحی، مدیر فیلمبرداری: کوهیار کلاری، تدوین: کاوه ایمانی، طراحی و ترکیب صدا: حسین ابوالصدق، موسیقی: ستار اورکی، صدابردار: محمد کیان ارثی، جلوه های ویژه بصری: وحید قطبی زاده، طراح صحنه و لباس: محمدحسین کرمی، مدیر تولید: روح الله مهاجری، مدیر برنامه ریزی: فراز داوودی، دستیار اول کارگردان: امید علیازی، بازیگران: سام درخشانی، بهاره رهنما، محمد نادری، مهتاب ثروتی، امید روحانی، گوهر خیراندیش، امیر سلیمانی، مهدی باقربیگی، حمید سپیدنام، بازیگران کودک: محمد شاکری، سامیار محمدی.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا