خلاصه داستان قسمت آخر سریال هندی گرفتار دل + اسامی بازیگران

در این مطلب به خلاصه داستان قسمت آخر سریال هندی گرفتار دل به همراه اسامی بازیگران این سریال پرداخته ایم. سریال هندی گرفتار دل محصول سال ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ کشور هندوستان با ژانری رمانتیک و عاشقانه توسط اکتا کاپور ساخته شد.

خلاصه داستان قسمت آخر سریال هندی گرفتار دل

اسامی بازیگران سریال هندی گرفتار دل

بازیگران : کاران کوندرا / یوگیتا بیهانی / آکشی دگرا

قسمت آخر سریال هندی گرفتار دل

در خلاصه داستان سریال هندی گرفتار دل آمده است: این نمایش داستان خانواده ظهر را برجسته می کند. ظهرها یک خانواده امروزی هستند. ویجایپات ظهر (بیجی آناند) ، یکی از کارآفرینان برتر هند و صاحب شرکت دارویی Noon Biotech با قلب پنجابی است. او یک فرزند دلسوز به مادرش (شاهور آقا) ، پدر دلسوز و دوست داشتنی نسبت به پنج فرزند خود – ریتویک (کاران کوندرا) ، ریشاب (آکای دگرا / چیتانیا چودوری) ، ریوا (گورپته کاور بدی) ، شانایا (پوجا جاداو) و شیوام (گاتام آوجا) و یک همسر محبت آمیز با همسرش مامتا (پونام دیلون / راجشواری ساچدف).

ریتویک ، که یک کارآفرین پرکار داروسازی است ، به عشق اعتقاد ندارد و معتقد است که زنان کنده های طلا هستند و به آنها اعتماد نمی شود. این نگرانی نتیجه کودکی بسیار پر دردسر است ، که در آن مادر متولد شده پدر و او را به خاطر زندگی مرفه تر رها کرده است.

از طرف دیگر ، دکتر پالاک شارما (یوگیتا بیهانی) یک دختر طبقه متوسط ​​است که دارای ارزش ها و اصول محکم است. وی پس از اینکه برادر خود را به دلیل مصرف داروهای نادرست که توسط یک بیمارستان اداره می شود ، شغل خود را در زمینه پزشکی انتخاب کرد.

مسیرهای ریتویک و پالاک در یک شب زمستان سرد می گذرد. دوست Palak ، Aarohi (Pooja Banerjee) به دلیل جدایی اخیر او با ریتویک و دلهره هایش که باید باردار شود دلش دل بسته است. او به دوستانش – Palak و Shweta / Setu (آسمیتا سود) می گوید ، که ریتویک به او قول داده هیچ تعهدی ندارد. ریتویک با هارو تماس می گیرد و به او می گوید دوست دختر دیگری پیدا کرده است. Aarohi می فهمد که او باردار نیست ، اما به خاطر از دست دادن ریتویک شکست می خورد. آروحی برای بازگرداندن عاشقانه به خانه ریتویک می رود اما پالاک از او پیروی می کند تا از آسیب دیدگی مجدد او جلوگیری کند. در خانه ، ریتویک در یک اتاق تاریک ، پالاک را بوسه می زند و او را دوست دارد که دوست دختر او باشد. پالاک در حال فهمیدن اولین بوسه اش با ریتویک است.

سرانجام ، ریتویک و پالاک با هم دوست می شوند ، اما وقتی سامار (امان چاهال) ، نامزد سابق ریوا ، و رادیکا (افرین نصیر دستانی) ، دستیار مادر پالاک ، دستیار منجت (ریتو ویج / روم بالی) از بین می روند ، ریتویک را اشتباه گرفت و پالاک را درگیر نکرد. رالتویک صدمه دیده است ، پالاک کار خود را ترک کرده و به سمت بمبئی حرکت می کند.

ستو و روهیت (کریشنا شتی) ، دوست ریتویک ، اکنون در حال ازدواج هستند. ستو به پالاک التماس می کند که به دهلی بیاید. خواهر روهیت ، آنانیا (Poulomi Das) ، درگیر ریتویک می شود. وقتی شوهر سابق ستو ، کبیر ، داستانی را در مورد چگونگی ترک ستو به دلیل نداشتن پول برای او ، آشپزی می کند ، Ritvik نامزدی را می شکند. رویت و ریتویک از هم جدا می شوند تا روهیت او را از حقیقت در مورد ستو و پالاک متقاعد کند. ریتویک از پالاک می خواهد که در دهلی بماند و به او کمک کند تا روهیت و ستو را به هم بپیوندد. در همین حال ، Reeva تلاش می کند تا آنانیا را مقابل پالاک تحریک کند.

روهیت و ستو تصمیم گرفتند از بین بروند. ریتویک و پالاک سعی می کنند آنها را به عقب برگردانند و این چهار نفر توسط گون ها تعقیب می شوند. Palak و Ritvik نزدیک می شوند و صمیمی می شوند. وقتی دوباره به امنیت بازگردند ، ریتویک آلوک را متقاعد می کند که روهیت و ستو را بپذیرد.

Ritvik اعتراف کرد که عشق خود را به Palak اما پدر و مادر آنها را رد کرد. Vijaypath از Ritvik می خواهد توافق نامه prenuptial تهیه شده توسط Rishabh را امضا کند. این باعث سوء تفاهم بین پالاک و ریتویک می شود و آنها شکسته می شوند. ازدواج پالاک با نامان (علی گونی) ثابت است. در روز عروسی خود ، ریتویک متوجه می شود که ریشاب در مورد توافق به او دروغ گفته و عروسی پالاک را می خواهد که خواستار بازگشت او شود. نامان قدم می زند تا عاشقان مجدداً متحد شوند و ریتویک و پالاک ازدواج کردند اما مانژت ریتویک را دستگیر می کند. ویجی از پذیرش ازدواج امتناع ورزد و ریتویک را تحت تأثیر ریشاب منصرف کرد.

پالاک شروع به کار می کند برای ویکرانت غافل است که او برادر نیمه ریتویک (فرزند مادر تولدش) است. ویجی به ریتویک می گوید که پالاک و ویکرانت با هم رابطه دارند.

۵ ۱ رای
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا