دانلود آهنگ اجرا شده امید حاجیلی در دورهمی دوشنبه ۱۱ فروردین ۹۹

در این مطلب، ویدیویی از آهنگ اجرا شده امید حاجیلی در دورهمی دوشنبه ۱۱ فروردین ۹۹ با اجرا و کارگردانی مهران مدیری را خواهیم دید! همچنین امکان دانلود این ویدیو نیز برای شما عزیزان فراهم شده است. با ما همراه باشید. امید حاجیلی ، خواننده موسیقی پاپ مهمان برنامه تلویزیونی دورهمی دوشنبه ۱۱ فروردین ۹۹ شمسی با اجرا و کارگردانی مهران مدیری ، کارگردان، بازیگر و خواننده و به تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی بود.

امید حاجیلی ، خواننده موسیقی پاپ و نوازنده ساز ترومپت متولد مهر ماه سال ۱۳۶۲ شمسی در شهر تهران می باشد. امید از کودکی نوازندگی ساز پیانو را آغاز کرد. او پس از حدود سه سال نوازندگی ساز ویولن ، ساز خود را به ساز ترومپت تغییر داد و هم‌ زمان نیز به صورت خود آموز نوازندگی پرکاشن و درام را آغاز کرد. وی در سال ۱۳۷۷ شمسی، دیپلم هنرستان خود را دریافت کرد! امید همزمان در ارکستر سمفونیک تهران و همچنین ارکستر فیلارمونیک تهران مشغول نوازندگی شد.

امید  به عنوان رهبر ارکستر نیز فعالیت داشته است و مدتی در گروه پاپ ناصر عبداللهی ساز زد! سپس وی با رضا صادقی ، دیگر خواننده موسیقی پاپ نیز در نوازندگی همکاری کرد. امید حاجیلی تاکنون سه آلبوم موسیقی به نام های ” آلگرو” ، ” دارکوب ” و همچنین ” حاجیلیتو ”  را منتشر کرده‌ است. امید همچنین در سال ۱۳۹۶ شمسی، مدرک دکتری افتخاری زیر نظر وزارت علوم را در رشته آهنگسازی دریافت کرد.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا