دانلود آهنگ اجرا شده فرزاد فرخ در دورهمی چهارشنبه ۶ فروردین ۹۹

در این مطلب، ویدیویی از آهنگ اجرا شده فرزاد فرخ در دورهمی چهارشنبه ۶ فروردین ۹۹ با اجرا و کارگردانی مهران مدیری را خواهیم دید! همچنین امکان دانلود این ویدیو نیز برای شما عزیزان فراهم شده است. با ما همراه باشید. فرزاد فرخ ، خواننده موسیقی پاپ با حضور در قسمت بیست و پنجم فصل چهارم برنامه دورهمی چهارشنبه ۶ فروردین ۹۹ با اجرا و کارگردانی مهران مدیری ، کارگردان، بازیگر و خواننده و به تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی ، به اجرای آهنگ برای تماشاگران این برنامه تلویزیونی پرداخت.

فرزاد فرخ ، خواننده موسیقی پاپ متولد دهه ی ۱۳۶۰ شمسی در شهر شیراز می باشد. فرزاد فرخ نیز یکی از خوانندگان نوظهور شرکت آوازینو به مدیریت حسن اردستانی می باشد! فرزاد هم چون خوانندگانی چون حمید هیراد و گروه ماکان بند فعالیت خود را با نوازندگی شروع کرد و از آهنگسازی به خوانندگی رسید! فرزاد در ابتدا فعالیت خود را از سال ۱۳۸۰ شمسی و با حضور در کلاس های آموزش گیتار آغاز کرد! پس از مدتی وی به سمت ساز پیانو رفت و در نهایت شروع به آهنگسازی نمود.

شاید جالب باشد که بدانید فرزاد فرخ با همکاری دوست میکس مستر خود یعنی امیر علی هدایت زاده ، در استودیوی شخصی در منزل خود در شهر تهران، دو ترک به نام های ” هوای تو ” و ” لبخندت ” را تولید کرد و سپس آن ها را در یک کانال تلگرامی منتشر کرد!

این اقدام او با استقبال مخاطبان همراه شد! ترک های موسیقی او به شدت مورد توجه قرار گرفت و موجب شهرت وی شد!

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا