دانلود آهنگ اجرا شده مهدی دارابی در دورهمی جمعه ۸ فروردین ۹۹

در این مطلب، ویدیویی از آهنگ اجرا شده مهدی دارابی در دورهمی جمعه ۸ فروردین ۹۹ با اجرا و کارگردانی مهران مدیری را خواهیم دید! همچنین امکان دانلود این ویدیو نیز برای شما عزیزان فراهم شده است. با ما همراه باشید. مهدی دارابی ، خواننده موسیقی پاپ با حضور در قسمت بیست و چهارم فصل چهارم برنامه دورهمی جمعه ۸ فروردین ۹۹ با اجرا و کارگردانی مهران مدیری و به تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی ، به اجرای آهنگ ” عاشقم کردی ” برای تماشاگران این برنامه تلویزیونی پرداخت.

مهدی دارابی ، خواننده موسیقی پاپ متولد ۱۷ مرداد ماه سال ۱۳۷۲ شمسی در شهر تهران می باشد. هوروش بند ، که یک گروه موسیقی در سبک پاپ به شمار می آید، از بهمن‌ ماه سال ۱۳۹۵ شمسی فعالیت خود را آغاز کرد. بد نیست بدانید هوروش بند با همکاری مسعود جهانی (تنظیم‌ کننده موسیقی پاپ) ، مهدی دارابی (خواننده) و همچنین آرش عدل پرور و مسیح عدل پرور شکل گرفت و با تک آهنگ ” به یاد تو می افتم ” شروع به فعالیت کرد.

هوروش بند برای اولین بار در ۲ شهریور ماه سال ۱۳۹۶ شمسی در جزیره کیش به روی صحنه رفت و کنسرت خود را اجرا نمود! پس از آن با اجرای هشت سانس کنسرت در تهران، خود را به‌ عنوان یک گروه موفق موسیقی به مخاطبان شناساند. جالب است بدانید استایل مهدی دارابی و گذاشتن ریش نیز پس از تشکیل این گروه بود. مهدی موسیقی سنتی روحوضی را با موسیقی سنتی امروز تلفیق کرده است! و موسیقی R&B و هیپ‌ هاپ را نیز به آن اضافه کرده است.

بیشتر بخوانید:

زندگینامه مهدی دارابی خواننده پاپ + زندگی شخصی و اینستاگرام

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا