دانلود فیلم خروج به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا

در این مطلب، توضیحاتی درباره فیلم سینمایی خروج به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا و همچنین دانلود فیلم سینمایی خروج خواهیم داشت! با ما همراه باشید. با تصمیم مدیران و سازندگان فیلم سینمایی خروج ، به دلیل شیوع ویروس کرونا و طولانی شدن حضور مردم در خانه از یکشنبه ۲۴ فروردین ماه سال ۱۳۹۹ شمسی این فیلم سینمایی به صورت آنلاین و پیش از اکران عمومی در سینماها، وارد شبکه نمایش خانگی خواهد شد!

دانلود فیلم سینمایی خروج

لازم به بیان است خروج ، بیستمین اثر ابراهیم حاتمی کیا و به عنوان اولین فیلم سینمای آنلاین، برای حفظ قانون کپی رایت قابلیت دانلود ندارد و مخاطبان می ‏‌توانند با پرداخت ۱۲ هزار تومان به مدت ۲۴ ساعت در سرویس وی او دی فیلیمو ، تازه‌ ترین اثر ابراهیم حاتمی‌ کیا را تماشا کنند.

در این فیلم سینمایی فرامرز قریبیان ، پانته آ پناهی ها ، کامبیز دیرباز ، سام قریبیان ، محمدرضا شریفی نیا ، گیتی قاسمی و جهانگیر الماسی به عنوان بازیگران اصلی به ایفای نقش پرداخته اند.

 

در خلاصه داستان فیلم سینمایی خروج این چنین آمده است: ” این فیلم زندگی گروهی پنبه‌ کار شهرستانی را روایت می‌ کنند که محصول‌ شان بر اثر بارش شدید باران آب خورده است و وعده هایی که به آنها داده شده بود، پوچ درآمده است! این گروه تصمیم می‌ گیرند برای اعتراض به وضعیت شان نزد هیات دولت در نهاد ریاست جمهوری بروند. “

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا