دانلود گفتگوی کامل ریما رامین فر در دورهمی پنجشنبه ۷ فروردین ۹۹

در این مطلب، امکان تماشا و همچنین دانلود گفتگوی کامل ریما رامین فر در برنامه دورهمی پنجشنبه ۷ فروردین ۹۹ فراهم شده است! با ما همراه باشید. ریما رامین فر ، بازیگر سینما و تلویزیون و همچنین نویسنده مهمان برنامه تلویزیونی دورهمی پنجشنبه ۷ فروردین ماه سال ۱۳۹۹ شمسی با اجرا و کارگردانی مهران مدیری ، کارگردان، بازیگر و خواننده و به تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی بود.

ریما رامین فر در دورهمی

ریما رامین فر ، بازیگر سینما و تلویزیون و همچنین نویسنده متولد فروردین ماه سال ۱۳۴۹ شمسی در شهر تهران می باشد. بد نیست بدانید ریما فارغ التحصیل مقطع کارشناسی نمایش و همچنین فارغ التحصیل کارشناسی ارشد کارگردانی می باشد.

ریما رامین فر در سال ۱۳۷۹ شمسی و با بازی در فیلم سینمایی ” نان و عشق و موتور ۱۰۰۰ ” به کارگردانی و تهیه‌ کنندگی ابوالحسن داوودی و به نویسندگی پیمان قاسم‌ خانی و ابوالحسن داوودی پا به دنیای سینما گذاشت. در ادامه ریما در دهه ی ۱۳۸۰ شمسی، فعالیت خود را در تلویزیون با نویسندگی در سریال تلویزیونی ” بدون شرح ” به کارگردانی مهدی مظلومی آغاز کرد. وی در ادامه بازیگری در مجموعه ی تلویزیونی ” من یک مستاجرم ” به کارگردانی پریسا بخت‌ آور و با بازی امیر جعفری ، کتایون امیرابراهیمی و سعید آقاخانی و نویسندگی در مجموعه ی تلویزیونی ” کمربندها را ببندیم ” به کارگردانی مهدی مظلومی را نیز تجربه کرد.

در انتها لازم به بیان است برنامه ” دورهمی ” در ایام نوروز ۹۹ هر شب ساعت ۲۳ پخش و در ساعت‌ های ۶صبح، ۱۱ صبح و ۱۷ بعد از ظهر باز پخش می‌ شود.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا