دکتر کریم همتی رئیس جمعیت هلال احمر کیست؟

در این مطلب، توضیحاتی درباره دکتر کریم همتی رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران خواهیم داشت! با ما همراه باشید. در جدیدترین خبر منتشر شده، دکتر کریم همتی با حکم رییس‌ جمهوری ایران ، حسن روحانی به عنوان رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران منصوب شد. رئیس جمهور در حکمی کریم همتی را برای مدت ۴ سال به عنوان «رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران» منصوب کرد.

دکتر کریم همتی ، دانشیار بیھوشی ، فلوشیپ (فوق تخصص) اینترونشنال درد، عضو ھیات علمی رسمی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران ، دارای بورد تخصصی بیھوشی از دانشگاه علوم پزشکی ایران و دکتری پزشکی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی تھران می باشد.

در سابقه فعالیت های دکتر همتی ، ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام و همچنین معاونت حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دیده می شود.

سوابق پژوھشی دکتر کریم همتی

  • کسب مقام اول ششمین جشنواره رازی در قالب طرح (سیمای سلامت بھداشت دھان و
    دندان کودکان ایرانی در سال ۱۳۷۷ شمسی
  • پژوھشگر برتر دانشکده پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی ایلام در سال ھای ۱۳۹۳ و ۱۳۹۴ شمسی
  • ھمکار طرح ملی ثبت سرطان کشور به مدت دوازده سال
  • مجری دو دوره پنج ساله ثبت سرطان در استان ایلام
  • مجری دھ ھا طرح تحقیقاتی استانی، منطقه ای و ملی، استاد راھنمای پایان نامه ی دانشجویان پزشکی، استاد مشاور دھ ھا کار تحقیقاتی و پایان نامه ھای دانشجویی، داوری بالغ بر ۵۰ مقاله در مجلات معتبر داخلی و خارجی (آی اس سی – پاپ مد و ای اس ای)، ویراستار علمی مجله بیھوشی و درد دانشگاه علوم پزشکی ایران و چاپ بالغ بر ۳۰ مقاله فارسی و لاتین در مجلات معتبر داخلی و بین المللی

سوابق اجرایی و مدیریتی دکتر کریم ھمتی

  • مدیر کل جمعیت ھلال احمر استان ایلام
  • معاون بھداشتی دانشگاه و رییس مرکز بھداشت استان ایلام
  • ریاست شبکه بھداشت و درمان شھرستان دره شھر
  • ریاست بیمارستان ولی عصر(عج) شھرستان دره شھر
  • معاونت بھداشتی و رییس مرکز بھداشت شھرستان آبدانان
  • نمایندگی ھیات پزشکی حج کشور در استان ایلام
  • عضو ھیات ممیزه دانشگاه علوم پزشکی ایلام
  • عضو شورای پژوھشی، عضو شورای آموزشی و عضو کمیته ارتقا مرتبه اعضای ھیات علمی دانشگاه علوم پزشکی ایلام در چندین دوره
  • عضو شورای آموزشی، عضو شورای پژوھشی و عضو کمیته ارتقاء آموزشی دانشکده ھای پزشکی و پیراپزشکی علوم پزشکی ایلام در چندین دوره
  • عضو شورای آموزش و پرورش و کمیسیون ماده واحده ثبت احوال شھرستان دره شھر استان ایلام
  • عضو کمیته دانشگاھی تالاسمی
  • عضو شورای سیاست گذاری و نظارت بر تحقیقات بھداشتی
  • عضو کمیته راھبردی پایگاه تحقیقات جمعیتی و عضو شورای سیاست گذاری سومین المپیاد دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ایلام
  • مسئول کارگروه امداد و نجات استان ایلام با ابلاغیه استاندار ایلام، عضو شورای فنی تخصصی اداره کل خدمات درمانی استان ایلام و استاد مشاور
    دانشجویان پیراپزشکی علوم پزشکی ایلام

حجت‌ الاسلام و السملمین حسن روحانی ، رئیس جمهوری ایران در حکمی دکتر کریم همتی را به عنوان رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران منصوب کرد. متن حکم حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی به این شرح است:

” بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر کریم همتی

با عنایت به مراتب علمی، تخصصی و سابقه اجرایی، به موجب این ابلاغ به عنوان “رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران” منصوب می گردید. انتظار دارد در شرایط کنونی و با اولویت، همه امکانات جمعیت هلال احمر در تعامل با ستاد ملی مدیریت کرونا در خدمت به مردم عزیزمان در جهت مبارزه جدی با شیوع ویروس کرونا قرار گیرد. امید است با اتکال به عنایات الهی و تعامل با شورای عالی و با بهره گیری از توان و تجربه مجموعه کارکنان خدوم جمعیت، در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.

حسن روحانی

رئیس جمهوری اسلامی ایران “

یادداشت دکتر همتی به مناسبت ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار

روز مبارک سوم شعبان مصادف با ولادت فرخنده امام حسین(ع) مظهر و آئینه تمام نمای عشق و شهادت، فرصتی است تا رشادت، دلاوری و جانفشانی پاسداران مکتبش را ارج نهیم. پاسدارانی که بی شک آزادی، استقلال و اهتزاز پرچم مقدس کشورمان را مدیون و وامدار جهاد حسین وار آنانیم. آنان که در بزنگاههای پرپیچ و خم این انقلاب همواره در صف اول ایثار و شهادت بوده و به تأسی از مولای خود جان برکف در راه حراست از ارزش ها و آرمانهای انقلاب، خستگی ناپذیر در تلاش بوده اند.

امروز و ب گذشت نزدیک به چهل سال از تاسیس رسمی این انقلابی ترین نهاد جمهوری اسلامی، نام پاسدار در همه عرصه های تلاش و خدمت بر تارک ایران اسلامی می‌درخشد، شایسته است در این روز از تلاش و جهاد تمامی این بزگوران قدردانی کنیم. آنان که یک روز در صف نخستین جبهه های جنگ و شهادت و یک روز در لباس سازندگی و خدمت به محرومان و مستضعفان در دورترین نقاط کشور عزیزمان، کمر همت بسته اند و امروز هم در اولین سال شهادت فرمانده بزرگ حاج قاسم سلیمانی، در شرایطی که کشور درگیر ویروس همه گیر کرونا شده پاسداران جان بر کف دوشادوش جامعه پزشکی و درمانی کشور در صف مقدم مبارزه حضور دارند و از هیچ تلاشی فروگذار نبوده اند. و اینگونه است که به این هدیه الهی و سرمایه عظیم خود میبالیم و باور داریم تا نیروی ایمان و اعتقاد راسخ پاسداران انقلاب پابرجاست، شکوه و عظمت، اعتلا و سرافرازی در برابر دیدگان مردم شرافتمند کشور عزیزمان است.

در پایان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و امام شهیدان، این روز پرافتخار را به همه پاسداران و سربازان حسینی تبریک و تهنیت گفته، از پروردگار متعال عزت و پایداری این بزرگوران و خانوده های معززشان را مسئلت می نمایم.

دکتر کریم همتی “

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا