دیوید اولنی خواننده آمریکایی که هنگام اجرای برنامه درگذشت، کیست؟

در این مطلب، توضیحاتی درباره دیوید اولنی خواننده آمریکایی که هنگام اجرای برنامه در فلوریدا ایالات متحده آمریکا درگذشت، خواهیم داشت! با ما همراه باشید.  دیوید اولنی با نام اصلی ” David Olney ” خواننده و آهنگساز ۷۱ ساله آمریکایی و متولد ۲۳ ماه مارس سال ۱۹۴۸ میلادی در رودآیلند ایالات متحده آمریکا، در ۱۸ ماه ژانویه سال ۲۰۲۰ میلادی، به هنگام اجرای آهنگی بر روی صحنه ، ناگهان متوقف شد! از تماشاگران معذرت خواست، چشمان خود را بست و برای همیشه از دنیا رفت.

در بیانیه‌ ای که پس از این حادثه منتشر شد، علت مرگ این خواننده را حمله قلبی بیان کردند! اسکات میلر که هنگام حادثه همراه با اولنی ب روی صحنه بود، می‌ گوید: ” تمام تلاش خود را کردک تا او را احیا کنم اما متاسفانه تلاشم نتیجه نداد! ”

دیوید اولنی که با بسیاری از خوانندگان و شرکت‌ های موسیقی همکاری داشته است، در جشنواره آهنگسازان ” سانتا رزا بیچ ” در ایالت فلوریدا ایالات متحده آمریکا مشغول به اجرا بود!

درباره دیوید اولنی بد نیست بدانید وی در سال ۱۹۷۳ میلادی به نشویل مهاجرت کرد و اندکی بعد نیز هنگامی که در دانشگاه کارولینای شمالی مشغول به تخصیل بود، گروه موسیقی ” راک ایکس-ریز ” را پایه گذاری نمود. نخستین آلبوم انفرادی اولنی با نام ” چشم توفان ” در سال ۱۹۸۶ میلادی به بازار موسیقی آمد و پس از آن، بیش از ۲۰ آلبوم انفرادی دیگر نیز در طول پنج دهه فعالیت خود منتشر کرد. دیوید اولنی عضو اصلی انجمن موسیقی Nashville بود.

اولنی صاحب یک پسر به نام ردینگ و یک دختر به نام لیلیان بود.

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا