رازهای برتر فروش یک استارت آپ موفق | بهترین استارت آپ های ۲۰۱۹ دنیا

جدول یاب ، محمد سیمری : استارت آپ به کسب و کارهایی گفته می شود که برای برطرف کردن یک نیاز بر پایه ی فناوری های جدید راه اندازی می شود! البته به یاد داشته باشید مفهوم استارت آپ، فقط و فقط به کسب و کارهای آنلاین اختصاص ندارد. استارت آپ هایی نیز وجود دارند که بر پایه تکنولوژی نیستند و موفق نیز می باشند.

چونگ ، مدیر عامل یکی از برترین استارت آپ‌ های سال ۲۰۱۳ میلادی به نام Homejoy در این باره می گوید: ” استارت آپ ، شیوه‌ ی مدرنی برای فکر کردن در دنیای تجارت است. ” به یاد داشته باشید استارت آپ تعریف مشخصی ندارد، بلکه بایستی آن را به درستی درک کرد!

در دنیای استارت آپ‌ ها، همه چیز در ایده‌ ها و نوآوری خلاصه می شود! دقت داشته باشید استارت آپ‌ ها بایستی به سرعت رشد کنند و به بلوغ برسند! آن‌ ها محصول نوآورانه‌ ای دارند که قرار است این محصول نوآورانه به بخش بزرگی از بازار مصرف عرضه شود. می توان گفت این یکی از دلایلی است که بسیاری از استارت آپ‌ ها تحت وب شکل می گیرند. به یاد داشته باشید بازار خیلی بزرگ برای یک محصول، مساوی است با رشد سریع! پس می توان گفت دنیای اینترنت به راحتی می‌ تواند میلیون‌ ها مشتری در اختیار‌ شما قرار دهد.

استارت آپ ممکن است کسب و کاری آینده نگر باشد که باعث تحول در بازار مصرف می شود. یا حتی استارت آپ ممکن است کسب و کاری سنتی باشد که به صورت آنلاین خدماتی را ارائه می دهد! استارت آپ‌ ها بسیار جذاب هستند! اما در عین حال بایستی بی وقفه تلاش کنید.

رازهای یک استارت آپ موفق

توجه داشته باشید هیچ کس نمی تواند موفقیت استارت آپی را پیش بینی کند! هیچ کس نمی تواند بگوید اگر فلان محصول یا خدمت در بازار ایران عرضه شود، بی شک مورد استقبال بسیاری از افراد قرار می گیرد و شما را میلیاردر می کند! نشریه ی Fortune، در گزارشی به دلایل اصلی شکست استارت آپ ها پرداخت و در انتها این چنین نوشت: ” آن ها محصولاتی تولید می کنند که هیچ کس نیاز ندارد. “

برای موفقیت در استارت آپ خود، همیشه و همواره به نیاز مردم و همچنین انگیزه ها، خواسته ها و احساسات آن ها فکر کنید. توصیه می کنیم ایده های خود را حتما یادداشت کنید؛ به ویژه ایده های کوچکی که در ذهن تان وجود دارد و به ایده اصلی شما نیز مرتبط می شود.

هیچ کسب و کاری آسان نیست و شما همواره با شرایط سخت و بحران های ناشناخته ای مواجه خواهید شد. توصیه می کنیم در هر موقعیت و شرایط برنامه ریزی شده و یا پیش بینی نشده ای که قرار خواهید گرفت، همچنان پر شور و هیجان و با انگیزه ی تمام به راه خود در راه رسیدن به اهداف حرکت کنید. همواره و همیشه بر روی اهداف خود متمرکز باشید! یک کارآفرین موفق، همواره برای شرایط سخت و ناگوار آماده است و ضمن حفظ آرامش خود، به جای استرس، بر روی حل مشکل تمرکز می کند.

توصیه می کنیم یک برنامه استراتژیک تعریف کنید! استراتژی نگرش شما به خود و آینده ی راه شما را آشکار می کند. مهم تز از این، برای داشتن یک استارت آپ موفق، بایستی همیشه از رقبای خود در بازار، شناخت خوب و کافی داشته باشید و بر این اساس، استراتژی های خود را تعریف نمایید. شما به این ترتیب می توانید حیات خود را در مقابله با شرکت های بزرگ تر حفظ کنید و به رشد خود بپردازید.

به یاد داشته باشید کارآفرینان به رشد اهمیت بسیار زیادی می دهند! و در این راستا ریسک می کنند؛ چرا که رشد در سایه ی ریسک پذیری منطقی حاصل می شود.

نکنه ی مهم دیگر این است که هر استارت آپ، به واسطه ی تیمی از افراد پشتیبانی می شود. دقت داشته باشید هر چه این تیم کارآمدتر باشد، شانس بهتری برای موفقیت این استارت آپ وجود دارد. همه کاره بودن یا تنوع پذیری، به معنی داشتن بیش از یک مهارت یا استعداد، اغلب به صورت محدود تعریف می شود. دقت داشته باشید انعطاف پذیری در محیط استارت آپ، شامل داشتن مهارت های فردی بیشتر است.

بهترین استارت آپ های ۲۰۱۹ دنیا

کوکونات (Coconut)

یک حساب جاری و پلتفرم حسابداری برای کسب‌ و کارهای کوچک و متوسط

برکس (Brex)

ارائه‌ دهنده ی کارت‌ های اعتباری سرویس دهی به استارت‌ آپ‌ ها

ترو لیر (TruLayer)

ارائه دهنده سرویس‌ های مالی از طریق آی‌ پی‌ آی‌ ها به شرکت‌ ها

ریزین (Raisin)

تسهیل کننده ی بازار سرمایه‌ گذاری و پس‌ انداز آلمان

آنوراک (Anorak)

ارائه دهنده ی مشاوره‌ هایی درباره ی بیمه عمر به مشتریان

سوفی (SoFi)

استارت‌ آپ فعال در حوزه ی مدیریت پول شخصی آنلاین در ایالات متحده آمریکا

لندینگ اکسپرس (Lending Express)

پلتفرم وام‌ دهی آمریکایی با تمرکر بر روی سازمان‌ های کوچک و متوسط

نکته مهم

موفقیت نهایی از درون و وجود شما ریشه می گیرد؛ شما با یک تلاش هماهنگ و منطقی می توانید به موفقیت های بزرگی دست یابید.  در انتها به یاد داشته باشید استارت آپ یک فرهنگ است؛ فرهنگی که از شما می‌ خواهد با کمک خلاقیت و نوآوری، مشکلات را حل کنید.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا