برای استجاب دعا روشن کردن شمع اثر دارد؟

جدول یاب: چرا باید برای خلق آرامش و هماهنگی در محیط زندگی شمع روشن کرد؟ عالم خلقت اگه تجزیه شود به چهار عنصر آب ، آتش ، باد و خاک تبدیل می شود ، پس در دل این عناصر شعور الهی و راز زندگی نهفته است.

اگر در زمان دعا کردن این چهار عنصر یکجا حضور داشته باشند یعنی خلقتی کامل پس می شود دعایی کامل که به شدت بر روا شدن حاجت و برآورده شدن دعا موثر است.

شمعی که می سوزد چهار عنصر را اینگونه با خود دارد ، موم شمع عنصر خاک است، شعله شمع عنصر اتش است، دود عنصر باد است و مومی که ذوب میشود عنصر اب است.

در زمان دعا کردن وقتی به شمع در حال سوختن نگاه می کنید به شعور الهی متصل تر می شوید و درحالت آلفای ذهنی قرار می گیرید، حالتی که در آن به شعور الهی و خدای درون متصل می شوید و دعا به راحتی به عالم بالا میرود و به استجابت میرسد اگر به صلاح شما باشد.

به همین دلیل در محراب ها و مکان های مقدس برای دعا کردن شمع روشن می کنند یا بروی کیک تولد شمع قرار می دهند یا در زمان مدیتیشن شمع روشن می کنند و …

برای دعا کردن بهتر است بخش کوچکی از خانه را به خود اختصاص دهید، جایی شبیه محراب ایجاد کرده و شمعی در آن روشن کنید، از موارد دیگری نیز که موجب حس خوشایند و خلق انرژی مثبت می شود استفاده کنید عود، کتاب مقدس، گل، ظرفی آب و …

هر زمان بدنبال کسب انرژی بودید یا حالتی عصبی و ناخوشایند داشتید و … نور اتاق را کم کنید، شمعی روشن کنید و در کنار آن قرار بگیرید، چشم ها را ببندید و با تمام وجود دعا کنید، پس از دعا کردن چشم ها را باز کنید، چند دقیقه به شمع و قطره هایی که می چکد نگاه کنید، نفسی عمیق بکشید و تمام ، به همین راحتی به خود آرامشی عمیق دهید و به خدای مهربان حتی برای چند دقیقه در روز متصل شوید.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا