رحمت در پایتخت ۶ با چه کسی ازدواج می کند؟ + عکس مراسم عقد

در این مطلب، توضیحاتی درباره ماجرای ازدواج هومن حاجی عبداللهی بازیگر نقش رحمت در سریال پایتخت ۶ خواهیم داشت! با ما همراه باشید. سریال تلویزیونی پایتخت به کارگردامی سیروس مقدم و به تهیه کنندگی الهام غفوری همواره پربینده ترین سریال تلویزیونی به شمار می آید. چندی پیش پس از انتشار عکس مراسم عقد و عروسی “ رحمت ” در سریال پایتخت ۶ اکنون بسیاری از مخاطبان این سریال تلویزیونی این سوال را دارند که رحمت در سریال پایتخت ۶ با چه کسی ازدواج می کند؟

در آغاز فصل ششم از سریال پایتخت، ” رحمت ” خواستار ازدواج با ” فهیمه ” بود و تا قسمت های میانی سریال نیز این وصلت در حال شکل گرفتن بود که ناگهان سر و کله ی ” بهبود فریبا ” ، همسر فهیمه که گمان می شد او فوت کرده است، پیدا شد! جالب است بدانید ” نقی ” به ” بهبود فریبا ” لقب ” از گور برگشته ” را داده است!

چندی پیش با انتشار عکسی از عقد و عروسی ” رحمت ” ، این سوال در ذهن بینندگان شکل گرفته است که همسر او کیست؟ عده اند معتقدند ” بهبود فریبا ” در آفریقا ازدواج کرده است و صاحب فرزند شده است! این کار ” بهبود فریبا ” برای ” فهیمه ” قابل هضم قبول نخواهد بود و در نتیجه او دوباره به ” رحمت ” علاقمند می شود و آن ها با یکدیگر ازدواج می کنند!

لازم به بیان است سناریوی دیگری که محتمل است، پیدا شدن شخصیتی دیگر در این سریال تلویزیونی است که ” رحمت ” به او علاقمند خواهد شد و آن دو با یکدیگر ازدواج خواهند کرد! بایسنی دید در نهایت همسر ” رحمت ” چه کسی خواهد بود!

یکی دیگر از اخبار جالب در روزهای تصویربرداری سریال پایتخت ۶ ، تصویربرداری این سریال تلویزیونی در دیدار دو تیم فوتبال پرسپولیس تهران و نساجی مازندران است. یکی از کاراکترهای کلیدی فصل ششم این سریال تلویزیونی یعنی ” بهتاش فریبا ” با بازی بهرام افشاری ، دروازه‌ بانی تیم فوتبال نساجی مازندران را بر عهده خواهد گرفت! بهرام افشاری در این فصل از سریال تلویزیونی پایتخت با کلاه پیتر چکی در درون دروازه تیم فوتبال نساجی مازندران قرار می‌ گیرد!

بد نیست بدانید تصمیم بر این بود تا بخش‌ هایی از سریال پایتخت ۶ در کشور ایتالیا تصویربرداری شود، که با توجه به مشکلاتی که در کشور ایتالیا و ایران به سبب شیوع ویروس کرونا رخ داد، ماجرای این قسمت از سریال تغییر کرده است!

بیشتر بخوانید:

عاطفه باقری بازیگر نقش عاطفه (آتی) نامزد رحمت در سریال پایتخت ۶ کیست؟

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
هلنا
هلنا
4 سال قبل

سلام به نظر من سرکاریه و رحمت با هیچ کس ازدواج نمی کنه. عکس های منتشر شده درباره عقد رحمت هم احتمالا خواب و خیال باشه.

دکمه بازگشت به بالا