زمان دقیق پخش آنلاین فیلم سینمایی خروج به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا

در این مطلب، توضیحاتی درباره زمان دقیق پخش آنلاین فیلم سینمایی خروج به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا خواهیم داشت! با ما همراه باشید. با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور ایران و همچنین حضور طولانی‌ مدت مردم در خانه‌ ها در چند ماه گذشته و چند ماه آتی، سازمان هنری و رسانه‌ ای اوج تصمیم بر نمایش آنلاین فیلم سینمایی ” خروج ” به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا گرفت. این تصمیم با موافقت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مراجع قانونی نمایش در کشور روبرو شد.

تازه ترین اثر ابراهیم حاتمی کیا از اوایل هفته آینده در سامانه های نمایش آنلاین قرار خواهد گرفت و مخاطبان می توانند با خرید قانونی با خانواده به تماشای این فیلم سینمایی در فیلیمو و نماوا بنشینند. جالب است بدانید برای اولین بار است که یک فیلم سینمایی ابتدا پخش آنلاین مجازی و سپس اکران در سینماها را خواهد داشت!

پخش آنلاین فیلم سینمایی خروج

فیلم سینمایی ” خروج ” بیستمین فیلم سینمایی ابراهیم حاتمی کیا در مقام کارگردان، در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد. فیلم سینمایی ” خروج ” مشکلات معیشتی کشاورزان را روایت می‌کند و شرایط خاص اقتصادی مردم محروم کشور را به تصویر کشیده است.

از جمله بازیگران اصلی این فیلم سینمایی می توان به فرامرز قریبیان ، پانته‌ آ پناهی‌ ها ، جهانگیر الماسی ، گیتی قاسمی ، محمدرضا شریفی نیا ، مهدی فقیه ، سام قریبیان ، محمد فیلی ، آتش تقی‌ پور ، اکبر رحمتی ، فرزاد حسنی ، رامین پور ایمان و محسن صادقی نسب اشاره کرد!

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا