زمان پخش و تکرار سریال بچه مهندس ۳ از شبکه دو در رمضان ۹۹ + عکس بازیگران

در این مطلب، توضیحاتی درباره زمان پخش و تکرار سریال بچه مهندس ۳ در ماه مبارک رمضان از شبکه دو صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران خواهیم داشت! با ما همراه باشید. فصل سوم از مجموعه تلویزیونی بچه مهندس به کارگردانی علی غفاری و به تهیه کنندگی سعید سعدی از ششم اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۹ شمسی به عنوان سریال ماه رمضان از شبکه دو صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران پخش خواهد شد. پیش از این فصل‌ های اول و دوم این سریال تلویزیونی پخش شده است.

تصویربرداری سریال بچه مهندس ۳ در روزهای میانی تیر ماه سال ۱۳۹۸ شمسی و در منطقه سازمان آب شهر تهران آغاز شد و پس از ۸ ماه در ۲۶ اسفند ماه سال ۱۳۹۸ شمسی به پایان رسید و فرهاد قائمیان ، ثریا قاسمی ، کامران تفتی ، اتابک نادری و همچنین روزبه حصاری در نقش جوانی ” جواد جوادی ” به ایفای نقش پرداختند. پیش از این سیما تیرانداز ، علی اوسیوند ، نسرین نکیسا ، مهران نائل ، صحرا اسدااللهی ، فرج الله گلسفیدی و سیامک اشعریون هم به این سریال تلویزیونی اضافه شده بودند.

داستان این مجموعه تلویزیونی در تاریخ معاصر و در سه فاز کودکی، نوجوانی و جوانی پسری به اسم ” جواد جوادی ” مطرح می‌ شود؛ پسری که در کودکی رها شده است و در پرورشگاه بزرگ می‌ شود و… نقش کودکی ” جواد جوادی ” (فصل اول) را یونا تدین ایفا کرد و مانی رحمانی نقش نوجوانی جواد جوادی را در فصل دوم ایفا کرد. در فصل سوم سریال بچه مهندس نیز، روزبه حصاری نقش جوانی ” جواد جوادی ” را بر عهده دارد.

زمان پخش و تکرار سریال بچه مهندس ۳

سریال بچه مهندس ۳ از ششم اردیبشهت ماه سال ۱۳۹۹ شمسی و در شب های ماه مبارک رمضان از شبکه دو صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران پخش خواهد شد. تاکنون اطلاعات دقیقی درباره زمان پخش و تکرار این سریال تلویزیونی منتشر نشده است!

همچنین تیزر مجموعه تلویزیونی ” بچه مهندس ۳ ” که قرار است در شب های ماه رمضان ۹۹ روی آنتن شبکه دوم صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران برود، برای اولین بار منتشر شد! ساخت این تیزر بر عهده ی محمد واحد بوده است.

۲ ۱ رای
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا