زندگینامه کامل امره تتیکل بازیگر ترکیه ای فصل جدید شام ایرانی + اینستاگرام

در این مطلب، پیرامون زندگینامه کامل امره تتیکل بازیگر ترکیه ای فصل جدید شام ایرانی به تهیه کنندگی و کارگردانی سعید ابوطالب توضیحاتی خواهیم داشت؛ با ما همراه باشید. فصل جدید سریال شام ایرانی ، برنامه ای در ژانر تاک شو و محصول کشور ایران در آماده سازی است! در فصل جدید این سریال ویژه شبکه نمایش خانگی، گروه اول شامل پوریا پورسرخ ، نیما شاهرخ شاهی ، سامان گوران و امره تتیکل بازیگر ترکیه ای می باشد که با یکدیگر به رقابت می پردازند!

زندگینامه کامل امره تتیکل

اما شاید این سوال پیش آید که امره تتیکل بازیگر ترکیه ای کیست؟

امره تتیکل متولد دوم ماه اوت سال ۱۹۸۵ میلادی در شهر تکیرداغ کشور ترکیه می باشد. او از دانشگاه کالیفرنیا، فارغ التحصیل رشته ی کسب و کار می باشد! لازم به بیان است او همراه با تحصیل در رشته ی کسب و کار، دوره های فراگیری بازیگری را گذرانده است.

امره تتیکل از دوره ی نوجوانی به فعالیت در عرصه ی بازیگری علاقه داشت و در برخی از تئاترها به عنوان بازیگر حضور داشت. اما می توان تئاتر ” Selçuk Uluergüven ” را مهم ترین و ارزشمندترین فعالیت او در عرصه ی تئاتر دانست، زیرا سبب معرفی چهره ی او به دنیای هنر و بازیگری شد! علاوه بر این، وی در دوره دانشجویی در آگهی های تبلیغاتی برند Mynet.com و همچنین برند Mcclayn حضور داشت. اما حضور او در تبلیغات سراسری برند ” alpella 3 ” در سال ۲۰۰۸ میلادی، آغازی بود برای فعالیت حرفه ای او در دنیای سینما و تلویزیون!

زندگینامه کامل امره تتیکل

در سال ۲۰۰۸ میلادی، امره در فصل اول سریال ” Dur Yolcu ” محصول مرکز هنرهای نمایشی Yenilmez با همکاری شبکه سراسری TRT1 کشور ترکیه به ایفای نقش پرداخت.

امره در ادامه ی فعالیت های حرفه ای خود در عرصه ی بازیگری در پروژه ی سینمایی ” Ayakta Kal ” با بازیگران بزرگ و صاحب نامی چون Mehmet Aslan و Sinem Kobal همبازی شد! او در این پروژه ی سینمایی، ایفای نقش اصلی را بر عهده داشت. وی در ادامه و در سال ۲۰۰۹ میلادی در فصل اول سریال تلویزیونی ” Küçük Kadınlar ” محصول شبکه D ترکیه به عنوان بازیگر  مهمان ظاهر شد.

امره تتیکل در سال ۲۰۱۰ میلادی و در نقشی جالب توجه در کلیپ موسیفی خواننده معروف ترکیه ای یعنی ” Hande Yener ” حاضر شد! او در این کلیپ موسیقی به کارگردانی Damla Demircioğlu ، در هفت نقش متفاوت ظاهر شد و استعداد خود را به رخ همگان کشاند! او در حال حاضر همچنان در نمایش های تئاتر به ایفای نقش های گوناگون می پردازد.

زندگینامه کامل امره تتیکل

بد نیست بدانید امره علاوه بر فعالیت در عرصه ی بازیگری، در فیلمنامه نویسی و همچنین ورزش نیز فعالیت دارد. او در سال ۲۰۱۵ میلادی، اولین رمان خود را با نام ” Yalnız Aşka Sığınmak ” منتشر کرد!

امره تتیکل در فصل جدید سریال شام ایرانی نیز در کنار پوریا پورسرخ ، نیما شاهرخ شاهی ، سامان گوران حضور دارد!

امره تتیکل در سریال شام ایرانی

تئاترهای امره تتیکل

  • حضور در تئاتر Bir Yaz gecesi rüyası در سال ۲۰۰۵ میلادی
  • حضور در تئانر Recebim Recebim در سال ۲۰۰۸ میلادی
  • حضور در تئاتر Tek Perdelik Şaka در سال ۲۰۰۹ میلادی
  • حضور در تئاتر Duvarların Ötesi در سال ۲۰۰۹ میلادی

سریال های امره تتیکل

  • حضور در سریال تلویزیونی Dur Yolcu در سال ۲۰۰۸ میلادی
  • حضور در سریال تلویزیونی akabinde در سال ۲۰۰۹ میلادی
  • حضور در سریال تلویزیونی Küçük Kadınlar در سال ۲۰۰۹ میلادی
  • حضور در سریال تلویزیونی Keskin Bıcak در سال ۲۰۱۰ میلادی
  • حضور در سریال تلویزیونی Karagül, Son Çıkış در سال ۲۰۱۵ میلادی
  • حضور در سریال تلویزیونی Ateş Böceği در سال ۲۰۱۷ میلادی
  • حضور در سریال تلویزیونی Adını Sen Koy در سال ۲۰۱۸ میلادی
زندگینامه کامل امره تتیکل

آدرس اینستاگرام امره تتیکل

https://www.instagram.com/emretetikel

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا