زندگینامه کامل زینب سلیمانی فرزند شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی + صفحه اینستاگرام

در این مطلب، پیرامون زندگینامه کامل زینب سلیمانی فرزند شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی توضیحاتی خواهیم داشت؛ با ما همراه باشید. زینب سلیمانی ، فرزند شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی متولد دهه ی ۱۳۷۰ شمسی در شهر تهران می باشد. او در رشته ی علوم انسانی به تحصیل پرداخته است! لازم به بیان است زینب دختر کوچک سردار قاسم سلیمانی، یک خواهر بزرگ تر از خود و همچنین دو بردار بزرگ تر از خود به نام های محمدرضا و حسین دارد.

زینب سلیمانی دختر شهید سردار قاسم سلیمانی با پسر عموی خود ازدواج کرده است و دو فرزند دوقلو نیز دارد! البته برای مدتی شایعه شده بود که ایشان با پسر شهردار وقت تهران ازدواج کرده است که این موضوع، توسط عموی وی تکذیب شد. لازم به بیان است برخلاف گزارش هایی مبنی بر شهادت داماد سردار سلیمانی در کنار ایشان در اقدام تروریستی دولت ایالات متحده آمریکا، شوهر زینب سلیمانی در این عملیات همراه سردار سلیمانی نبوده است.

زندگینامه کامل زینب سلیمانی

زینب سلیمانی در اینستاگرام برای مدتی فعال بوده است و حتی صفحه او، پس از واکنش ” به صبا کمالی ” در جریان ماجراهای مربوط به دختر آبی ، توسط اینستاگرام بسته شده است! زینب سلیمانی ، دختر سردار قاسم سلیمانی با انتشار یک استوری در صفحه ی اینستاگرام خود، به اظهارنظر صبا کمالی بازیگر، سینما و تلویزیون درباره امام حسین (ع) و ماجرای فوت سحر خدایاری واکنش نشان داده بود.

زندگینامه کامل زینب سلیمانی

دختر آبی ماجرای دختر هوادار فوتبال است که وقتی وی برای گرفتن تلفن همراه خود به دادسرا مراجعه می کند، متوجه می شود که بایستی برای تحمل ۶ ماه حبس به زندان برگردد. او بعد از شنیدن این خبر برآشفته می شود و از دادسرا خارج می شود و به گفته شاهدان، در حالی که فریاد می‌ کشید و از موضوعی اعتراض داشت، اقدام به خودسوزی می نماید! او در ادامه با ۹۰ درصد سوختگی از نوع درجه ۳ به بیمارستان منتقل می شود.

اما زینب جدیدا و پس از شهادت سردار قاسم سلیمانی، فعالیت خود را در اینستاگرام آغاز کرده است!

زندگی شخصی و ازدواج زینب سلیمانی

چندی پیش، خبری مبنی بر ازدواج زینب سلیمانی ، دختر سردار حاج قاسم سلیمانی با رضا هاشم ، پسر سید هاشم صفی الدین ، معاون اجرایی حزب الله لبنان منتشر شد! لازم به بیان است این خبر را زینب مغنیه ، خواهر شهید عماد مغنیه ، از فرماندهان شهید حزب ‌الله لبنان متتشر کرده بود. زینب مغنیه ، خواهر شهید عماد مغنیه در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، تصویری از نام زینب سلیمانی و سیدرضا صفی ‌الدین را با نشان قلب و عشق به اشتراک گذاشت!

در تصویری که از این ازدواج منتشر شده است، نام دو شخص که با رنگ طلایی نوشته شده است، در بالای آنها شمع و در میان آنها کلمه عشق به زبان انگلیسی قرار دارد، دیده می ‌شود! زینب مغنیه اقدام به نوشتن نام کامل این دو شخص کرده است و نوشته است: ” رضا هاشم صفی ‌الدین و زینب قاسم سلیمانی. “

بد نیست بدانید سید هاشم صفی الدین پدر رضا هاشم ، بعد از سید حسن نصرالله ، نفر دوم حزب الله لبنان به شمار می آید! وی ویژگی های مشترک زیادی با دبیر کل حزب الله دارد و روابط صمیمی با افراد مقاومت و مسئولان از رده بالا گرفته تا آنها که در میدان کار فعال هستند، دارد. او همچنین پسرعموی مادر سید‌حسن نصرالله ، دبیر کل حزب ‌الله لبنان است. سید هاشم صفی الدین بیش از ۵۰ سال سن دارد و مسئول شورای اجرایی حزب الله لبنان است که قوه مجریه حزب به حساب می آید و تمام موسسات پشتیبانی و مردمی حزب الله را اداره می کند.

ماجرای تبریک عزت الله ضرغامی به زینب سلیمانی

با اعلام خبر ازدواج دختر سردار سلیمانی ، انتقادات زیادی مبنی بر این موضوع مطرح شد که چرا دختر ئی برای این امر تا سال پدر خود صبر نکرده است. عزت‌الله ضرغامی با انتشار پستی اعلام کرد که مقدمات ازدواج دختر سردار سلیمانی قبل از شهادت ایشان فراهم شده بود. سید عزت الله ضرغامی در اینستاگرام خود نوشت:

 زینب حاج قاسم!

از صمیم قلب، ازدواج زینب خانم را به او تبریک گفتم. چه کار خوبی کرد که به توصیه بزرگان، امر ازدواجش را که مقدمات آن قبل از شهادت پدر، طی شده بود را بیش از این به تأخیر نینداخت. مانند پدرش، شجاع، متواضع و با کیاست است. از آقای امیرعبداللهیان که زحمت عکس را کشیدند سپاسگزارم.

آدرس اینستاگرام زینب سلیمانی

https://www.instagram.com/zeinab___soleimany

در انتها لازم به بیان است روز جمعه ۱۳ دی ماه ، پنتاگون به دستور رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا، دونالد ترامپ به کاروان سردار قاسم سلیمانی در نزدیکی فرودگاه بغداد اقدام به حمله موشکی نمود که در نتیجه آن فرمانده نیروهای قدس سپاه، سردار قاسم سلیمانی به شهادت رسید. به گفته دولت ایالات متحده آمریکا ، این عملیات تدافعی بوده است و به هدف محافظت از نیروهای آمریکایی مستقر در منطقه ی خاورمیانه صورت گرفته است.

در کارنامه فرماندهی سردار سلیمانی در نیروی قدس، نقاط درخشان بسیاری وجود دارد که بسیاری از آنها شاید برای همیشه پنهان بماند اما آنچه لااقل در ظاهر و برای نمونه می‌ توان دید،  تقویت و ثبات حزب‌ الله لبنان، تقویت نیروهای مقاومت فلسطینی در جریان جنگ‌ های ۳۳ روزه، ۲۲ روزه و ۸ روزه و نیز شکل‌ گیری و تقویت محور مقاومت خصوصاً در ۸ سال اخیر و پس از شروع بحران در سوریه و عراق است.

 

۲.۳ ۳ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
2 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
سارا
سارا
3 سال قبل

خیلیییی دوستش دارم

عبدالسلام کریم زاده .پ
عبدالسلام کریم زاده .پ
3 سال قبل

درود برروح وروان سرداردلها حاج قاسم عزیز ،بنده این افتخار رو داشته ام که در زمان جنگ دررکابشان درراه خدا خدمت کنم هرچند اندک اما خوشحالم که در پنج شش عملیاتی شرکت کرده ام که ایشان رمز عملیات رو به عنوان فرمانده لشکر صادر کردند .اواغلب در طول عملیات وبعد ازعملیات دربین ما ظاهر می شد وحتی با ما غذا وچایی می خورد واینکارش اورا درنزد ما صمیمی وبی اندازه دوستداشتنی ترمیکرد به گونه ای که از جان بیشتر دوستش داشتیم .اخلاق ورفتار وکردار حاج قاسم برای ما سرمشق بود وبسیاری ازاین خصوصیات اخلاقی رفتاری اکنون در شخصیت ظاهری وباطنی… مطالعه بیشتر »

دکمه بازگشت به بالا