زندگینامه کامل سارا و نیکا فرقانی اصل دوقلوهای سریال پایتخت ۶ + اینستاگرام

در این مطلب، توضیحاتی درباره زندگینامه کامل سارا و نیکا فرقانی اصل دوقلوهای سریال پایتخت ۶ خواهیم داشت! با ما همراه باشید. سریال پایتخت ۶ به کارگردانی سیروس مقدم و به تهیه کنندگی الهام غفوری از جمله پرمخاطب ترین برنامه های صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران در ده سال گذشته به شمار می آید! محموعه ای تلویزیونی که روز به روز بر تعداد مخاطبان آن در داخل و خارج از کشور افزوده می شود. از جمله بازیگرانی که از فصل اول سریال پایتخت در این مجموعه تلویزیونی حضور دارند، بی شک می توان سارا و نیکا فرقانی اصل دوقلوهای ” نقی معمولی ” و ” هما ” را نام برد.

سارا و نیکا فرقانی اصل

سارا و نیکا فرقانی اصل متولد ۸ مرداد ماه سال ۱۳۸۳ شمسی در شهر تهران می باشند؛ نیکا یک دقیقه از سارا بزرگ تر است! پدر سارا و نیکا به مدت ۱۵ سال در لیگ جوانان فوتبال و در تیم های فوتبال عقاب و همچنین راه آهن بازی کرده است! اما وی در نهایت به سبب بروز حادثه ای دیگر نتوانست به فعالیت حرفه ای ورزشی خود ادامه دهد.

جالب است بدانید سارا و نیکا ، دانش آموزان پایه دبیرستان در کشور سوئد می باشند! آن ها از نوزادی بازیگری را تجربه کرده اند. لازم به بیان است سارا و نیکا در سال ۱۳۸۴ شمسی و وقتی تنها ۸ ماهه بودند، برای حضور در فیلم سینمایی ” دوباره زندگی ” (با نام قبلی: دو به علاوه یازده) به کارگردانی نادر مقدس، به نویسندگی رضا مقصودی و به تهیه‌ کنندگی رضا جودی معرفی شدند و با این فیلم سنیمایی برای اولین بار به جلوی دوربین رفتند! در آن سریال ، سارا و نیکا در نقش دو خواهر حضور داشتند که در کودکی از یکدیگر جدا شده بودند؛ یکی در خانواده‌ ای ثروتمند و دیگری در خانواده‌ ای مذهبی زندگی می‌ کرد!

سارا و نیکا در حال حاضر نیز فقط در مجموعه تلویزیونی پایتخت به ایفای نقش می پردازند.

جالب است بدانید نیکا به دامپزشکی علاقه زیادی دارد و عکس‌ های زیادی از سارا و نیکا در کنار‌های سگ‌ های مختلف منتشر شده است! پس از ساخت فصل دو سریال پایتخت، از سال ۱۳۹۲ شمسی، خانواده فرقانی برای ادامه تحصیل دوقلو‌ها عازم کشور سوئد شدند تا سارا و نیکا در این کشور به تحصیلات خود ادامه دهند. این خانواده با تهیه کننده و کارگردان سریال پایتخت قرار گذاشته اند، هر سال که سریال پایتخت ساخته می‌ شود. سارا و نیکا را به کشور ایران بیاورند تا در این سریال حضور داشته باشند و سپس به سوئد بازگردند.

سارا و نیکا فرقانی اصل

مادر سارا و نیکا در مصاحبه ای چنین می گوید: ” راستش باخانم غفوری (تهیه کننده سریال پایتخت) و آقای مقدم قرار گذاشتیم هر سال که سریال پایتخت ساخته بشود، سارا و نیکا را بیاوریم ایران تا در آن بازی کنند! و تمایلی به حضور آن ها در آثار دیگر نداریم. فعلا نمی خواهیم بچه ها بازیگر شوند، زیرا اکنون در مرحله ای هستند که بایستی درس بخوانند و بازی در سریال پایتخت برایشان کافی است. “

جالب است بدانید چندی پیش، پرستو صالحی ، بازیگر مجموعه تلویزیونی ” دوباره زندگی ” با انتشار تصویری از خود در کنار ثریا قاسمی این چنین نوشت: ” باورتون میشه این نیم وجبیه خوشگل، یکی از دوقلو‌های سریال پایتخته اون موقع تو سریال ما (دوباره زندگی) انقدی بودن سارا و نیکا! یادش به خیر. “

ماجرای حضور سارا و نیکا فرقانی اصل در سریال پایتخت

سارا و نیکا فرقانی اصل در سال ۱۳۹۰ شمسی و وقتی تنها ۷ سال سن داشتند، از طریق رسول حاتمی به سیروس مقدم ، کارگردان سریال پایتخت که به دنبال دوقلوهایی برای کار جدید تلویزیونی خود بود، معرفی شدند! به این ترتیب حضور آنها بعد از قبولی در تست برزو نیک نژاد ، فیلمنامه نویس سریال پایتخت تایید شد و این خواهران توانستند با سریال تلویزیونی پایتخت اولین بار وارد قاب تلویزیون شوند.

جالب است بدانید شهرت این دوقلوها از فصل دوم و به ویژه فصل سوم سریال تلویزیونی پایتخت در نوروز ۱۳۹۳ شمسی آغاز شد و هم اکنون آن ها در نقش سارا و نیکا ، فرزندان نقی معمولی شناخته می شوند! آن ها در هر شش فصل این سریال تلویزیونی حضور داشته اند.

سارا و نیکا در مصاحبه ای در پاسخ به این سوال که چرا آن قدر کم در سریال پاینخت، دیالوگ می گویید؟ گفتند: ” آخر دیالوگ ها که دست ما نیست! نمی توانیم در این مورد کاری کنیم و تصمیم با نویسندگان است. “

سارا و نیکا فرقانی اصل در اینستاگرام

https://www.instagram.com/saraforghaniofficial

https://www.instagram.com/nikaforghaniofficial

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا