زندگینامه کامل شالی زمردی مجری ایرانی شبکه فاکس نیوز + زندگی شخصی و اینستاگرام

در این مطلب، درباره زندگینامه کامل شالی زمردی مجری ایرانی شبکه فاکس نیوز بیشتر خواهیم دانست! با ما همراه باشید. همان گونه که شما نیز می دانید در سال های اخیر تعداد مجریان ایرانی فعال در شبکه های خارجی افزایش قابل توجهی یافته است. اما در این بین، از جمله مجریان ایرانی موفق که به صورت بین المللی و در شبکه های جهانی فعالیت دارد، کسی نیست جز شالی زمردی!

زندگینامه کامل شالی زمردی

شالی زمردی با نام اصلی ” shally zomorodi ” ، مجری ایرانی برنامه صبحگاهی شبکه محلی FOX 5 در شهر ساحلی سن دیگو (در جنوب کالیفرنیا) در ایالات متحده آمریکا است. بد نیست بدانید شهر ساحلی سن دیگو، هشتمین شهر بزرگ ایالات متحده آمریکا است!

شالی مدت ها است که در این کشور زندگی می کند! شایلی در سال ۲۰۰۱ میلادی، از دانشگاه ایالتی کالیفرنیا در رشته ی علوم سیاسی و روزنامه نگاری با افتخارات بالا، فارغ التحصیل شد. او به دلیل توانایی و استعداد خود، چندی پس از فارغ التحصیلی به تدریس در همین دانشگاه ایالتی مشغول شد. اما اتفاقی که سبب ایجاد تغییر اساسی در زندگی وی شد، برگزیده شدن وی در رقابت انتخاب دختر جذاب کالیفرنیا یا همان رقابت ” Miss Orange County ” بود! او همچنین توانست در حرفه ی روزنامه نگاری نیز، به خوبی هر چه تمام بدرخشد. همین اتفاق سبب شد تا وی به صورت کارآموزی در شبکه محلی FOX 5 مشغول به فعالیت شود و این آغازی بود برای حضور او در این شبکه. علاوه بر این، وی برای مدتی به عنوان خبرنگار Channel 5 مشغول به فعالیت بود.

شالی زمردی به زبان فارسی مسلط است؛ وی آشنایی قابل توجهی نیز با زبان اسپانیایی دارد!

زندگینامه کامل شالی زمردی

شالی زمردی ازدواج کرده است. شالی با همسر خود ” بروس ” در دانشگاه آشنا شد! آشنایی که در نهایت منجر به ازدواج میان آن ها شد. بروس درباره همسر خود، شالی چنین می گوید: ” حضور شایلی در زندگی من، بهترین اتفاق ها را برای من رقم زد! ” شالی و همسر او بروس، دارای چهار فرزند می باشند؛ سه فرزند پسر و یک فرزند دختر.

شالی در مصاحبه ای درباره ی علایق خود در زندگی می گوید: ” من به آشپزی، گذران وقت با فرزندان، پیک نیک ساحلی، ورزش کردن و همچنین با خانواده بودن علاقه ی بسیار زیادی دارم! ”

شالی زمردی و فرزند کوچک او

آدرس اینستاگرام شالی زمردی

https://www.instagram.com/shallyzomorodi

 

۳ ۱ رای
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
2 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
وحید
وحید
3 سال قبل

طرف مجری شبکه جهانیه با تحصیلات بالاو به عنوان دختر جذاب کالیفرنیاهم انتخاب شده چهار تا بچه هم داره حالا اینجا دختره میگه من اگه بچه بیارم هیکلم بهم میخوره یا میگه وقت کافی برای تربیت دو بچه ندارم…

افلاک
افلاک
3 سال قبل
پاسخ به  وحید

زر نزنی نمیگن لالی شما اول یاد بگیر خرج تو دربیاری بعد بچه بخواه..هم خودتون هم بچه هاتون بار رو دوش خانواده هاتون هستن زبون هم صدمتر دارید

دکمه بازگشت به بالا