زندگینامه کامل علیرضا آرا بازیگر نقش احد شیرو در سریال عقیق + اینستاگرام

در این مطلب، زندگینامه کامل علیرضا آرا بازیگر نقش احد شیرو در سریال عقیق به کارگردانی بهرنگ توفیقی و به تهیه‌ کنندگی محمدرضا شفیعی را خواهیم خواند! با ما همراه باشید.

سریال عقیق نام یک مجموعه تلویزیونی ایرانی به کارگردانی بهرنگ توفیقی و نویسندگی سعید نعمت‌الله است که در سال ۱۳۹۶ تولید شده است. این سریال در ۱۰ قسمت محرم ۹۶ به روی آنتن رفت. پخش مجدد این سریال در محرم ۹۹ در حال تکرار است.

زندگینامه کامل علیرضا آرا

علیرضا آرا با نام اصلی ” علیرضا محمدی ” بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون و همچنین فعال در عرصه ی طراحی صحنه و دستیاری کارگردانی متولد ۳۰ آذر ماه سال ۱۳۵۴ شمسی در شهر تهران می باشد. علیرضا یک خواهر به نام ” مرجان ” دارد؛ خواهر وی از او بزرگ تر است! علیرضا فارغ التحصیل مقطع کارشناسی در رشته ی مهندسی عمران می باشد.

علیرضا آرا دوره ی بازیگری را در حوزه هنری گذرانده است! لازم به بیان است وی فعالیت خود را در عرصه ی بازیگری با حضور در تئاتر آغاز کرد. علیرضا از جمله بازیگرانی است که تجربه و سابقه زیادی در عرصه ی تئاتر و اجرای نمایش های صحنه ای دارد! در کارنامه ی فعالیت های علیرضا حضور در نمایش هایی هم چون ” پرنده سبز ” ، ” شام آخر ” ، ” تعزیه زینب ” ، ” سیزده ” و… دیده می شود.

زندگینامه کامل علیرضا آرا

علیرضا با بازی در سریال ” پشت بام تهران ” در نقش ” عبد ” به نویسندگی سعید نعمت‌ الله، به کارگردانی بهرنگ توفیقی و همچنین به تهیه‌ کنندگی زینب تقوایی و محصول شبکه یک صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران، توانست اولین تجربه ی بازیگری خود را کسب نماید!

علیرضا آرا در ادامه ی فعالیت های خود در عرصه ی بازیگری، در مجموعه تلویزیونی ” زیر پای مادر ” در نقش ” صدرا ” به کارگردانی بهرنگ توفیقی و به تهیه‌ کنندگی زینب تقوایی و محصول شبکه یک صداوسیمای جمهوری اسلامی به ایفای نقش پرداخت! وی سپس در سریال تلویزویونی ” عقیق ” به کارگردانی بهرنگ توفیقی و به نویسندگی سعید نعمت‌ الله و محصول شبکه سه صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران نیز ظاهر شد.

زندگینامه کامل علیرضا آرا

لازم به بیان است علیرضا آرا  برای مدتی یکی از گویندگان برنامه ” رادیو هفت ” به تهیه‌ کنندگی منصور ضابطیان و محمد صوفی درشبکه آموزش صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران بوده است!

 

علیرضا آرا در سریال عقیق

داستان این سریال در سال ١٣٠٨ هجرى شمسى و با محوریت “احد شیرو” (با بازی علیرضا آرا) روایت می شود که کارش خرید و فروش تریاک است و به مالش تعرض شده، او براى گرفتن حقش به تهران مى آید، اما آمدن به تهران براى او گران تمام مى شود…

 

زندگی شخصی علیرضا آرا

علیرضا ازدواح کرده است؛ و وی متاهل می باشد. علیرضا آرا در سال ۱۳۸۳ شمسی با شبنم مقدمی، بازیگر سینما و تلویزیون ازدواج کرد! این زوج دارای یک فرزند دختر هستند.

بد نیست بدانید علیرضا در سریال ” عقیق ” به کارگردانی بهرنگ توفیقی و به نویسندگی سعید نعمت‌ الله با همسر خود یعنی شبنم مقدمی همبازی بود! داستان سریال ” عقیق ” در سال ١٣٠٨ شمسى و با محوریت ” احد شیرو ” (با بازی علیرضا آرا) روایت می شود که کار وی خرید و فروش تریاک است و به مال وی تعرض شده است! او براى گرفتن حق خود به شهر تهران مى آید، اما آمدن به شهر تهران براى او گران تمام مى شود و…

آرا و شبنم مقدمی

آدرس اینستاگرام علیرضا آرا

https://www.instagram.com/alirezaaraa

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا